Welkom U2C

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Lol, dan moet je niet makkelijk te missen zijn . *gaat vanavond maar eens met haar aanklooien, want het moet als het ware gravity-defying zijn*
en dan weet ik gelijk of ik nog iets aan moet passen.

damn je hebt me weer aangestoken !:wink: wat jammer
 
Omgekeerde G ?! soortvan model van zijn ketting :lol: Altijd het haar.
 
objection.jpg


Dit schreeuwde er gewoon om.
 
Jeetje, dit is inderdaad wel een heel lang draadje:D. Strakke foto van Bobo trouwens. Hij lijkt wel een beetje wagenziek achter die blauwe bril:eek:. Maar geen concerten van U2 in Nederland dit jaar? Balen, dan maar hopen dat ze die nieuwe plaat eindelijk eens gaan maken of dat die musical er gaat komen. Ik heb een aantal korte fragmenten van nummers gehoord en Edge is weer aardig aan het gieren met zijn Gibson:drool:.
 
objection.jpg


Dit schreeuwde er gewoon om.

:lol: Op het moment dat ik naar deze foto kijk, zit ik net langs het digitale kanaal Discovery Travel&Living te zappen waar een docu bezig is over hypercompetetieve moeders die hun kleuter naar allerlei schoonheidswedstrijden slepen. Vreselijk! Die kids zijn zo verwend en die moeders nog erger! ' t Is gewoon kindermishandelig!
 
:lol: Op het moment dat ik naar deze foto kijk, zit ik net langs het digitale kanaal Discovery Travel&Living te zappen waar een docu bezig is over hypercompetetieve moeders die hun kleuter naar allerlei schoonheidswedstrijden slepen. Vreselijk! Die kids zijn zo verwend en die moeders nog erger! ' t Is gewoon kindermishandelig!
Oei , jah ik weet precies wat je bedoeld. Ik moest al kotsen toen ze er een voorstukje van lieten zien. Wat erg. Ik weet nog dat ik mijn moeder die dag nog bedankte dat ze dat nooit met mij heeft gedaan.
Gellukig leeft dat wereldje niet zo overheersend hier.
 
Trouwens, kunnen we uiteindelijk het nwe draadje toch nog een andere naam geven na deze 30 posts:lol:
 
Dat zou ook kunnen, maar het is erg verleidelijk om een nieuw draadje te spinnen :lol:
 
Ik vind het nog steeds een eigenaardig woord. Maargoed, we kunnen ze ook allebei tegelijk afmaken. Dan moeten we wel een beetje haast maken met in de andere te posten. :p
 
Een beetje maar. En ja ik vind het ook een raar woord.
Thread klinkt nog altijd beter maar draadje klinkt zo grappig. Te lettelijk.
 
Ow heb nog eens rondgeneusd voor een coverbandje die in Utrecht komt.
Dit is wat ik vond.

BoytoHorizon.jpg

08-05-2010: Tivoli Utrecht
De band U2Two
Ik snap dat sommige niet van die lookalikes houden maar,
het gaat me persoonlijk om de sound en die vind ik zeker niet slecht.

Nou, dit zal zeker geen doorgang vinden, want ik zag zojuist dat op 8 mei Tivoli ook al is geboekt. Maar hebben mensen nog steeds zin om op 8 mei af te spreken? Of een andere datum?
 
Ik zit eerlijk gezegd op dit moment een beetje krap bij kas. Dit kan later veranderen , maar wil nu a.u.b. nog geen vaste datum af gaan spreken
 
Oh dat is het niet, we zullen alleen de hele nacht bezig zijn met gamen en films kijken. Dus ik denk niet dat ik de volgende dag wakker zal zijn. :lol:
 
Aah filmavonden en lanparty's tot 8 uur sochtends. Nostalgie:giggle: voor ons dan
 
Aah filmavonden en lanparty's tot 8 uur sochtends. Nostalgie:giggle: voor ons dan
Whaha ja ik kan me herinneren ooit op de middelbare school een lanparty te hebben gehad, gingen we op een zaterdag naar school. Hele dag Unreal Tournament gespeeld. :p

Zoals ik al zei, niks meer gewend...


:p

Pff, en jij wou wel even laten zien hoe het moet dan?
 
Ik zit eerlijk gezegd op dit moment een beetje krap bij kas. Dit kan later veranderen , maar wil nu a.u.b. nog geen vaste datum af gaan spreken

Niet erg, we kunnen altijd nog een andere datum afspreken. En aangezien GG ook niet kan...

8 mei ben ik denk ik nogal brak, ik geef de dag/avond ervoor een feest wat waarschijnlijk tot vrij laat gaat duren...

Wa's da nou? Dan ga je toch gewoon verder zuipen?:D :beer:

(en kom nou niet aan met: "'t is een lanparty en dan drinken we niet!" Mijn vriendje is ook een gamenerd en als die een lanparty heeft, dan gaat er altijd een hoop bier doorheen! :wink: )
 
Ik heb nergens gezegd dat ik niet zou drinken! Pfft, moet er niet aan denken. We gaan ook singstar doen ja, dan heb ik wel drank nodig.

Actually, we gaan de nieuwe ijsjes van me supermarkt(ik doe diepvries) uitproberen en we gaan zelf ook ijsjes maken van bier, baileys en dergelijke. :wink:
 
Ik heb nergens gezegd dat ik niet zou drinken! Pfft, moet er niet aan denken. We gaan ook singstar doen ja, dan heb ik wel drank nodig.

Actually, we gaan de nieuwe ijsjes van me supermarkt(ik doe diepvries) uitproberen en we gaan zelf ook ijsjes maken van bier, baileys en dergelijke. :wink:

:laugh: daar heb je gelijk in.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom