Welkom U2C

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
heb hem ook binnen, nog niet open gemaakt :doh: dacht dat het van USA afkwam, maar staat Malmo Sweden erop :hmm:
 
Ik wil nog eens zon poptart shirt maken voor mezelf :D Adam was zo gaaf tijdens popmart:cute:
En knaloranje kan ik hebben :up:

Heb je het popmart shirt met al die logo's?
 
Oh hip!:p Maak je er dan ook de lemonbass bij?

Ik ben van plan een beanie te maken met een symbool van elke tour. Zoobaby, popmart lemon/shopping cart, ATYCLB suitcase, Bomb weet nog niet, 360 claw logo... :hmm: Maar ik weet nog niet precies hoe ik dat ga uitvoeren. Ik weet niet of transfer paper werkt op wol en uberhaupt niet of dat er mooi uit ziet... liefst zou ik patches laten maken van de logo's, maar geen flauw idee of dat wel mogelijk is.
 
Transfer papier gaat denk ik niet lukken, wol is allemaal losse fibers, dus dat gaat te snel slijten, en het rekt ook nog eens uit.
Ik denk dat je dan zelfs nog meer kans hebt met textielverf.
Eigenlijk zou je iemand moeten vinden met die met borduren of embroiding.
Patches laten maken zou er nog beter uit zien. Ik snap zowiezo niet waarom u2 zo weinig patches heeft.
 
die lemonbass zou lol zijn, kan ik wel eens doen, heb al eens een keyblade uit kingdom hearts gemaakt.
 
Transfer papier gaat denk ik niet lukken, wol is allemaal losse fibers, dus dat gaat te snel slijten, en het rekt ook nog eens uit.
Ik denk dat je dan zelfs nog meer kans hebt met textielverf.
Eigenlijk zou je iemand moeten vinden met die met borduren of embroiding.
Patches laten maken zou er nog beter uit zien. Ik snap zowiezo niet waarom u2 zo weinig patches heeft.
Ja daar dacht ik idd dus ook aan. Is het uberhaupt mogelijk om ergens zelf patches te laten maken? Dat zou bestwel de perfecte oplossing zijn! of zijn die dingen zelf te maken ofzo?

Ik zit eraan te denken daar een tattoo van te laten zetten. Ik wil iig iets van U2, maar ja, ik heb nog tot volgend jaar winter, want ik geloof dat we over 2 'a 3 weken weer mooi weer hebben en dan wil ik wel vol in de zon kunnen hangen!

Dat klinkt ook wel heel erg tof, en ik speel ook met het idee. Maar ik ben panisch voor naalden en heb een lage pijngrens dus ik denk niet dat het er ooit van komt! Als het ooit zou zijn zou het iets U2 related zijn, of iniedergeval iets met muziek!
 
zelf patches laten maken moet mogelijk zijn... maar iets zegt me dat het of in grote aantallen moet besteld worden ( omdat meestal alleen bedrijven dit laten doen) of je je scheel betaald.
 
:yippie: It's BOOMCHA TIME!

Discotheque AGAIN bij Coen en Sander. :D

Ze zeiden net ook dat het hun favoriete U2 plaat is, dus vandaar dat ze 'm zo vaak draaien! Respect voor PoP!:up:
 
Je zal me er toch voor aan moeten zien.

Ik was van plan om naar na 2 jaar weer eens naar Abunai te gaan , maar dat gaat niet lukken dankzij bepaalde concerten , lol.
Chibicon is toch 1 dag? Dat kan misschien nog wel
 
Ik kan natuurlijk vragen wat dat is, maar volgens mij is die vraag van mij dan ook meteen een antwoord. :wink:
Anime/manga/game conventie. Nerderiger dan het nerderigste, maar wel doodgrappig om te doen. :p Meeste mensen komen verkleed.

Is dit jaar in Houten, toch? :hmm:
Jup. Geen idee nog hoe ik dr met het OV heen ga! Ga je ook? :ohmy:

Je zal me er toch voor aan moeten zien.

Ik was van plan om naar na 2 jaar weer eens naar Abunai te gaan , maar dat gaat niet lukken dankzij bepaalde concerten , lol.
Chibicon is toch 1 dag? Dat kan misschien nog wel

:D Vet!n Van jou had ik het eerlijk gezegd wel redelijk verwacht, gezien je veel anime dingen weet. :p
Chibikon is idd 1 dag, 10 juli. Je kan voor 10 april kaarten krijgen voor 15 euri, daarna worden ze duurder. Ik ga dr voor het eerst naartoe met twee gamevrienden van me, we gaan in Ace Attorney stijl. :D OBJECTION!
 
Aait , je gaat nog in stylo ook! Ik ben naar abunai als KH II 's Sora gegaan , dus misschien dat ik dat nog een keer ga doen, nu ik mijn haar toch nog wat korter heb.

Objection.gif
 
Ja, als ik ga dan ga ik goed ook. :p Ken je Klavier Gavin van AA-Apollo justice? Heb gisteren geshopt, moet alleen de accesoires nog, ringen, ketting, uh en een metalen ketting als riem. XD

Ik kan hier geen foto's zien(werk), kijk thuis straks wel. :)
 
/ow haha , het is gewoon een objection animatie :p
Ik geloof niet meer dat ik veel foto's van mn cos. heb!
Mischien op mijn Deviantart acount:D
 
Ja, als ik ga dan ga ik goed ook. :p Ken je Klavier Gavin van AA-Apollo justice? Heb gisteren geshopt, moet alleen de accesoires nog, ringen, ketting, uh en een metalen ketting als riem. XD

Ik kan hier geen foto's zien(werk), kijk thuis straks wel. :)
Paars pak ftw :up:
 
haha toffe animatie. Oh we zijn wel van plan als we aankomen en naar ons kaartje vragen het aan te bieden onder een luide TAKE THAT!.
Mja ik heb een ruime zwarte broek(meer jonge Klavier stijl, ik ga NIET in leer lopen en al helemaal niet in juli!:p) een zwart overhemd wat ik nog ga bewerken om die kringeltjes erop te krijgen en een paarsroze blazer. Ik moet die Garyuu Wave ketting waarschijnlijk zelf gaan maken, maar dat moet te doen zijn. Een van de ringen heeft eveneens het Gavinners logo, dat gaat dus niet te vinden zijn. :lol:
Paar zwarte schoenen eronder, m'n haar even laten groeien, verder blonderen en klaar. Ik ben blond maar met wat rode invloed erin(thanks mam><) dus ik ga voor platina. :D

Zou wel doodgrappig zijn om jou daar aan te treffen!
 
Lol u2 fans op een anime con. hoe kan het anders eigenlijk zou ik dan onder mijn sora jacket mijn u2 war shirt moeten dragen. Ik ga toch in Valor stijl dus het rood matcht!:lol:
Lol, gaat er ook iemand als Ace? dan kan ik jullie groepje wel herkennen! (soms zijn er dubbels ,dus als er dan ook nog een Klavier bij loopt kan het niet missen)
 
Ace?

Nou de combinatie Klavier/Edgeworth is nogal ongewoon gezien Edgey niet in Apollo Justice voorkomt en Klavier niet in de andere AA spellen. En we weten nog niet wat vriend nummer drie doet. Wellicht Phoenix, wellicht iets heel anders.
En ik denk dat ik qua zonnebril voor m'n armani's ga, denk niet dat er veel anderen met een Bono zonnebril lopen. :wink:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom