Welkom U2C

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Hee GG Heb je je Soulsilver al ? nu ik je avi weer zie , hij is nu al een tijdje uit ! :hyper:
Ik kreeg zelfs een folder van Bol. com waar instond dat ze al uit waren ,
FAAL:D (van BOL)
Misschien om te pre-orderen dan.
 
lol bol.com losers. Het spel komt hier de 26e uit, in Amerika 14e. Da's waarschijnlijk voor de preorder waarbij je hier een of ander dom kado krijgt. :D Ik heb m in Amerika gepreordered, daar betaal je 35 DOLLAR voor het spel, ipv 44 euri. Da's dus 27 euro omgerekend, met 7 euro verzendkosten ben je dus 10 euro goedkoper uit, EN je hebt m eerder! :D
Helaas stuurt Amazon niet naar europa als het een preorder is, maar mijn vriendin heeft familie in de US. Die sturen het op zo gauw ze 'm binnenkrijgen. Helaas is dat dus mijn tentamenweek en kan ik alsnog pas de 26e(EU release date) spelen. :doh:

:hyper: Net de Pikachu-coloured Pichu gedownload van Nintendo, dat is een wifi event voor DPP, sinds vandaag. Als je een van de spellen hebt, maak hier gebruik van! Deze pichu unlockt namelijk iets in HGSS(de Notched ear pichu in Ilex forest).
 
lol bol.com losers. Het spel komt hier de 26e uit, in Amerika 14e. Da's waarschijnlijk voor de preorder waarbij je hier een of ander dom kado krijgt. :D Ik heb m in Amerika gepreordered, daar betaal je 35 DOLLAR voor het spel, ipv 44 euri. Da's dus 27 euro omgerekend, met 7 euro verzendkosten ben je dus 10 euro goedkoper uit, EN je hebt m eerder! :D
Helaas stuurt Amazon niet naar europa als het een preorder is, maar mijn vriendin heeft familie in de US. Die sturen het op zo gauw ze 'm binnenkrijgen. Helaas is dat dus mijn tentamenweek en kan ik alsnog pas de 26e(EU release date) spelen. :doh:

:hyper: Net de Pikachu-coloured Pichu gedownload van Nintendo, dat is een wifi event voor DPP, sinds vandaag. Als je een van de spellen hebt, maak hier gebruik van! Deze pichu unlockt namelijk iets in HGSS(de Notched ear pichu in Ilex forest).

Heb ik ook gedaan :D Pichu en Notch Eared Pichu samen heen en weer rennen, ik ben allang blij dat die slowpokes weg zijn btw. Maar die NE pichu is echt gaaf :hyper:
 
Huh? Slowpokes? Hoe heb je die NE Pichu al, heb je de japanse rom van HGSS ofzo?

Yep , Ik gebruik gewoon tutorials en goed geluk om het te vertalen.
Mijn japans begint al te ontwikkelen. :D Mijn broer studeerd in japan, dus dat helpt ook. Hij heeft ook heel veel import games naar mij toegestuurd.
Verschillende kingdom hearts spellen zoals Chain of Memories, Birth By Sleep en 358/2 Days :drool: voordat ze hier komen.
Square Enix games zijn FTW.

Edit: Als je zelf nog iets wil hebben uit japan, moet je het even zeggen, want hij komt in juni weer terug en dan kan ie wat voor je meenemen.

@ Tm , ach iedereen z'n nerderigheid :nerd:
 
Ik ben niet zo thuis op dat gebied, dus ik lees dit ^^
:lol:

Gelukkig hebben jullie ook hobbies naast U2 om je tijd mee te verdoen :)

:p Prachtig. Ach ja, het is wel een hobby van me. Je kan het zien als kinderspel, maar dat is het niet als je het op het hoogste niveau speelt. Niet om arrogant te doen, maar ik behoor tot de top van de online battlers. :wink:

En het komt uit MIJN kindertijd, niet van die rotkoters van tegenwoordig! :rolleyes:


Cool om te horen dat je dat japanse snapt domo! Respect daarvoor! :lol: Ik zou het nooit kunnen.
 
:p Prachtig. Ach ja, het is wel een hobby van me. Je kan het zien als kinderspel, maar dat is het niet als je het op het hoogste niveau speelt. Niet om arrogant te doen, maar ik behoor tot de top van de online battlers. :wink:

En het komt uit MIJN kindertijd, niet van die rotkoters van tegenwoordig! :rolleyes:


Cool om te horen dat je dat japanse snapt domo! Respect daarvoor! :lol: Ik zou het nooit kunnen.

Gellukig bestaat het internet !

EN trouwens NU OP 3fm DOMIEN draait Discotheque ! Eindelijk hoor ik hem eens! Ik zit nu op mn werk : HolySHIT! :lol: Eindelijk !!!!
Collega: :coocoo::tsk::eyebrow:


Zijn wij trouwens dan het eerste land dat een tweede thread begint? Of zijn er al eerder geweest?
 
Gellukig bestaat het internet !

EN trouwens NU OP 3fm DOMIEN draait Discotheque ! Eindelijk hoor ik hem eens! Ik zit nu op mn werk : HolySHIT! :lol: Eindelijk !!!!
Collega: :coocoo::tsk::eyebrow:


Zijn wij trouwens dan het eerste land dat een tweede thread begint? Of zijn er al eerder geweest?

Verdorie! Toen lag ik nog te slapen! :lol:


En dit is al het tweede thread, we hadden twee simulaten threads(andere is vervolg op sula draadje ofzo) en dat was een 2e thread, dus ja officieel is dit het derde ofzo? Ik weet het niet precies want ik kwam hier pas toen we in dat vervolghtread zaten.


Ik ben heel erg blij met het internet ja! :p Na Diamond was ik pokemon echt volledig zat, ik heb echt de pest aan dat spel, het is echt zo waardeloos. Vrienden van overal op de wereld hebben me een half jaar geleden aangespoord om platinum te proberen, en damn, ze hebben echt een hoop verbeterd! Ik vond het zelfs leuk om te spelen.
Whaha maar nu speel ik pokemon yellow op een ds emulator. :lol: Heb net Silver uitgespeeld. Da's t mooie aan de oude spellen, ze zijn simpel maar vervelen nooit!
 
Ik pak soms gewoon nog eens mijn GB pocket, en speel blue weer eens, Blijft leuk. :D Eigenlijk stiekem toch altijd mijn favoriet omdat het mijn eerste was.
Ik moet ook echt weer eens kingdom hearts gaan spelen, ook al weer een tijdje geleden.
 
Mijn eerste was Yellow, met een gameboy colour. :D Daarna Silver, wat altijd mijn favoriet is geweest omdat al die veranderingen zo'n enorme impact op mijn kleine kinderbrein hadden. Ik ben echt zo blij met de remakes, ik kan niet wachten! T wordt nu wel lastig om bij alle spoilers weg te blijven nu hij bijna in de US uit is.

Trouwens, heb je de patch die een deel van het japanse spel vertaalt in het engels? dingen als moves en natures krijg je dan in het engels, vrij prettig. :)
 
Nee heb ik , niet :crack: Mag ik wel eens halen , al een stukje makkelijker.
*googled*

Yellow , heb ik zelf niet gehad, ik denk dat ik daarna silver , en toen crystal had.
 
:D Unforgettable Fire is nu op 3FM!

Oh Yellow was geweldig. :lol: Met die stomme pikachu die achter je aanwaggelt, dat ding wil ook niet evolueren maar hij's best melig.
 
Hehe.
Kom thuis van een leuk verjaardagsfeestje, maar dan vind ik ook eindelijk Artificial Horizon op het veel te grote internet. Toch maar even luisteren en hopelijk worden mijn huisgenoten niet wakker :)
 
Ik wacht er ook nog op...
Nu zag ik dat ik de vorige CD (Medium, Rare & Remastered) pas half april kreeg, dus er is nog voldoende tijd voor deze om te arriveren en dan nog eerder te zijn dan de vorige. :)
 
Ik heb de medium, rare en remasterd gemist -helaas-, maar de Slane castle van daarvoor heb ik twee keer gekregen :coocoo: Nu maar hopen dat ze AH ook twee keer op sturen. (AH is een vervelende afkorting voor de nederlanders..)
 
Oh als je Slane dubbelkreeg had je moeten klagen bij de fanclub! Dan hadden ze MR&R nog wel opgestuurd. :p

AH, wat dacht je van de afkorting van het nieuwe album, Songs Of Ascent? :wink:
 
Het is idd geen handige afkorting, maar je kan ook niet met álles rekening houden natuurlijk.

En ik heb 'm ook! *is blij*
 
-geen lid van u2.com dus mist alle cd's-

... Aan de andere kant ben ik daar blij mee, scheelt een hoop gezeik en blunders! :wink:
 
:D Unforgettable Fire is nu op 3FM!

Oh Yellow was geweldig. :lol: Met die stomme pikachu die achter je aanwaggelt, dat ding wil ook niet evolueren maar hij's best melig.

Oh god ja nu je het zegt, dan moest een van mijn klasgenoten wel yellow hebben gehad. Want dat kan ik me idd nog herinneren.
Dat ik dat ook wou en vroeg hoe je dat kon krijgen , lol.

Ben net terug uit engeland :D en heb mijn Muse en Greenday CD collectie compleet gemaakt!
 
-geen lid van u2.com dus mist alle cd's-

... Aan de andere kant ben ik daar blij mee, scheelt een hoop gezeik en blunders! :wink:

Tja, ik weet niet waar sommigen zich zo druk over maken. Ik heb nooit echt problemen gehad met U2.com. Wel een keer met de voorganger Propaganda. Dat was toen mijn Hasta La Vista! CD niet was aangekomen. Maar dat werd ook opgelost en ik kreeg hem alsnog toegezonden. :)
 
Nou het is niet echt U2.com waar de meeste problemen zitten. Meer Fanfire. Ik kan je het bestandje toesturen wat ik tot nu toe heb verzameld over U2.com als je wilt... het is wel erg lang.
 
Dat snap ik , zou wel erg gaaf zijn GG! ik heb zelf wel een paar dingen kunnen vinden , maar lang niet alles!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom