Welkom U2C

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Nou, ik denk dat het een combinatie is van kijken wie kaartjes proberen door te verkopen en te traceren waar die dan vandaan komen. En ik vrees dat ze gewoon de kaarten nog niet versturen omdat ze dan een stuk moeilijker door te verkopen zijn (je hebt namelijk nog niks in de hand om door te verkopen). Maar ja, zo worden ook de echte fans enorm benadeeld.

Ja dat begrijp ik maar ik heb toch ergens gelezen dat ze zo lang willen wachten om dan de scalpers ertussen uit te kunnen halen. Hoe ze dat doen vertellen ze natuurlijk niet en ik vraag me dan ook af hoe ze dat kunnen..
Je weet dat ik niet al te veel van computers afweet en waarschijnlijk zullen ze wel een manier hebben om dat na te pluizen.

MAAR.. ik heb ook al gehoord van concerten (weet niet zo vanbuiten welke) waar ze mensen aan de inkom tegenhielden die hun tickets van niet officiele bron hebben gekocht. DUS straffen ze de verkeerde mensen, de arme stakkers die veel geld hebben uitgegeven om hun band toch aan het werk te kunnen zien en de echte bandieten gaan vrij uit. :shrug:


BTW ik denk dat er nog steeds tix voor Brussel te koop zijn (die van 150 euro)
 
Ik neem aan dat ze ook de adressen in de gaten houden, Als er opvallen veel tickets naar hetzelfde adress gaan, van dezelfde shows. Zou er al een belletje gaan rinkelen.
Tegenwoordig moet je ook alles via acounts aanschaffen, en als ze dus zien dat je veel geld spendeert aan veel kaarten , dat ze je dan verder gaan controleren. Ik neem aan dat scalpers niet aleen bij u2 scalpen. Dus zullen ze ook ontzettend veel kaarten inkopen voor andere concerten. Dat is mijn theorie. Maar verder geen idee inderdaad.
 
Uh dan ben ik dus de sjaak als ze alle Europese tour operators gaan samenvoegen gezien ik alles op 1 account/creditcard bestel.
 
pijnlijke rekeningen. Jezus er zijn hier 2 van die kleine pokkepoedels aan het vechten....:huh: Hoe moeilijk is het om je hond normaal op te voeden.
 
pijnlijke rekeningen. Jezus er zijn hier 2 van die kleine pokkepoedels aan het vechten....:huh: Hoe moeilijk is het om je hond normaal op te voeden.

Heel makkelijk op te lossen. Men neme een paar kisten(schoeisel, niet houten dingen hoewel dat ook zal werken) en geeft het zielige excuus voor een hond een rotschop. :happy:
 
MUSE! Ik wou graag maar kon niet dankzij mijn zomerstage.... Ik had pas A seaside Rendezvous gekeken, en toen was ik echt heeeeeelemaal verkocht.

Gaat Lugia ook met Warwick rondvliegen in het spel ?
"You obtained Warwick Bass":wink:
 
Valt hartstikke mee hoor, ik ga alleen naar Muse en U2 3x dit jaar. :hmm: Althans, voor zover ik nu weet.

En jullie moeten gewoon mee naar Brussel! :wink:

Die remake gaat echt zo vet worden. :hyper: Ik ga m binnenkort preorderen.
 
:up:

En? hoe was je verjaardag? :)

Eigenlijk heel rustig, pa, ma en schoonouders waren komen buurten. Ik heb met mijn broer nog een fles wijn leeggezopen.
Onze huiskamer is heel klein om iedereen te herbergen en ik had geen zin om een kroeg af te huren. Ik zag ons al sjouwen met de hapjes enzo. En dan ook nog eens een eind naar huis kruipen! Maar we hebben een grote tuin, dus ik ga hem in juni uitgebreid vieren met een uitgebreide BBQ en veul drank.:beer: :drunk:


gefeliciteerd nog dan :D:up:

Dank je!

Die vier je toch niet meer als je zo oud bent? :wink::p

:angry: Pas maar op dat ik je niet achterna kom met mijn rollator, vlegel!:wink:
 
Nou, ik had anders een groot feest vorig jaar. Had een bandje uitgenodigd en het zo gevierd. Samen met zo'n 85.000 anderen. :D

Haha oh da's wel tof dan ja! :D


Voor een aantal mensen was de Blue Crack opeens White Crack geworden gisteren, ik heb er niks van gemerkt maar het schijnt verholpen te zijn.




Rollator? Muahah in deze sneeuw zeker! Pas maar op dat je niet op de tramrails vast komt te zitten! :tongue:
 
verlate felicitaties!! :party:


zelfs mijn rolator begint ouderdomsverschijnsels te vertonen :(
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom