Welkom U2C

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Als we een nieuwe thread gaan openen, moeten we eigenlijk met z'n allen een keer meeten en er een biertje op gaan drinken! Lijkt me super gezellig!

: dietweedronkensmileysvanhyvesdiehierniettussenstaan:

Het excuus van een nieuw draadje heb ik niet nodig om bier te drinken hoor. :D

:jumpingsmileyvanHyves:
 
:cocktail: Nu pas snap ik eindelijk wat ze met het draadje bedoelde in de 1e post van deze thread.. of draadje... of.. lang leve de letterlijke vertaling.
 
Ik had er ook nog nooit van gehoord voordat ik het zag in Martijns posts. :wink: Kijk goed jeugd van tegenwoordig, dit is wat bier met je doet!
 
Ik heb ook geen rijbewijs en geen geld.
Oplossing: Meeting in Utrecht, ligt centraal en je kunt er makkelijk komen met de trein! :D
Utrecht is makkelijk aan te reizen.
zit ik weer met de kutverbinding naar Middelburg, S'nachts wenig tot geen treinen. Maar daar is wel wat op te vinden. Misschien er een weekendje van maken als er nog iets leuks te doen is in Tivolli ofzo.:D
 
Utrecht vanuit hier is nu wel redelijk bagger. Maargoed, als het op een doordeweekse dag kan vind ik het prima. Ik heb geen flauw idee hoe ik in het weekend nu moet reizen met dat rare chipding en wat het kost.
 
Utrecht vanuit hier is nu wel redelijk bagger. Maargoed, als het op een doordeweekse dag kan vind ik het prima. Ik heb geen flauw idee hoe ik in het weekend nu moet reizen met dat rare chipding en wat het kost.

In het weekend komt voor mij beter uit aangezien ik nu werk. Ik weet niet hoe het met de rest zit (Kunnen we wel meer drinken :D).

We moeten zowieso een datumpie en een exacte locatie prikken neem ik aan.

Tegen de tijd dat deze thread vol zit heb ik het wel uitgevogeld. Ik heb nu een treinabonnement, maar ben al een tijd niet met de trein geweest, dus even kijken hoe het zit met chippen enzo...
 
Ik werk door de weeks, en in het weekend dus mij maakt het niet uit,
vrij vragen zit er waars. toch wel in.:wink:
 
hey dutchies :wave:
Koude groetjes van jullie zuiderburen. En het lijkt nog niet gedaan te zijn, morgen krijgen we weer sneeuw op ons dak:crack:
Mooi voor effe, maar niet voor lang..

Mag ik jullie erop wijzen dat er zondag een vlaamse serie bij jullie begint (op Ned 2 om 19.15u), nl Katarakt.
Niks geen flikken ofzo, maar een beeld van het leven in onze fruitstreek. Het is echter wel een redelijk trage serie maar ik vond ze toch mooi, vooral omdat ze hier in mijn streek (zelfs hier op onze markt) zijn gefilmd.
Mooie beelden blijkbaar die iedereen aanspraken. (wij zijn dat hier zo gewoon dat we er niet meer bij stil staan dat er hier nog veel weilanden en boomgaarden zijn)
Toen de reeks hier op tv speelde, is er massaal naar Haspengouw afgereisd om al de fietsroutes tussen het groen te 'doen'. (ook heel veel Nederlanders gezien trouwens)

Afijn, ik weet niet of het jullie interesseert,maar een kleine verwittiging is nooit weg hé :)
 
Hai greety, :wave:
Leuk om te horen!
hier overigens ook wel wat sneeuw, maar niks vergeleken met engeland... 40 CM!
Ik ga persoonlijk laggen als het morgen keihard gaat sneeuwen,
en het strooizout op is.
 
Afijn, ik weet niet of het jullie interesseert,maar een kleine verwittiging is nooit weg hé :)
ik ben dol op belgische tv in het algemeen
dus ik ga het proberen te onthouden
al hebben we dan een nieuwjaarsborrel bij de buren


:beer:
 
Nog 228!

228-memorial-museum.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom