Welkom U2C - Page 23 - U2 Feedback

Go Back   U2 Feedback > Lypton Village > Lemonade Stand > Viva el Feedback. Vive le Feedback. Langes lebendes Feedback.
Click Here to Login
Closed Thread

Thread Tools Search this Thread Display Modes

Old 06-28-2009, 07:02 AM   #331
ONE
love, blood, life

domo-kun's Avatar

Local Time: 07:09 AM
Quote:
Originally Posted by Bonoa View Post
Oeh, palingsound! Verschrikkelijk! Vaak zit er ook nog zo'n housebeat doorheen, wat het deuntje nóg goedkoper maakt, net als bij Wolter Kroes!

In Tilburg heb je elk jaar een levensliederenfestival, maar daar wisten we niks van, dus wij gingen daar stappen.
De stad was overladen met van die geblondeerde wijven behangen met goud, en van die schriele mannetjes met geblondeerde mat waar veel te veel gel inzat, of een fout nike-petje. Ook zij hadden hele kabels van goud om hun nek. (En da's voor mij dus echt afknapper nummer 1 bij 'n vent! ) Het voordeel van die kettingen is wel dat je je nooit in naam van die persoon kan vergissen!

En dan die make-up van die wijven! Veel te roze en te lichtkleurige lippenstift met zo'n zwarte rand eromheen. De meesten zijn té bruin uit een potje terwijl de meesten een hekel hebben aan buitenlanders! Mijn vriend noemt het daarom ook Wildersmuziek.
Mijn god , dat is te toevallig , wij waren dat weekend ook daar , gingen de stad in, eerst de markt af, daarna de o13 en daarna op het pleintje daar.
Ooh en vooral die bijna verschrompeld bruine wijven met idd die gore lijntje om die lippen en van die Paris-hilton koeienglazen op hun plastic neus.
Bahbah, en het was ook echt gewoon geen vriendelijk volk, ze liepen gewoon markant tegen je aan en dan keken ze je zo aan van : "mag ik er langs" Om te schieten dat volk.

En door dat **festival reden er bepaalde bussen helemaal niet dus konden wij anderhalf uur gaan wachten.

Old 06-29-2009, 03:33 PM   #332
Rock n' Roll Doggie
FOB

JanuaryStar's Avatar

Local Time: 08:09 AM
We zijn er weer bij en dat is primaaa, Viva Hollandiaaa!!

Old 07-01-2009, 08:07 PM   #333
Refugee

Bonoa's Avatar

Quote:
Originally Posted by domo-kun View Post
Mijn god , dat is te toevallig , wij waren dat weekend ook daar , gingen de stad in, eerst de markt af, daarna de o13 en daarna op het pleintje daar.
Ooh en vooral die bijna verschrompeld bruine wijven met idd die gore lijntje om die lippen en van die Paris-hilton koeienglazen op hun plastic neus.
Bahbah, en het was ook echt gewoon geen vriendelijk volk, ze liepen gewoon markant tegen je aan en dan keken ze je zo aan van : "mag ik er langs" Om te schieten dat volk.

En door dat **festival reden er bepaalde bussen helemaal niet dus konden wij anderhalf uur gaan wachten.
Die bussen in Tilburg zijn een echte ramp! Er rijden bv geen nachtbussen meer, en maar klagen dat jongeren zat achter het stuur kruipen en verongelukken. Ze konden ook wel de taxi nemen, maar taxi's zijn gewoon te duur! Een ritje van Tilburg naar Waalwijk is misschien wel 30 euro. Ja, dat kan ik wel beter besteden aan bier en shoarma na afloop! Of in de H&M

En dan ook nog eens ontregeld door dat levensliederentuig!

Quote:
Originally Posted by JanuaryStar View Post
We zijn er weer bij en dat is primaaa, Viva Hollandiaaa!!
En dan nu allemaal in polonaise! Fout, man!
Old 07-04-2009, 08:01 PM   #334
Blue Crack Supplier

Popmartijn's Avatar

Quote:
Originally Posted by Salome View Post
al luister ik nu weer veel naar The Scene/The Lau, Roosbeef, Skik, Rowwen Heze en moet ik Trockener Kecks weer eens van stal halen
Roosbeef is briljant!
En ja, je moet zeker weer gaan luisteren naar de Kecks. :teveelgeweldigenummersomoptenoemen:
Old 07-07-2009, 09:55 AM   #335
Refugee

Bonoa's Avatar

^^ dan heb je het ook over goede Nederlandse bands!
Old 07-07-2009, 10:14 AM   #336
Blue Crack Supplier

Popmartijn's Avatar

Quote:
Originally Posted by Bonoa View Post
^^ dan heb je het ook over goede Nederlandse bands!
Natuurlijk hebben we het daarover!
Er is niks mis met goede Nederlandse muziek. Net zoals er heel veel mis is met slechte Engelstalige muziek.

Old 07-07-2009, 10:48 AM   #337
Refugee

Bonoa's Avatar

Quote:
Originally Posted by Popmartijn View Post
Natuurlijk hebben we het daarover!
Er is niks mis met goede Nederlandse muziek. Net zoals er heel veel mis is met slechte Engelstalige muziek.

Klopt helemaal! Wanneer ik zeg dat ik ook van Nederlandstalig hou, dan trekken de meeste mensen hun neus al automatisch op. Maar dan bedoel ik juist niet F. Bauer, Jannes, en W. Kroes!
Old 07-07-2009, 10:58 AM   #338
ONE
love, blood, life

domo-kun's Avatar

^Ja, net als je zegt dat je van rockmuziek houd, dan denken ze gelijk aan Tokio hotel, en de jeunes broeders. Of deathmetal bands ofzo. Volgens mij zou u2 niet eens in hun rijtje voorkomen.

Skik en The Lau Zeker pluspunt, ik vind die mensen ook echt karakter hebben.

En trouwens over Tilburg, alle taxi's zijn tegenwoordig ripoffs,
Veel te duur, altijd sjoemelen met prijzen, in Amsterdam is het oorlog tussen de taxi's.
En als je niet bekend ben durven ze gemakkelijk even een blokje om te rijden voor de pingels.
Old 07-07-2009, 11:56 AM   #339
Refugee

Bonoa's Avatar

^^Ooh, die joons brodders... hyper opgeklopte nepgroep gesponsord door Disney...Helemaal fout! En dan moeten ze ook nnog liegen dat ze Christelijke maagden zijn. Yeah Right! South Park heeft er trouwens een mooie aflevering over!
Gelukkig beschuldigen ze mij er niet zo snel van een fan te zijn van die rock-boybandjes omdat ik al een ouwe taart ben!

En die taxichauffeurs verwachten ook nog fooi, terwijl ze je 30 euries lichter maken! Er is laatst weer een vent doodgeschopt door een taxichauffeur... Misschien hadden ze wel heibel over de prijs!

Het is wel een kleine verbetering dat de meter niet meer mag doorlopen als een taxi voor de stoplichten staat, maar wie zegt dat je de meter niet kan aanpassen, zodat hij sneller loopt? Dat heb ik chauffeurs in Bulgarije namelijk zien doen.
Old 07-07-2009, 05:40 PM   #340
you are what you is

Salome's Avatar

ik weet niet of het nu gevaarlijker is om in een taxi in amsterdam te zitten of er voor eentje te liggen
“Some scientists claim that hydrogen, because it is so plentiful, is the basic building block of the universe. I dispute that. I say there is more stupidity than hydrogen, and that is the basic building block of the universe.”
~Frank Zappa
Salome is offline  
Old 07-08-2009, 06:16 AM   #341
Galeonbroad

Galeongirl's Avatar

Die South Park episode is echt geweldig!

Ik heb Live Nation ge-emaild, goed nieuws!

Quote:
Dank je wel voor je bericht. Het klopt inderdaad dat U2 langer zal doorgaan dan gebruikelijk is, vandaar de waarschuwing op onze site voorzorgsmaatregelen te treffen voor het vervoer terug.
De genoemde aanvangstijd is de aanvangstijd van de special guest Snow Patrol. Wij verwachten dat U2 omstreeks 21.00 uur het podium zal betreden. Let op: de exacte tijden zijn niet bekend, dit is slechts een indicatie en kan nog veranderen. Hou onze website in de gaten voor de meest actuele informatie.

Ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groeten,
Live Nation Online Support
Aanvang U2 om 21.00u is prima, dat betekend dat ze om uiterlijk half twaalf klaar zijn en mensen hun treinen nog kunnen halen!
Ze hebben op de website staan dat het om 20.00u begint, dat is dus voor Snow Patrol. Dit zal nog wel aangepast worden naar 19.30 dan denk ik. Klinkt als hetzelfde in Milaan, daar kreeg SP ook een kortere set dan in Barca.

Nou hoef ik teminste geen taxi te nemen!
Don't worry baby, it's gonna be all right. Uncertainty can be a guiding light...
Galeongirl is offline  
Old 07-08-2009, 11:03 AM   #342
Rock n' Roll Doggie
FOB

JanuaryStar's Avatar

Quote:
Originally Posted by Galeongirl View Post
Die South Park episode is echt geweldig!

Ik heb Live Nation ge-emaild, goed nieuws!

Aanvang U2 om 21.00u is prima, dat betekend dat ze om uiterlijk half twaalf klaar zijn en mensen hun treinen nog kunnen halen!
Ze hebben op de website staan dat het om 20.00u begint, dat is dus voor Snow Patrol. Dit zal nog wel aangepast worden naar 19.30 dan denk ik. Klinkt als hetzelfde in Milaan, daar kreeg SP ook een kortere set dan in Barca.

Nou hoef ik teminste geen taxi te nemen!
Jeej da's wel goed nieuws idd, dan kan ik ook nog fatsoenlijk m'n trein halen! Ook al ben ik met iemand, neem ik toch liever geen taxi
Old 07-08-2009, 08:18 PM   #343
ONE
love, blood, life

domo-kun's Avatar

Voor mij maakt het toch niks uit want de trein gaat na half 12 niet meer verder dan roosendaal.... *kuchstinkgatzeelandkuch*
Old 07-09-2009, 06:21 AM   #344
Rock n' Roll Doggie
FOB

JanuaryStar's Avatar

Haha ach ja, Zeeland he Nee grapje, maar het is best irritant idd dat die laatste treinen zo vroeg gaan. Zet dan gewoon nog 2 extra treinen in ofzo.
Old 07-09-2009, 11:00 AM   #345
Galeonbroad

Galeongirl's Avatar

Sja, wie woont er dan ook in Zeeland. De Randstad is the place to be!

Don't worry baby, it's gonna be all right. Uncertainty can be a guiding light...
Galeongirl is offline  
Closed Thread

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules