Welkom U2C

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Waarom ben ik flauw? ;)

:uhoh: :wink: Omdat je waarschijnlijk gewoon gezellig mee gaat?
Ik ben het wel eens met de naamsverandering. Het duurde namelijk ook een eeuw voordat ik doorhad dat dit een thread voor nederanders was.


Dat kan natuurlijk ook aan mijn nihile hersencapaciteit liggen.
 
hallo fans

ik heb vernomen van iemand dat U2 waarschijnlijk ook naar NL komt
" In augustus 2010 komt U2 naar Nederland!! "
 
Dit word geweldig pijnlijk voor mijn bankrekening!!! TE GEK!!!:hyper:
 
Gevalletje van zien en dan geloven. Mss is de wens de vader van de gedachte? :hmm:

Desondanks zou het wel onwijs vet bruut tof zijn natuurlijk :drool:
 
Het is nog steeds een gerucht dus. Ze zijn al geweest dus ik heb niks te klagen
Hallo phommel:wave: Welkom
 
Gevalletje van zien en dan geloven. Mss is de wens de vader van de gedachte? :hmm:

Desondanks zou het wel onwijs vet bruut tof zijn natuurlijk :drool:



Tja, ik ben het hier wel mee eens.

Zonder bronvermelding, of tenminste een quote, maken we elkaar alleen maar gek.
 
yoohooo tickets voor parijs zijn bevestigd..als de nederland overgeslagen wordt zal dit de enige zijn in 2010 voor mij..(maar als ie half zo goed is als milaan..:drool:)

gaan er veel nederlanders naar parijs of zullen de meesten toch gaan voor belgie/duitsland?
 
heyho er is een Nederlandse draad. dat wist ik dus niet. Hallo allemaal!!

Hey U2C waar komt dat gerucht vandaan? Ik wil bronnen zien!

grtz


ik heb het vai iemand van u2hyves vernomen,
dat bericht dateert van 3 oktober...

__________
my 360 Tour :

11-07-2009 Paris (GA)
12-07-2009 Paris (seats)
18-07-2009 Berlin (seats)
20-07-2009 Amsterdam (GA)
21-07-2009 Amsterdam (seats)
03-08-2009 Gelsenkirchen (GA)
14-08-2009 London (GA)

10-08-2010 Frankfurt (GA)
18-09-2010 Paris (GA or seats)
22-09-2010 Brussel (GA)
 
Parijs ga ik niet meer na vorige keer. Wat een schandelijke vertoning daar. :| Security waren arrogante eikels, 2 van de 4 GA ingangen gaan 15 minuten voor de anderen open en het eten is er ontieglijk duur.
Er was ook helemaal niks wat op een rij leek, het was gewoon een zooitje mensen bij elkaar. Werd niks geregeld, geen nummers wat dan ook.
 
Op de u2360 tour hyves staat dat het alleen nog een gerucht is. Dus ik zou mezelf nog niet te sappel maken.
 
Begrijp er niks van, het is me gelukt zowel bij Brussel twee kaarten te bestellen als Parijs. Dacht dat dat officieel niet kon? (Jammer dat ik niet 4 om 4 geprobeerd heb, bij 4 kaarten pakte livenation mijn creditcard niet)
 
Begrijp er niks van, het is me gelukt zowel bij Brussel twee kaarten te bestellen als Parijs. Dacht dat dat officieel niet kon? (Jammer dat ik niet 4 om 4 geprobeerd heb, bij 4 kaarten pakte livenation mijn creditcard niet)

Kan/mag ook niet. Maar de computersystemen van de kaartverkoop voor Brussel en Parijs (en U2.com) zijn niet op elkaar aangesloten, dus het gebruik van een presale code wordt niet direct doorgegeven.
En ik hoop voor jou dat, wanneer het gebruik van de presale code wordt doorgegeven, er dan geen controle is of een code voor 2 verschillende concerten is gebruikt...
 
Je hebt kans dat je gepakt wordt en je kaarten en membership geannuleerd worden.

Brussel is echt vet raar. :huh: Ik heb nu opeens gereserveerde kaarten en ze wachten op bevestiging van de bank dat de betaling met creditcard is gedaan? What the? Normaal krijg je echt na 2 minuten een bevestiging van je bestelling, nu ben ik al een half uur verder. Heeft iedereen dit?
 
Brussel is echt vet raar. :huh: Ik heb nu opeens gereserveerde kaarten en ze wachten op bevestiging van de bank dat de betaling met creditcard is gedaan? What the? Normaal krijg je echt na 2 minuten een bevestiging van je bestelling, nu ben ik al een half uur verder. Heeft iedereen dit?

ja, ik wacht ook al een uur (maar goed de kaarten zijn gewoon gereserveerd)!
 
ja, ik wacht ook al een uur (maar goed de kaarten zijn gewoon gereserveerd)!

Vreemd, erg vreemd.

Gisteren had een Brits lid van hier het geprobeerd, haar visa werd na een uur afgekeurd terwijl er zat geld op stond. :huh: Ik wordt hier echt ontieglijk nerveus van! Wat is dit voor systeem dat het zo lang duurt? Bij Eventim is het echt na 2 minuutjes gepiept!
 
Wow nu al? Da's snel! Congrats! :D


:crack: Belgen maken echt hun eigen moppen waar. Ik zit dus NOG STEEDS te wachten op een bevestiging van mijn Brussel kaarten, en toen ik net bij orderstatus keek was de order weg. Ik ticketservice mailen wat er aan de hand is en waarom het zo lang duurt voor mijn betaling bevestigd is, wat krijg ik terug?

Ik begrijp uw vraag niet. :doh: ARGH. Verder dat ik een reservering heb dus dat ik moet wachten op de betalingsbevestiging. No shit sherlock, zo ver was ik al. Maar waarom duurt het zo lang? :scream:
 
Wow nu al? Da's snel! Congrats! :D

Tja, voor die 40 euro verzendkosten krijg je ze wel thuis via UPS. En ze waren maandag en dinsdag al langs de deur geweest, maar toen was ik niet thuis. :)

:crack: Belgen maken echt hun eigen moppen waar. Ik zit dus NOG STEEDS te wachten op een bevestiging van mijn Brussel kaarten, en toen ik net bij orderstatus keek was de order weg. Ik ticketservice mailen wat er aan de hand is en waarom het zo lang duurt voor mijn betaling bevestigd is, wat krijg ik terug?

Ik begrijp uw vraag niet. :doh: ARGH. Verder dat ik een reservering heb dus dat ik moet wachten op de betalingsbevestiging. No shit sherlock, zo ver was ik al. Maar waarom duurt het zo lang? :scream:

Dat kan leuk worden zaterdag... :|
 
Tja, voor die 40 euro verzendkosten krijg je ze wel thuis via UPS. En ze waren maandag en dinsdag al langs de deur geweest, maar toen was ik niet thuis. :)



Dat kan leuk worden zaterdag... :|

Dat is wel netjes ja! Heb je iig zekerheid.


:happy: 3,5 uur verder, nog geen bevestiging. Goh wat is dit een geweldig systeem.
 
Lol sommige Belgen eh :wink: Maar het is inderdaad onzin dat het zo lang moet duren. Zo'n systeem moet gewoon snel en efficiënt werken, punt uit. GG ik hoop dat je snel je bevestiging krijgt!!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom