Welkom U2C

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
:D Ja ik heb alles uitgespeeld.

:drool: Ik heb een zwak voor blonde muzikanten met blauwe ogen. Waarom o waarom is Klavier niet echt? Hij zou echt mijn perfecte match zijn. :lol:

Godot was best vervelend, tot ik doorhad wie hij was.

Ah Parijs kan je met mij met de Thalys mee. :D We proberen de britten in t PGP mee te krijgen, DG wil proberen met haar moeder te komen.

Brussel ga ik zekerweten doen, wellicht met Januarystar als ze dr zin in heeft. :)

Cardiff ja, of Manchester(daar gok ik op) wil ik ook heen, om dr Britse girls weer te zien. :D


Jah, kan ik helpen met overhalen :p Dat naar Parijs zou ik fgaaf vinden van je, Zo makkelijk direct de trein. Ook nog goedkoper dan het vliegtuig.
Brussel is ook meer dan zeker , maar Cardiff moet ik nog even met vervoer kijken, Ik was net aan het kijken voor vliegtickets, en ik kwam niet onder de 600 euro, en dat is echt retebelachelijk, als je London aan kan vloegen voor 94 euro... Ik heb echt geen extra martini's of pinda's nodig.

Heb jij daar misschien nog tips voor?
 
129,- Voor een retourtje parijs, niet slecht.

Nog geen 40 euro voor retourtje Brussel
hyper.gif
LOL
 
Verschilt, de meeste datums zijn nog niet gegeven enkele beginnen volgende october al , omdat dze verwachten dat het lang duurt dat die verkopen.:lol:
Mooie avatar trouwens Esher toch? Altijd een zwak voor gehad.
 
Jah, kan ik helpen met overhalen :p Dat naar Parijs zou ik fgaaf vinden van je, Zo makkelijk direct de trein. Ook nog goedkoper dan het vliegtuig.
Brussel is ook meer dan zeker , maar Cardiff moet ik nog even met vervoer kijken, Ik was net aan het kijken voor vliegtickets, en ik kwam niet onder de 600 euro, en dat is echt retebelachelijk, als je London aan kan vloegen voor 94 euro... Ik heb echt geen extra martini's of pinda's nodig.

Heb jij daar misschien nog tips voor?
Cardiff zo duur? Klinkt als Zurich! Dan is het een business airport. Ik ga wel ff kijken, anders wordt het London met het vliegtuig en Cardiff met de trein. Ik geloof dat Wild ook zo gaat, kunnen we meereizen. :D Ik wil london ook wel ff zien eigenlijk, nog nooit geweest!
129,- Voor een retourtje parijs, niet slecht.

Nog geen 40 euro voor retourtje Brussel
hyper.gif
LOL

Dan kan je beter wachten. Je kan een retourtje parijs met de thalys voor 50 euro hebben.

Brussel denk ikd at het voor mij goedkoper is om tot rozendaal met de trein te gaan, OV met korting, en dan een kaartje tot brussel te halen ofzo. Ik moet dat nog ff bekijken.
 
London is echt wel leuk om een dag rond te zwerven, Ik ben er nu 3 keer geweest, waarvan ik me maar 1 keer kan herinneren (Ik was nog vet jong) Me fam. Woont daar in de buurt.. Zeker een keer doen idd. Helemaal niet duur, vooral op de markt in het noorden van London, Camden Lock kan je hele leuke winkels vinden.
En voor 2.50 kan je de hele dag met de metro daar.:hyper:
Ojah verdomme, OV Ik krijg die dat jaar , maar aangezien ik in juni jarig ben, duurt het waars. nog te lang voordat ik hem krijg.. Ik zit al In zeeland dus dat scheelt. Roosendaal kost niet zoveel. Gaat Wild ook:hyper: Te gek! En de Thalys, kon je nog niet verder boeken dan 3 maanden, dus had even voor de grap in december gekeken.
Dus nog genoeg kans dat het veel goedkoper is, want ik denk dat ik in vakantieperiode zat.
 

Wacht toch nog maar wat op bevestiging..
Ik hoop dat het scenario van vorige keer niet herhaald wordt :(

Ik sta echt in dilemma nu, wachten op bevestiging voor BXL (met de mogelijkheid dat het niet doorgaat) of toch al gaan voor Parijs als die in presale gaat...en BXL in gewone sale proberen.
Tegen dat we meer info hebben over BXL zijn de andere presales waarschijnlijk al voorbij en dan blijf ik zitten met mijn nieuwe code...:hmm:
 
Wacht toch nog maar wat op bevestiging..
Ik hoop dat het scenario van vorige keer niet herhaald wordt :(

Ik sta echt in dilemma nu, wachten op bevestiging voor BXL (met de mogelijkheid dat het niet doorgaat) of toch al gaan voor Parijs als die in presale gaat...en BXL in gewone sale proberen.
Tegen dat we meer info hebben over BXL zijn de andere presales waarschijnlijk al voorbij en dan blijf ik zitten met mijn nieuwe code...:hmm:

Ik ga voor een tweede presale code voor Brussel, ik heb mn creditcard nog niet dus kan nog niet renewen. Ik heb zelf iig 2 kaarten nodig, de andere twee zijn te ruil/verkoop. :) Het zou me erg goed uitkomen als ik ze tegen Parijs kon ruilen, hoewel ik nog nie zeker ben of dat GA of seats wordt.

Ik weet alleen nog nie zeker of mijn 1e presale code wel werkt.. dat gaan we woensdag ondervinden.
 
Ugh idd het geldprobleem, het is allemaal zo vroeg nog :crack: Maar goed, we gaan het zien... Ik hoop dat ze me zeer binnenkort een nieuwe creditcard toe gaan sturen na dat leuke foute apparaat-incident, zou wel erg handig zijn.
 
Ik ga voor 2 kaarten Hannover, 2 kaarten Frankfurt. :D Eventim.de heeft aangegeven dat omdat zij alle Duitse concerten afhandelen je je vier kaarten van je presale code mag verdelen!!! :yippie:

Ik heb zo'n gevoel dat er in Frankfurt een grote Interference meetup gaat komen.
 
Hmmm, ik moet echt nog even kijken, Ik bestel gewoon 4 kaarten voor iets en dan ruil ik. Ik vind het zo irritant dat brussel nog niet is toegezegd... Ik ga nu even subscribtion regelen, ben benieuwd of ik de presale van parijs nog haal...
 
Hm, ik weet nog niet zeker of ik Parijs ga doen. Mja ik moet mijn creditcard nog steeds regelen dammit. Ik vergeet het steeds!
 
*Nederlandstalig thread. :p Wij zijn streng hier hoor!:wink:



Trouwens jongens, met een aantal mensen van het forum zijn we een zo groot mogelijke meetup aan het plannen in Frankfurt. We regelen zaterdag zo veel mogelijk tickets. Wie van jullie zouden er mee willen? Kom in het tour thread bij de discussie als je geinteresseerd bent. :)
 
Lol het is toch zeker niet 'het thread' maar 'de thread' dan? Als we toch pietluttig gaan doen :p

Maar ik ben erbij hoor, Hannover en Frankfurt sowieso! Zou leuk zijn om nog meer mensen te zien daar :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom