Welkom U2C

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Klinkt alsof jullie best wel later zijn weggegaan dan wij (wij waren er 's middags al), maar toen stond er zelfs al file voor de Arena dus tja.

Mensen die geen ritme kunnen houden :| Dat kan ik ook gewoon echt niet begrijpen. Ik bedoel, je hoort toch de muziek? En dan dat klappen, dat is helemaal erg. En dan kijken ze je idd aan alsof jij degene bent die geen maat kan houden :huh:

Maar ja, al in al hadden wij in ons vak daar niet zo heel erg last van, gelukkig. Maar crazy people blijf je houden, daar doe je helemaal niks aan :wink:

Goh, om 9 uur 's ochtends had ik nergens last van. Geen file, geen volle trein. :D:wink:


Nog een voordeel van GA, er staan alleen echt grote fans voorin. Meaning: Mensen die de nummers door en door kennen en dus in de maat springen! :D
 
Ik heb werkelijk waar nog nooit Discotheque gehoord.:angry:
Pshhh , wat een schande... Achja meer dan 80 procent van de nederlandse radio is bagger. (*kuchradiohollandiakuch*)

Luister vaker naar Koen en Sander op 3FM! Meerdere keren om 4u gehoord aan de start van het programma!!! :love:
 
wie van jullie gaan nog naar U2 show in UK, ik heb a.s vrijdag mijn laatste in London :drool:


----------------------
11-07-2009 Paris (GA)
12-07-2009 Parijs (seats)
18-07-2009 Berlin (seats)
20-07-2009 Amsterdam (GA)
21-07-2009 Amsterdam (seats)
03-08-2009 Gelsenkirchen (GA)
14-08-2009 London (GA)
 
wie van jullie gaan nog naar U2 show in UK, ik heb a.s vrijdag mijn laatste in London :drool:


----------------------
11-07-2009 Paris (GA)
12-07-2009 Parijs (seats)
18-07-2009 Berlin (seats)
20-07-2009 Amsterdam (GA)
21-07-2009 Amsterdam (seats)
03-08-2009 Gelsenkirchen (GA)
14-08-2009 London (GA)

En zaterdag! :hyper:
 
wie van jullie gaan nog naar U2 show in UK, ik heb a.s vrijdag mijn laatste in London :drool:


----------------------
11-07-2009 Paris (GA)
12-07-2009 Parijs (seats)
18-07-2009 Berlin (seats)
20-07-2009 Amsterdam (GA)
21-07-2009 Amsterdam (seats)
03-08-2009 Gelsenkirchen (GA)
14-08-2009 London (GA)


Was het maar zo'n feest!
 
@popmartijn, lucky bastard.... naar welke ben je nog mer geweest ??

Gezien de :grumpy: gezichten hierboven ben ik een beetje huivering om het op te noemen. :uhoh:
Maar in het Just A Bang And A Clatter forum staat een draadje met concerten van dit jaar. Daarin staat ook mijn lijstje (mijn post staat bijna achteraan).
:)
 
misschien dat je gewoon de 2 shows kan noemen die je gemist hebt :p

the more the merrier!!

heel veel plezier alvast! :)
 
Luister vaker naar Koen en Sander op 3FM! Meerdere keren om 4u gehoord aan de start van het programma!!! :love:
Koen en Sandershow ftw, ze hebben ook een stukje van hun nummer gebuikt voor de intro van praat-je-plaatje, altijd teleurgesteld dat het maar 3 seconden is ofzo. 'Tis wel alijd lachen. En ze draaien vaak goede muziek. :drool:
 
Koen en Sandershow ftw, ze hebben ook een stukje van hun nummer gebuikt voor de intro van praat-je-plaatje, altijd teleurgesteld dat het maar 3 seconden is ofzo. 'Tis wel alijd lachen. En ze draaien vaak goede muziek. :drool:

:hi5: Geweldig!

haha en ze gebruiken voor een van de spelletjes gewoon een stukje muziek uit een spel; Phoenix Wright. :lol: Het spannende muziekje uit dat spel gebruiken ze..
 
AAARGHH!!!:lol:

Godot_likes_coffee_by_one2hit.jpg

At least I have my coffee:shifty:
 
:lol: Wie is dat? Die ken ik niet! Ik ben nu het tweede deel aan het spelen. Edgeworth schijnt verdwenen te zijn, iemand hint dat ie dood is en nou blijkt ie op een vliegveld te zitten??? Waaaargh te veel mysterie!!!!!


Op de andere fiets, mijn 90s U2 singeltjes zijn binnengekomen. :D Nu heb ik alles van AB behavel The Fly, net op marktplaats geboden daarvoor. En ik heb eindelijk Electrical Storm!
 
:lol: Wie is dat? Die ken ik niet! Ik ben nu het tweede deel aan het spelen. Edgeworth schijnt verdwenen te zijn, iemand hint dat ie dood is en nou blijkt ie op een vliegveld te zitten??? Waaaargh te veel mysterie!!!!!


Op de andere fiets, mijn 90s U2 singeltjes zijn binnengekomen. :D Nu heb ik alles van AB behavel The Fly, net op marktplaats geboden daarvoor. En ik heb eindelijk Electrical Storm!

Dat is Godot, de koffieverslaafde:lol: Ik ga niks verder spoilen.
Maar die singles !!! Supervet, Ik hoop dat je die van the fly ook te pakken krijgt,
dat nummer is zeker een van de hipste nummers van u2. Ik heb het echt grijs gedraait,die gitaarpartij :love::drool:
ik heb alleen de lp's en een paar maxi singles van new years day en nog 2 nummers van war. Die moet ik nog eens opzoeken:up:
Ik probeer mijn bootleg dvd-verzameling nu een beetje op te bouwen,
maar dat gaat nog niet zo snel.:rolleyes:
 
:D Ik heb m vandaag binnengekregen. Via marktplaats gescoord.

Oh als je een goeie bootleg zoekt, neem ZooTv Stockholm!! Geweldige show!

Nu nog een lijst om mijn Litograph in te hangen en een railtje voor mn Elpees. :D
 
Mine God. Wat een mongool is die vent. Ik heb nu mn eerste trial met hem. :crack: Zeg me alsjeblieft dat Edgeworth hierna terugkeert!!! Of zelfs Von Karma(Franziska of zelfs pa vind ik minder erg dan dit!)

Wat een hinderlijke case is dit. :crack: Idiote detective, idiote verdachte... ugh.
 
Hihi je avatar :hyper::giggle: nice!!! Idd, hij is motorisch gestoord denk ik... persoonlijk ;) En geweldig, dat je hem hebt gescoord!
Ik heb al een paar filmpjes van stockholm gezien:drool:, ga nu de bootleg dan maar eens downloaden! Heb je ook nog tips voor bootlegs in vertigo , en elevation era?
 
en de dramatische prariehond maakt het alemaal nog af, ookal denkt iedereen dat het een eekhoorn is.:up:
 
en de dramatische prariehond maakt het alemaal nog af, ookal denkt iedereen dat het een eekhoorn is.:up:

lol? Het is een eekhoorn. >< Althans, lijkt er wel erg op!


Voor bootlegs, Elevation Cleveland is erg goed, en natuurlijk London(21-08) en Slane zijn goed. Arnhem heb ik ook, mwoah..
Vertigo heb ik opening night San Diego die vrij goed is, Hawaii is erg goed... Amsterdam natuurlijk en Milaan. Het is echt jammer dat de dvd niet van het hele concert is, echt gaaf concert!
Euh en da's alles wat ik van die twee tours heb. :p
 
lol? Het is een eekhoorn. >< Althans, lijkt er wel erg op!


Voor bootlegs, Elevation Cleveland is erg goed, en natuurlijk London(21-08) en Slane zijn goed. Arnhem heb ik ook, mwoah..
Vertigo heb ik opening night San Diego die vrij goed is, Hawaii is erg goed... Amsterdam natuurlijk en Milaan. Het is echt jammer dat de dvd niet van het hele concert is, echt gaaf concert!
Euh en da's alles wat ik van die twee tours heb. :p
Bedankt voor de tips:rockon: Milaan is inderdaad:drool: Ik ben blij dat ik die heb.
En ik vind het ok erg jammer dat er niet gewoon de hele setlist op staat.
Het gedeelte met het string-orkest is echt mooi:up:
Zouden ze weer eens moeten doen.
*sprint naar u2torrents*
 
Ja Parijs wel, frankfurt niet. Ik denk dat Hannover voor mij makkelijker te bereiken is met train. :)


Btw, Domo, wat vind je van Klavier?:D
 
Hij doet me aan Edge denken op een of ander punt. (De kin miss:giggle:)

Ik zou het niet erg vinden als hij in iedere spel zat.
Ben je al van Godot af?

En ik heb mijn lijstje ook al klaar.

-Cardiff als ze daar heengaan,
-Parijs, als ik samen kan reizen met iemand.
-Brussel
 
:D Ja ik heb alles uitgespeeld.

:drool: Ik heb een zwak voor blonde muzikanten met blauwe ogen. Waarom o waarom is Klavier niet echt? Hij zou echt mijn perfecte match zijn. :lol:

Godot was best vervelend, tot ik doorhad wie hij was.

Ah Parijs kan je met mij met de Thalys mee. :D We proberen de britten in t PGP mee te krijgen, DG wil proberen met haar moeder te komen.

Brussel ga ik zekerweten doen, wellicht met Januarystar als ze dr zin in heeft. :)

Cardiff ja, of Manchester(daar gok ik op) wil ik ook heen, om dr Britse girls weer te zien. :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom