Welkom U2C

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
:wave: Byebye U2 virginity:lol:

Ik schreeuw of zing niet, behalve tijdens concerten , dan komt het er allemaal uit :wink:(ben ook erg vals pech voor de mensen die voor me zaten)
Dus dit is pure overbelasting:up: Voor een goed doel.
ben nog wel even een paar daagjes = :drool::faint:

En mag ik even melden dat we binnen een kwartier de parkeergarage uit waren! Alleen na 3 kwartier pas uit Amsterdam, Tenslotte tot Breda was het ook nog eens superdruk, het leek wel of heel Belgie en het zuiden van Holland naar amsterdam is gekomen. En paf boem na breda was het uitgestorven. Om 4 uur waren we thuis en jullie?

Dronken mensen FTW als ze traplopen.
 
Ik raak normaal nooit mijn stem kwijt (ik zing) maar na een U2 concert is hij op de een of andere manier altijd verdwenen!:hmm:

Haha same here :wink:

En mag ik even melden dat we binnen een kwartier de parkeergarage uit waren! Alleen na 3 kwartier pas uit Amsterdam, Tenslotte tot Breda was het ook nog eens superdruk, het leek wel of heel Belgie en het zuiden van Holland naar amsterdam is gekomen. En paf boem na breda was het uitgestorven. Om 4 uur waren we thuis en jullie?

Dronken mensen FTW als ze traplopen.

Omg het duurde echt eeuwen voordat we uit de parkeerplaats waren :crack: We waren rond 12 uur weg uit de ArenA en pas om 3 uur thuis!! Ik bedoel wtf ze hadden 1 rijstrook open op de snelweg... 3 uur over een rit gedaan die normaal gesproken zo'n 50 minuten duurt... :grumpy:

En dronken mensen, omg :lol: Ze begonnen 's middags al, zat er eentje in m'n oor te tetteren die probeerde met U2 mee te 'zingen'!
 
Ooh, ja! Ten eerste de files: Wij kwamen op het ingenieuze idee om maar via Den Bosch, ipv via Breda terug te rijden, stonden we alsnog in de file!
Trouwens mazzel dat jullie nog in de parkeergarage stonden, wij waren doorverwezen naar de garage bij de Makro, da's haast in Duivendrecht, nog een eind lopen dus! Helemaal lekker ook voor mijn vriend die een al licht aangetast zenuwstelsel heeft die rare prikkels naar zijn beenspieren stuurt!
We hadden van tevoren, bij afslag Arena, al in de file gestaan, Snow Patrol gemist, maar wel lekkere onzin smsjes gestuurd naar Radio Veronica, die nog werden opgelezen ook!:hyper: Ik heb er alleen niks mee gewonnen, maar mijn vriend zat verbaasd te kijken wat voor een ziek brein ik had!:hyper:

En mensen die niet kunnen zingen...daar heb ik nog begrip voor. Maar bij ons in het vak was een hele vriendinnengroep aanwezig die de hele avond uit de maat stonden te dansen en klappen, ik heb werkelijk waar geen idee hoe mensen dat voor elkaar krijgen! Dat is moeilijk! Maar die wijven begonnen dan uit de maat mee te klappen en het hele vak deed met ze mee! Stonden wij daar preciés op de drums mee te doen, kijken mensen óns, een redelijk ervaren zangeres en gitarist, aan alsof wij die maat- en toondove lui waren!:fist:
 
Klinkt alsof jullie best wel later zijn weggegaan dan wij (wij waren er 's middags al), maar toen stond er zelfs al file voor de Arena dus tja.

Mensen die geen ritme kunnen houden :| Dat kan ik ook gewoon echt niet begrijpen. Ik bedoel, je hoort toch de muziek? En dan dat klappen, dat is helemaal erg. En dan kijken ze je idd aan alsof jij degene bent die geen maat kan houden :huh:

Maar ja, al in al hadden wij in ons vak daar niet zo heel erg last van, gelukkig. Maar crazy people blijf je houden, daar doe je helemaal niks aan :wink:
 
Wij hadden een paar van die Belgishe bouwvakkers naast ons die iedere 3 minuten bier gingen halen. Dus ook langs moesten, daar werd je toch wel een beetje gek van. Ik snap dat je een biertje wilt maar iedere keer voor mensen langs lopen irriteert na de 8ste keer wel. Wij hebben de hele weg naar veronica geluisterd totdat we er waren. (we waren er om 3 uur) maar ik heb je smsjes gemist. Lol toch had ik er wel een paar willen horen.
 
Oh ja al die mensen die er steeds langs moeten... Gelukkig hadden wij daar geen last van deze keer. Maar dat kan knap irritant zijn ja. Kijk een paar keer, okee, zeker tijdens de support act, maar als de main act begint? Ik bedoel kom op!

Bonoa ik ben ook wel benieuwd wat er in die smsjes stond :p
 
Wow, ik kon alles perfect horen! Geluid was perfect!
De mixing desk positie van avond een was natuurlijk het beste, maar gisteravond vooraan onder de speakers was het nog steeds goed! Amper galm!

Nou helemaal vooraan was het geluid niet erg goed :drool: maar de neusharen van Bono zijn zo mooi,...

Het tweede concert zaten we achterin,..en het geluid was erg goed. De Arena heeft goed geinvesteerd .


o, en de groeten van Lizzie (abel)
 
Nou helemaal vooraan was het geluid niet erg goed :drool: maar de neusharen van Bono zijn zo mooi,...

Het tweede concert zaten we achterin,..en het geluid was erg goed. De Arena heeft goed geinvesteerd .


o, en de groeten van Lizzie (abel)

:lol: @ Bono's neusharen!! Die zou ik ook ooit nog wel eens van dichtbij kunnen zien hoor :drool: Maar het geluid is al met al volgens mij wel veel beter geworden de laatste paar jaren.
 
helemaal geweldig

nu ben ik zelf dol op bier (vooral lekkere belgische bieren :drool: )
maar die lui die tijdens een concert geen 5 minuten zonden kunnen (en de helft in je nek keilen) blijft toch wel irritant
de 2e avond zagen we 1e zaplap tijdens het 5e nummer door z'n vrienden worden weggedragen (leuk avondje uit)

maar, aldus, concerten waren echt geweldig
zou volgende week wel weer willen!
 
Zal zo idd ieder weekend willen gaan, maar het is een dure "hobby":wink:
Als ze volgend jaar naar antwerpen komen, zouden we eigenlijk met zijn allen moeten gaan, en een meetup houden:lol:
 
Oh ja al die mensen die er steeds langs moeten... Gelukkig hadden wij daar geen last van deze keer. Maar dat kan knap irritant zijn ja. Kijk een paar keer, okee, zeker tijdens de support act, maar als de main act begint? Ik bedoel kom op!

Bonoa ik ben ook wel benieuwd wat er in die smsjes stond :p


Wij zijn best wel laat weggegaan, rond 5 uur pas. We dachten dat we dan nog wel op tijd waren, want we hadden toch vaste stoelen. De volgende keer gaan we gewoon lekker met de trein en dan gaan we wel bij mijn nicht in Hilversum crashen.

De radiopresentator vroeg wat degenen die in de file stonden van het concert verwachtten, toen heb ik gesmst: "Het wordt vast heel erg gaaf! Eerst de file overleven! Kunnen jullie voor mij vast The Fly draaien?" Het werd opgelezen, maar The Fly werd niet gedraaid!
De tweede keer werd gevraagd wat je niet wilt horen tijdens de sex. Toen stuurde ik: "Oh, ja, schat, je ouders komen trouwens morgen op de koffie!":lol:
 
Oh als ze volgend jaar naar Antwerpen komen ben ik erbij :love:

Either Antwerpen of Brussel, (zal brussel wel weer zijn:angry: Ik heb persoonlijk liever antwerpen , das dichterbij) Maar ze hadden gezegd dat ze de volgende leg naar Belgie kwamen. Omdat ze die deze keer hadden overgeslagen.:wink:
*tijd voor een subscribtion bij u2.com*


En LOL WTF! @ die sms'jes , vorige keer had ik voor de request van 3fm ook een smsje gedaan :
Red me van mijn werk ! AUB , wild horses van u2!
Die werd wel opgelezen omdat ik kennelijk de enige was die werkte,
maar ze speelden het nummer ook niet.
 
Whaha het is altijd wel grappig dat smsjes worden uitgekozen om op te worden gelezen (gebeurt bij mij ook wel :giggle: ) en dan de dingen die je er in kan zetten lol :p Jammer dat ze de nummers niet draaiden, was denk ik net ff iets te hardcore U2 voor ze ofzo? :wink:
 
Ik denk ook niet dat als ik Mofo of Zooropa en Lemon aanvraag dat ze die ooit draaien:lol:
 
Ik heb werkelijk waar nog nooit Discotheque gehoord.:angry:
Pshhh , wat een schande... Achja meer dan 80 procent van de nederlandse radio is bagger. (*kuchradiohollandiakuch*)
 
Buitenom enkele bands was 1997 een rampjaar. Ik heb al die top40 verzamel dvd's , en serieus, slecht slecht slecht jaar...
 
Buitenom enkele bands was 1997 een rampjaar. Ik heb al die top40 verzamel dvd's , en serieus, slecht slecht slecht jaar...

Nou, dat vind ik niet. Sterker nog, ik vind 1997 een van de betere muziekjaren:
Radiohead - OK Computer
The Verve - Urban Hymns
Bob Dylan - Time Out Of Mind
The Chemical Brothers - Dig Your Own Hole
The Prodigy - Fat Of The Land
Junkie XL - Saturday Teenage Kick
Buena Vista Social Club
Texas - White On Blonde
Tindersticks - Curtains

en oh ja, ook nog U2's Pop. :)

En dat is nog maar het topje van de ijsberg.
 
Pop = :drool:<3 (zoals ik al zij ENKELE bands zijn uitzonderingen^ zeker een paar goede voorbeelden daarboven)


Helaas werden deze gingen eigenlijk nooit gespeeld voor bedtijd;)
het enige dat ik me uit die tijd kon herinneren waren misselijkmakende combinaties van onder andere:

Hanson met Hhmbop was ook nog wel leuk:lol:

maar....

R kelly, Spicegirls, backstreetboys, ricky martin, en het kattengejank van Emilia :fist:
 
Je bent ontmaagd!:hyper: Fantastisch gevoel, hè!

Ik raak normaal nooit mijn stem kwijt (ik zing) maar na een U2 concert is hij op de een of andere manier altijd verdwenen!:hmm:

*snerk* heh.


Euh ja, mijn stem was na Dublin helemaal kapot. Na Amsterdam ook trouwens. :uhoh:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom