Welkom U2C

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Ik waarschijnlijk ook... :sigh: Bepaalde medische redenen hebben ervoor gezorgd dat ik geen GA kan doen, waar ik dus enorm van baal. En dat is een understatement :(
 
Ja ik leef nog!:p Het concert was geweldig, leuk debuut gezien. Helaas geen ES, maarja, dat komt wel!

GA is zo veel beter dan seats. Echt, de eerste avond was oke maar niet zo speciaal. 2e avond was zoveel beter in GA. De hele ervaring, oh yeah!
Nu moet ik nog iemand vinden die zn ticket van AMS II met me wil ruilen! Ik heb nog steeds het verkeerde gate. ><

Volgende teken van leven is waarschijnlijk in Liechtenstein of thuis de 19e. :wave:
 
Maak me nou nog meer jaloers over GA, ja? :grumpy: Meh ik zou echt heel graag willen dat dat kon... Maar goed. Dat maakt ik ooit nog wel een keer mee. Ik kan me voorstellen dat het echt veel magischer is dan seats. Leef je nog een beetje though? :wink:
 
GG je maakt me verdrietig :sad: GA:drool:
Goed te zien dat je nog leeft , maar tering wat vet.
Misschien ES in amsterdam dat zou mooi wezen.:hyper:

@ Januaristar: Kom:hug: We komen er wel overheen en nemen wraak als ze voor de 2e of 3e leg weer naar europa komen!:wink:
 
zo mijn eerste 2 show zijn geweest :drool: .....maar vinden jullie de setlist niet een beetje tegenvallen ??
 
Ben je gek ? Neuh, Ultraviolet, UF , ES , partygirl , en nu ook nog eens mysterious ways (die ik wel een beetje miste eerst) Crazy remix is de bom, ik begin de afsluiter nu ook steeds beter klinken. (heb net de bootlegs van Parijs geluisterd)
Het is heel anders dan de setlists bij elevation en vertigo, die hadden mis. iets meer ballen. Maar dit is gewoon een ander soort setlist. Ik kan niet zeggen dat het me teleurstelt. Enige dat ik nog zou kunnen vragen is een nummer van Pop of Zooropa.:up:

BTW Gefeliciteerd met je eerste shows!!!!:hyper:
 
zo mijn eerste 2 show zijn geweest :drool: .....maar vinden jullie de setlist niet een beetje tegenvallen ??

Nee hoor. In Barcelona was ik zeer onder de indruk van alles. Veel nieuw materiaal en ook een aantal nummers die ze al een tijdje niet meer hadden gespeeld. Tja, je weet dat ze altijd wel een behoorlijk aantal grote publieksfavorieten spelen, maar die wil ik ook nog steeds horen (Streets!). Ik ben misschien een beetje uitgekeken op weer SBS en Pride, maar na Crazy Remix heb ik wel een nummer nodig om weer bij te komen. Dus dan is SBS niet zo erg.

Nog maar een paar dagen tot Amsterdam! :hyper:
 
Ik vind de setlists tot nu toe niet tegenvallen! Het is idd heel anders deze keer, maar het bevalt me wel :drool: En nummers als Streets kan je nooit echt moe van worden, tenminste ik niet ;)

En Bonoa, je hebt gelijk :sexywink: Waar zit jij trouwens?
 
Echt serieus, iedereen die klaagt over de setlist, BLIJF UIT MIJN BUURT. Ik kan er echt niet meer tegen.

Het concert was gewoonweg geweldig, hou op met fucking klagen. ALLE staples waren PRIMA om aan te horen, en SBS was gewoonweg geweldig live. Je kan bepaalde songs minder leuk vinden, maar er zijn ZOVEEL mensen die het WEL graag willen horen.


Ok dat terzijde, Morgen Amsterdam. :hyper:

We gaan pas om 5u voor GA, beetje rustig aan doen omdat we net terug zijn van de reis. Dinsdag willen we vroeg gaan, maar ik heb nog steeds mijn ticket probleem, dat ik de verkeerde ingang heb. Ik ga waarschijnlijk bij mijn eigen ingang in de rij en hopen dat Ax en Ali een einzelganger kunnen vinden in hun ga rij die met me wil ruilen.
Iemand een GA ticket voor ingang G die ze willen ruilen tegen ingang J? :D
 
:scream: neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! En ik dacht dat het aan mijn ogen lag, dat ie zo klijn leek..... Biatches!
 
:angry: EIKELS in de ArenA.


Ze hebben de Claw VERLAAGD zodat het dak dicht kon. :madwife: EIKELS!

De akkoustiek zal dus waardeloos zijn!


Haha, ik dacht gisteren ook al dat dat ding toch hoger was??

Wel klote, mijn vriend en ik zaten bovenin en daar was het om te stikken, zeker aan het begin van het concert! De akoustiek was goed, ook bovenin, ondanks dat het dak dicht was.
 
akoestiek was uitstekend vanuit mijn positie op het veld
Emblem-cool.svg
 
ik lees hier overal dat het geluid goed was...ik stond 1e rij maar ik vond het daar best tegenvallen. Veel galm, en de muziek was slecht te horen. Kon gewoon hele gesprekken voeren als ik zou willen zonder mijn stem te verheffen.
maar goed, ik zat zo in het concert dat het me op een gegeven moment niet meer opviel:D
 
Wow, ik kon alles perfect horen! Geluid was perfect!
De mixing desk positie van avond een was natuurlijk het beste, maar gisteravond vooraan onder de speakers was het nog steeds goed! Amper galm!
 
Dus hier posten alle nederlanders op interference? :p

't zou wel toeval zijn... maar post de alleraardigste jongedame die maandag samen met een vriendin bij de ingang van de red zone 1 stond toevallig ook op interference? :whistle:

ze had haar tickets op 3fm gewonnen....
 
We gaan pas om 5u voor GA, beetje rustig aan doen omdat we net terug zijn van de reis. Dinsdag willen we vroeg gaan, maar ik heb nog steeds mijn ticket probleem, dat ik de verkeerde ingang heb. Ik ga waarschijnlijk bij mijn eigen ingang in de rij en hopen dat Ax en Ali een einzelganger kunnen vinden in hun ga rij die met me wil ruilen.
Iemand een GA ticket voor ingang G die ze willen ruilen tegen ingang J? :D

Ok, ik weet dat ik iets te laat met deze info kom... :p maar het maakt geen klap uit voor welk vak je kaart is. (qua veldkaarten dan hé)

Met een kaart voor J kan je ook gewoon bij G gaan staan.
Ik sprak iemand die het had nagevraagd bij security.
 
Ja omdat ik het niet zeker wist. Ze scannen die dingen, weet ik veel hoe dat werkt. :p
Gelukkig zag ik op de dag ervoor iemand hier die wilde ruilen, dat kwam goed uit. Stomtoevallig kwamen we elkaar op het veld ook weer tegen en heb ik de avond met hem(u2forboys) en zijn vrienden doorgebracht. :D Was hartstikke gezellig!
 
wij vonden het geluid maandag, toen we stoelen achter het podium hadden, GE WEL DIG
gisteren in GA een stuk minder
Bono was af en toe echt niet te horen

maar geweldige show
en iedereen die loopt te zeiken over setlists moet gewoon lekker ergens anders naartoe gaan
Still haven't found, Sunday, Angel of Harlem, Desire waren - kapot gespeeld of niet - allemaal geweldig
 
ik kon echt niet klagen over het geluid in de stoelen precies naast het podium!
Fantastish zicht op de Claw, Geweldig geluid niks geen gegalm:ohmy:
De sfeer zat er zowel in het veld als de tribune's goed in (oh de wave's waren aan het begin al begonnen) Ben mijn stem zo goed als kwijt , 21 juli ! Dag van mijn leven.
 
ik kon echt niet klagen over het geluid in de stoelen precies naast het podium!
Fantastish zicht op de Claw, Geweldig geluid niks geen gegalm:ohmy:
De sfeer zat er zowel in het veld als de tribune's goed in (oh de wave's waren aan het begin al begonnen) Ben mijn stem zo goed als kwijt , 21 juli ! Dag van mijn leven.

Je bent ontmaagd!:hyper: Fantastisch gevoel, hè!

Ik raak normaal nooit mijn stem kwijt (ik zing) maar na een U2 concert is hij op de een of andere manier altijd verdwenen!:hmm:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom