Welkom U2C

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Oeh, palingsound! Verschrikkelijk! :yuck: Vaak zit er ook nog zo'n housebeat doorheen, wat het deuntje nóg goedkoper maakt, net als bij Wolter Kroes!

In Tilburg heb je elk jaar een levensliederenfestival, maar daar wisten we niks van, dus wij gingen daar stappen.
De stad was overladen met van die geblondeerde wijven behangen met goud, en van die schriele mannetjes met geblondeerde mat waar veel te veel gel inzat, of een fout nike-petje. Ook zij hadden hele kabels van goud om hun nek. (En da's voor mij dus echt afknapper nummer 1 bij 'n vent!:barf: ) Het voordeel van die kettingen is wel dat je je nooit in naam van die persoon kan vergissen!:hyper:

En dan die make-up van die wijven! Veel te roze en te lichtkleurige lippenstift met zo'n zwarte rand eromheen. De meesten zijn té bruin uit een potje terwijl de meesten een hekel hebben aan buitenlanders!:huh: Mijn vriend noemt het daarom ook Wildersmuziek.

Mijn god , dat is te toevallig , wij waren dat weekend ook daar , gingen de stad in, eerst de markt af, daarna de o13 en daarna op het pleintje daar.
Ooh en vooral die bijna verschrompeld bruine wijven met idd die gore lijntje om die lippen en van die Paris-hilton koeienglazen op hun plastic neus.
Bahbah, en het was ook echt gewoon geen vriendelijk volk, ze liepen gewoon markant tegen je aan en dan keken ze je zo aan van : "mag ik er langs" :doh: Om te schieten dat volk.

En door dat **festival reden er bepaalde bussen helemaal niet dus konden wij anderhalf uur gaan wachten.:angry:
 
Mijn god , dat is te toevallig , wij waren dat weekend ook daar , gingen de stad in, eerst de markt af, daarna de o13 en daarna op het pleintje daar.
Ooh en vooral die bijna verschrompeld bruine wijven met idd die gore lijntje om die lippen en van die Paris-hilton koeienglazen op hun plastic neus.
Bahbah, en het was ook echt gewoon geen vriendelijk volk, ze liepen gewoon markant tegen je aan en dan keken ze je zo aan van : "mag ik er langs" :doh: Om te schieten dat volk.

En door dat **festival reden er bepaalde bussen helemaal niet dus konden wij anderhalf uur gaan wachten.:angry:

Die bussen in Tilburg zijn een echte ramp! Er rijden bv geen nachtbussen meer, en maar klagen dat jongeren zat achter het stuur kruipen en verongelukken. Ze konden ook wel de taxi nemen, maar taxi's zijn gewoon te duur! Een ritje van Tilburg naar Waalwijk is misschien wel 30 euro. Ja, dat kan ik wel beter besteden aan bier en shoarma na afloop! Of in de H&M:hyper:

En dan ook nog eens ontregeld door dat levensliederentuig!


We zijn er weer bij en dat is primaaa, Viva Hollandiaaa!! :wink:

En dan nu allemaal in polonaise! Fout, man!:D
 
al luister ik nu weer veel naar The Scene/The Lau, Roosbeef, Skik, Rowwen Heze en moet ik Trockener Kecks weer eens van stal halen

Roosbeef is briljant!
En ja, je moet zeker weer gaan luisteren naar de Kecks. :bow: :teveelgeweldigenummersomoptenoemen:
 
Natuurlijk hebben we het daarover! :p
Er is niks mis met goede Nederlandse muziek. Net zoals er heel veel mis is met slechte Engelstalige muziek.

:)


:up:Klopt helemaal! Wanneer ik zeg dat ik ook van Nederlandstalig hou, dan trekken de meeste mensen hun neus al automatisch op. Maar dan bedoel ik juist niet F. Bauer, Jannes, en W. Kroes!
 
^Ja, net als je zegt dat je van rockmuziek houd, dan denken ze gelijk aan Tokio hotel, en de jeunes broeders. Of deathmetal bands ofzo. Volgens mij zou u2 niet eens in hun rijtje voorkomen.

Skik en The Lau:up: Zeker pluspunt, ik vind die mensen ook echt karakter hebben.


En trouwens over Tilburg, alle taxi's zijn tegenwoordig ripoffs,
Veel te duur, altijd sjoemelen met prijzen, in Amsterdam is het oorlog tussen de taxi's.
En als je niet bekend ben durven ze gemakkelijk even een blokje om te rijden voor de pingels.
 
^^Ooh, die joons brodders... hyper opgeklopte nepgroep gesponsord door Disney...Helemaal fout!:barf: En dan moeten ze ook nnog liegen dat ze Christelijke maagden zijn. Yeah Right! South Park heeft er trouwens een mooie aflevering over!
Gelukkig beschuldigen ze mij er niet zo snel van een fan te zijn van die rock-boybandjes omdat ik al een ouwe taart ben!


En die taxichauffeurs verwachten ook nog fooi, terwijl ze je 30 euries lichter maken! Er is laatst weer een vent doodgeschopt door een taxichauffeur... Misschien hadden ze wel heibel over de prijs!

Het is wel een kleine verbetering dat de meter niet meer mag doorlopen als een taxi voor de stoplichten staat, maar wie zegt dat je de meter niet kan aanpassen, zodat hij sneller loopt? Dat heb ik chauffeurs in Bulgarije namelijk zien doen.
 
ik weet niet of het nu gevaarlijker is om in een taxi in amsterdam te zitten of er voor eentje te liggen
 
Die South Park episode is echt geweldig! :p

Ik heb Live Nation ge-emaild, goed nieuws!

Dank je wel voor je bericht. Het klopt inderdaad dat U2 langer zal doorgaan dan gebruikelijk is, vandaar de waarschuwing op onze site voorzorgsmaatregelen te treffen voor het vervoer terug.
De genoemde aanvangstijd is de aanvangstijd van de special guest Snow Patrol. Wij verwachten dat U2 omstreeks 21.00 uur het podium zal betreden. Let op: de exacte tijden zijn niet bekend, dit is slechts een indicatie en kan nog veranderen. Hou onze website in de gaten voor de meest actuele informatie.

Ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groeten,
Live Nation Online Support

Aanvang U2 om 21.00u is prima, dat betekend dat ze om uiterlijk half twaalf klaar zijn en mensen hun treinen nog kunnen halen! :D
Ze hebben op de website staan dat het om 20.00u begint, dat is dus voor Snow Patrol. Dit zal nog wel aangepast worden naar 19.30 dan denk ik. Klinkt als hetzelfde in Milaan, daar kreeg SP ook een kortere set dan in Barca.

Nou hoef ik teminste geen taxi te nemen! :wink:
 
Die South Park episode is echt geweldig! :p

Ik heb Live Nation ge-emaild, goed nieuws!



Aanvang U2 om 21.00u is prima, dat betekend dat ze om uiterlijk half twaalf klaar zijn en mensen hun treinen nog kunnen halen! :D
Ze hebben op de website staan dat het om 20.00u begint, dat is dus voor Snow Patrol. Dit zal nog wel aangepast worden naar 19.30 dan denk ik. Klinkt als hetzelfde in Milaan, daar kreeg SP ook een kortere set dan in Barca.

Nou hoef ik teminste geen taxi te nemen! :wink:

Jeej da's wel goed nieuws idd, dan kan ik ook nog fatsoenlijk m'n trein halen! Ook al ben ik met iemand, neem ik toch liever geen taxi :no:
 
Voor mij maakt het toch niks uit want de trein gaat na half 12 niet meer verder dan roosendaal.... *kuchstinkgatzeelandkuch*
 
Haha ach ja, Zeeland he :wink: Nee grapje, maar het is best irritant idd dat die laatste treinen zo vroeg gaan. Zet dan gewoon nog 2 extra treinen in ofzo.
 
Nou ja jongens, dat was het dan. :wave: Ik pak over een uurtje de trein naar Amsterdam CS en dan laat ik dit druilerige zeikland voor wat het is. Als ik de trein uit kom sta ik in het bewolkte maar droge Parijs. :D

Ik hoop updates te kunnen doen via mijn blog op hyves, en de 19e zijn we voor de amsterdamse concerten weer in NL dus dan zal ik Interference ff checken.

Allemaal een prettige vakantie gewenst!
 
Succes:hug: veel plezier en wij eisen idd verslag en foto's als je die eventueel maakt.
 
Argh, ik wordt echt gek van mn ma. :crack: We hebben nog een uur over en ze heeft niks te doen, gaat ze mijn kamer opruimen omdat ik daar nu geen zin in heb. TE hinderlijk. Laat me lekker ff met rust of zo. Ik hou van zooi.
 
Whaha moeders he :wink:

Ik heb je al veel plezier gewenst maar ik doe het gewoon lekker nog een keertje :p Enne, Leif en ik komen jullie in de GA line wel ff opzoeken de 20e :D En gaan we dan nog een keertje wat plannen?? Byeee :wave:
 
^geweldig mijn ma word ook altijd zo'n stresskip als ik weg ga. heb je dit, heb je dat , heb je dit??? Ja, ja en ja!:doh:
 
^ Haha ja idd. Heb je dit bij je? Zorg je dat je dat niet vergeet? Lol en dan er achteraf achter komen dat je toch iets bent vergeten wat ze nou net zo benadrukt had :wink:
 
Zoals de handoeken:lol: Nog maar 7 dagjes:hyper: Heeft iemand al iets gehoord of GG nog leeft?:wink:
 
Hahaha bijvoorbeeld ;) Het komt nu wel erg dichtbij eh :uhoh: Heb jij trouwens seats of GA? Heb het misschien wel gevraagd maar als je dat van al die mensen moet onthouden... :reject:

Ik heb d'r een smsje gestuurd, ben benieuwd :hmm:
 
Ik heb Seats, hoopte eigenlijk op GA maar dat lag een beetje ingewikkeld.
Maar zo kun je wel meer genieten van de lichtshow , en het geluid is er meestal iets beter. We komen waars. rond 3 in A'dam. We hebben toch Seats dus vroeg komen maakt ook niet echt uit.
 
Seats met een hoofdletter idd :giggle: Wij komen 's middags ook vrij vroeg denk ik, misschien nog even wat rond de Arena Boulevard rondhangen ofzo, en wat GA-mensen ontmoeten en dan hapje eten denk ik. Dan is het wel weer tijd om te gaan partyen :drool:
 
Jaah, Idd , tshirtje kopen , mensen babbellen, eten , pissen en dan feesten!!!!
 
Maar ik denk dat ik toch een paar blikken naar de GAérs ga wenden en wensen dat ik daar tussen stond.:heart:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom