Welkom U2C

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
HAHA .... popmart was toch geweldig hoor. Dat scherm maakte toen enorme indruk op mij. Als ik nu de stage zie ... heb ik dat gevoel weer.
Mag 5x de stage aanschouwen :D

Het podium gaat echt een wereldwonder worden :drool: Damn ik ben zo benieuwd.
 
ik ook:heart::heart::heart::heart: Maar het is in ieder geval vast zichtbaar in de ruimte xD
 
heb ik goed begrepen dat Snow Patrol 2x in Arena het voorprogramma is?
vond ze in Dublin bij Vertigo wel tof, maar kijk er toch niet echt naar uit


Ja, inderdaad! Ik had ze in Amsterdam ook al gezien bij Vertigo en dat vond ik genoeg. (Oké, een paar nummers vond ik wel goed..)
Naja, dan maar bier halen!

Ze hadden beter The Kings of Leon kunnen vragen!
 
Snow Patrol is idd wel okee. Ze zijn niet slecht ofzo, maar een paar nummers dan heb je het wel weer gehoord. Zorgen voor genoeg saldo op je Arena Cards dus :wink:
 
Ik heb jammergenoeg minstens 5x Snow Patrol. :crack: Parijs en A'dam. Dublin was iets dat ik niet kende geloof ik, Elbow en Glasvegas. Kaiser Chiefs voor een van de avonden is wel gaaf, maar ik had liever de KOL of Killers gehad!
 
heb ik goed begrepen dat Snow Patrol 2x in Arena het voorprogramma is?
vond ze in Dublin bij Vertigo wel tof, maar kijk er toch niet echt naar uit


nou vindt Snow Patrol wel super :applaud: beter dan de rest van de voorpramma's, Stereo Mc's mogen er ook wel wezen..
 
Glasvegas , en elbow en vooral muse had ik niet erg gevonden. Snow Patrol is meer dan oke.
 
Oh ik had GRAAG voor alle 7 concerten Muse gehad! Echt, geen problemen mee!


:hyper: Ik ga ze 14 november zelf zien in Rotterdam. Echt tof!
 
:hyper: Ik ga ze 14 november zelf zien in Rotterdam. Echt tof!

:up:
Ik heb ze een paar jaar geleden gezien op Lowlands en dat was erg goed bevallen. :)

Ik heb trouwens begrepen dat de voorverkoop voor dat Muse concert ook een drama was. :crack:

*ziet Muse in New York in September*
 
Oh in September, gaaf!

Ik hoorde dat de gewone verkoop nogal dramatisch was, ik had gelukkig optijd doorgekregen dat er een speciale fan voorverkoop was waar je alleen maar kon komen via de link op de website van Muse. Echt hip! Ik was binnen 1 minuutje binnen en had gelijk 4 veldkaarten!

:uhoh: Het enige waar ik nog bang voor ben is de mosh pit.
 
Uh, als dat het enige is mag ik blij zijn. Mosh pits komen geregeld voor bij wat hardere concerten, komt neer op vechtpartijen en dergelijke. :crack: Mensen die meedeinen op de muziek maar dan wat agressiever..
 
Uh, als dat het enige is mag ik blij zijn. Mosh pits komen geregeld voor bij wat hardere concerten, komt neer op vechtpartijen en dergelijke. :crack: Mensen die meedeinen op de muziek maar dan wat agressiever..

Nou, een mosh pit is niet echt een vechtpartij. Meer een massa deinende en wild dansende menigte. En ja, dan bots je wel eens tegen iemand op. Maar agressie ben ik er (nog) niet tegengekomen.
Of ik ben alleen bij optredens geweest van bands waarbij het publiek wel wist hoe een mosh pit hoort te zijn.

:)
 
Ik heb verhalen gehoord van mensen die naar metal concerten zijn geweest. :uhoh: Het publiek daar is niet echt sociaal.

ach, Muse zal vast meevallen!
 
Jaah ik ben helaas niet door de verkoop van muse heen gekomen, dat was wel jammer.
De lijn was zo dood als een pier aan een haak. Maar die zie ik hopelijk ook nog wel eens.
Ik ga wel naar Kings of Leon & glasvegas. En ook nog Franz ferdidand.

Voor mosh pits moet je idd meer bij Slipnot , Lamb of god etc. Wezen.
(mij niet gezien:|) En sommige Ska bands willen ook nog wel maar daar zijn ze niet
echt gericht op beaken en trappen.Dat is meer een kwestie van Blind heen en weer dansen
en per ongeluk ergens tegenop knallen.
 
Wat voor plezier zouden mensen echt serieus kunnen hebben aan vechten, trappen en expres tegen elkaar op beuken. Daar kan ik de lol nou niet echt van inzien, maar goed :|
 
Ik heb verhalen gehoord van mensen die naar metal concerten zijn geweest. :uhoh: Het publiek daar is niet echt sociaal.

ach, Muse zal vast meevallen!

Ik ben bijna alleen bij metal- en hardrockconcerten geweest, en het publiek is daar veel socialer dan ik van te voren ooit heb gedacht. Je hebt zo aanspraak en liters bier:D En het feit dat de ene metalhead er nog ruiger en met meer plakplaatjes op zijn arm, eruitziet, maakt dat ze allemaal denken van 'Goh, hier moet ik geen problemen mee krijgen'.
En stiekem geldt: Hoe langer het haar, hoe softer de persoon is!

Het rare is dat ik alleen bij rustiger bands problemen heb gezien. Zo stond er bij Vertigo een hele familie zatte geblondeerde aso's die ruzie probeerden te trappen om verder vooraan te kunnen staan. Ze probeerden ook iedereen tegen te houden die van het toilet kwam met een snauwend: 'Rot op, voorkruiper!' En bij de Golden Earring en John Fogerty van die zatlappen die ruzie probeerden te zoeken en er goddank uit werden gezet.

Het geheim van veilig vooraan staan whenever there's a mosh pit is dat je links vooraan moet gaan staan. Een deinend en pogoënd publiek beweegt zich op de een of andere manier altijd naar rechts.
Het valt ook wel mee als het publiek wat ouder is, zoals bij Metallica of Iron Maiden. Een Muse-publiek is volgens mij wel gemengd, dus dat zal ook wel meevallen.
Als je bij Korn of Slipknot staat is het wel irritant met al die k*tpubertjes die er gewoon op willen rammen, evenals bij harde black metalbands.
 
Ik ben bijna alleen bij metal- en hardrockconcerten geweest, en het publiek is daar veel socialer dan ik van te voren ooit heb gedacht. Je hebt zo aanspraak en liters bier:D En het feit dat de ene metalhead er nog ruiger en met meer plakplaatjes op zijn arm, eruitziet, maakt dat ze allemaal denken van 'Goh, hier moet ik geen problemen mee krijgen'.
En stiekem geldt: Hoe langer het haar, hoe softer de persoon is!

Het rare is dat ik alleen bij rustiger bands problemen heb gezien. Zo stond er bij Vertigo een hele familie zatte geblondeerde aso's die ruzie probeerden te trappen om verder vooraan te kunnen staan. Ze probeerden ook iedereen tegen te houden die van het toilet kwam met een snauwend: 'Rot op, voorkruiper!' En bij de Golden Earring en John Fogerty van die zatlappen die ruzie probeerden te zoeken en er goddank uit werden gezet.

Het geheim van veilig vooraan staan whenever there's a mosh pit is dat je links vooraan moet gaan staan. Een deinend en pogoënd publiek beweegt zich op de een of andere manier altijd naar rechts.
Het valt ook wel mee als het publiek wat ouder is, zoals bij Metallica of Iron Maiden. Een Muse-publiek is volgens mij wel gemengd, dus dat zal ook wel meevallen.
Als je bij Korn of Slipknot staat is het wel irritant met al die k*tpubertjes die er gewoon op willen rammen, evenals bij harde black metalbands.

Ik kan me hier volledig bij aansluiten :D (mensen bij Sonata arctica waren zeker relaxed en super aardig)

En wat dacht je dan van die maniakken van palingsound fans?
Echt , das het enige waar ik me aan erger. Wat een stel trutjes.
 
Oeh, palingsound! Verschrikkelijk! :yuck: Vaak zit er ook nog zo'n housebeat doorheen, wat het deuntje nóg goedkoper maakt, net als bij Wolter Kroes!

In Tilburg heb je elk jaar een levensliederenfestival, maar daar wisten we niks van, dus wij gingen daar stappen.
De stad was overladen met van die geblondeerde wijven behangen met goud, en van die schriele mannetjes met geblondeerde mat waar veel te veel gel inzat, of een fout nike-petje. Ook zij hadden hele kabels van goud om hun nek. (En da's voor mij dus echt afknapper nummer 1 bij 'n vent!:barf: ) Het voordeel van die kettingen is wel dat je je nooit in naam van die persoon kan vergissen!:hyper:

En dan die make-up van die wijven! Veel te roze en te lichtkleurige lippenstift met zo'n zwarte rand eromheen. De meesten zijn té bruin uit een potje terwijl de meesten een hekel hebben aan buitenlanders!:huh: Mijn vriend noemt het daarom ook Wildersmuziek.
 
Lol Bonoa die beschrijving van die mensen was echt hilarisch :lol: Ik kan die types echt niet uitstaan. En dan altijd van die arrogante blikken van 'heb je wat van me aan ofzo?'. Hilarisch. Goede lachtherapie :wink:
 
Ugh, wijven. Kan ik niet uitstaan. :crack: Van die domme gooische mokkels zonder hersenen.

Verschrikkelijk! En de tegenhangers zijn van die clubk*tjes met typische namen als Florien, Robine en Rachel (uitgesproken als 'Raagol') met vriendjes met namen als Floris, Diederick en Willem-Jan.:lol: Maar die kunnen vaak best wel grappig zijn.
De sport is om dan zoveel mogelijk verkleinwoordjes te gebruiken, bv. op een terras. Dan bestellen ze allemaal een 'roseetju, wijntju' met een 'ovewrheewrluk tapaatju' wanneer ze aan een 'leuk tafoltje' zitten en hun aanwinst -'wat 'n léuk schoentju, dat was zékewr 'n leuk prijsju!'- laten zien.


Lol Bonoa die beschrijving van die mensen was echt hilarisch :lol: Ik kan die types echt niet uitstaan. En dan altijd van die arrogante blikken van 'heb je wat van me aan ofzo?'. Hilarisch. Goede lachtherapie :wink:

En ze heten bijna allemaal Marcella, Sharona en Priscilla. Moet je eens op donderdagavond in Leiden kijken, dan trekken ze met hele hordes door de stad! Daarna gaan ze de kroeg in, maar dan wel eentje met veel Wolter (U2 joh? Gatver dan! Die zijn oud en dragen geen goud, jèh!) en Jannes in de playlist. En na tweeën, (ik zwéér het, je kunt er de klok op gelijk zetten!) begint er eentje die bijna té zat is om nog op z'n benen te staan te knokken en vliegen de barkrukken naar buiten.


Ik heb trouwens sinds mijn eerdere post al de hele tijd Wolter Kroes in mijn hoofd!:angry:

'k Heb de hele nacht liggen dromen, van je stem van je mond van de ster van je kont...aargghh!:huh:
 
nederlandse muziek heb ik niet veel gemist toen ik in het buitenland woonde :D
tot voor een maandje of 2 terug had ik geen idee wat een Wolter Kroes precies doet
al luister ik nu weer veel naar The Scene/The Lau, Roosbeef, Skik, Rowwen Heze en moet ik Trockener Kecks weer eens van stal halen
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom