U2 Top 20 op TMF, zondag 15 juli, va 19.30

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.

Tobe

The Fly
Joined
Jun 6, 2001
Messages
114
U2 in de weekend special!! Dit is meestal een top 3 en een concert, maar blijkbaar nu een top 20.

Je kunt stemmen op de site (www.tmf.nl bij weekend special) of mailen naar weekendspecial@tmf.nl.

Toch wel de moeite waard denk ik om hiervoor een keertje naar TMF te kijken!! (en de video erop in te stellen)
smile.gif


------------------
You got my head filled with songs

Tobe, or not Tobe...
 
Er staat trouwens op teletext dat weekend special om 19.30 begint, nou klopt dit niet altijd maar dan begint het iets later...
 
net nu ik eens een keer een hele zondag weg ben

welk concert gaan ze uitzenden ?
(of is het alleen de top 20)

------------------
Salome
Shake it, shake it, shake it
 
denk alleen top 20... ik kijk niet zo vaak, kijk alleen welke specials er komen.. bij de INXS special, hadden ze eerst een top 3 daarna concert. maar top 20 duurt wel ff iets langer dan top 3.. dus geen idee..

------------------
You got my head filled with songs

Tobe, or not Tobe...
 
sorry voor de telegramstijl.. doe ik het weer.

Maarja, ik kom net uit de chat, dan krijg je dat.
 
Als ze klaar zijn met al die rare clipjes, krijgen we dan echt back-to-back U2 te zien?
 
ben toch blij dat ik VANAF 19.30 heb gezegd.... nr 20 was ongeveer on 20.15....
 
Ik stop met mijn studie, zet m'n bijbaantje aan de kant, IK HEB MIJN ROEPING GEVONDEN!!!

IK WORDT PRESENTATOR BIJ TMF!!!!!

Veel slechter dan die flapdrol van vanavond is vast niet mogelijk...


PS: Da's een sollicitatie-noodzakelijke grammatica-fout hierboven....

------------------
Vorsprung durch Technik
 
Wordt? Ja, je mag de baan hebben. Gefeliciteerd, VJ Vorsprung! Misschien kan ik ook gaan presenteren, want ik heb best wel mooie tieten.
 
Hee, het Red Rocks concert is nu (22:38) op TMF. Een Elevation-uitzending konden ze zeker niet betalen.

Ik weet niet of ze het hele concert uitzenden maar net was 'A Day Without Me' erop en nu spelen ze 'Gloria'.

Ik heb het concert op video staan maar ik kijk toch maar even.

Pure nostalgie ---> UABLS was mijn eerste U2 plaat (op vinyl nog wel!)!
 
Hey DrTeeth, nog een post en je hebt er 1000!!! Ach gut....mijlpalen h?
wink.gif


------------------
Vorsprung durch Technik
 
Dat is ??n van die mijlpalen die ik graag wil vermijden (zoals je 50e verjaardag).

Shit, toch nog de 1000 gehaald....

[This message has been edited by DrTeeth (edited 07-15-2001).]
 
lama...

[This message has been edited by Tobe (edited 07-15-2001).]
 
Alle 20 nummers zijn gespeeld, en daarna nog het hele RedRocks concert, zonder reclame tussendoor. Volgens mij een foutje van TMF aangezien ze alleen maar Surrender zouden draaien als opwarmertje (woensdag komt het concert er nog een keer op). Maar die presentator was echt slecht. Nummer 7 (newyearsday) hebben ze niet eens gedraaid!

Maar al met al een prima avondje!
 
Originally posted by DrTeeth:
Leuk, ik ben net thuis
frown.gif
.
Welke clips hebben ze laten zien?


1. One
2. Pride
3. With Or Without You
4. Sunday Bloody Sunday
5. Where The Streets Have No Name
6. Beautiful Day
7. The Fly
8. New Year's Day (mooi zwart beeld...)
9. Hold Me, Thrill Me, Kiss Me, Kill Me
10. Elevation
11. Even Better Than The Real Thing
12. The Sweetest Thing
13. I Still Haven't Found What I'm Looking For
14. Discoteque
15. Stuck In A Moment You Can't Get Out Of
16. Mysterious Ways
17. If God Will Send His Angels
18. Last Night On Earth
19. Lemon
20. The Unforgettable Fire


En dat zelfde concert zou volgens die presentator bij Live Request (TMF Late, donderdag) eventueel nog een keer te zien zijn. Maar voor de Live Request van donderdag as staat op teletext Kid Rock of Guns 'n Roses...
Was dat trouwens het complete concert??

[This message has been edited by Tobe (edited 07-16-2001).]
 
lol... bent niet de enige.. hij had niet eens in de gaten dat new years day fout ging..
 
Het was van te voren opgenomen. Vandaar dat ze ook niet doorhadden dat ipv 1 nummer het hele concert werd uitgezonden.

Nee, het was niet het hele concert, maar wel het concert zoals het op de band staat. In het "echt" hebben ze ook nog Electric Co gespeeld, en gisteren niet.

Ik denk dat mister Vethaar wel op z'n kop heeft gehad, want een uur lang U2 zonder reclame kost TMF aardig wat centjes....

Wat vinden jullie trouwens van die lijst. Waar is BAD? Waar is I will follow???
 
heb die clips nooit gezien, maar het gaat denk ik om de clips... ipv de songs... die heeft iedereen toch wel op cd...
 
Die clip van I will follow is zo COOL. Echt van die jonkies die wat wild en stoer staan te doen. Van Bad weet ik niet of er een clip is. In elk geval is daar een geweldige liveregistratie van, van Live Aid in 1985
 
kzal eens aan mijn zusje vragen wat een verzoekprogramma is, kan ik i will follow eens aanvragen...
 
Het ging inderdaad om de clips. Maar zo'n lijst is vrij nietszeggend, want de ene vraagt zijn favoriete clip aan, terwijl de andere gewoon iets wil zien wat je niet zo vaak ziet...
 
de eerste keer dat ik die top-20 lijst doorlas, dacht ik "mmm, niet slecht, valt me nog niet tegen van TMF"

toen bedacht ik mij dat het - zelfs bij een band die al zo lang meegaat als U2 - bijna onmogelijk om 20 singles in een lijst te zetten en dan nog enkele nummers te missen

maar ja, toch beter dan een ricky martin weekend
smile.gif


------------------
Salome
Shake it, shake it, shake it
 
Ik heb er in elk geval toch van genoten, een heel avondje U2 op de buis hoewel ik Ricky Martin ook wel appetijtelijk vind, maar dat heeft meer met z'n uiterlijk dan met z'n muziek te maken.....;-)
 
Back
Top Bottom