U2 Tomb Raider Clip op TMF

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Weet iemand de TMF frequentie op de kabel?
biggrin.gif
 
goeiendag
nu moet ik zelfs TMF gaan kijken
het moet niet veel triester meer worden met mij

------------------
Salome
Shake it, shake it, shake it
 
ben ik het toch nog vergeten !!!!!!!
ach ja

------------------
Salome
Shake it, shake it, shake it
 
Ze zeggen dan wel dat de clip vanaf zeven uur in de dag top 5 komt, maar dan zeggen ze er niet even bij dat hij om 5 voor acht komt, oftewel ik heb die hele dag top 5 moeten aanhoren/zien incl BSB en dat soort dingen. Maar ik heb Elevation wel gezien en vind 'em geweldig!
 
Hij was er dus wel op??

Ik heb alleen het eerste gedeelte gekeken en toen kwam Musique vs U2 erop met New Years Dub. Ik dacht dat dat hem was dus heb ik hem daarna afgezet. Helaas...
 
Nee helaas, dat was aan het begin van het programma en Elevation aan het eind. Wat vond je trouwens van die New Year's Dub??
Geef mij maar het origineel!!
 
Er gaat natuurlijk niets boven het origineel, maar deze versie vond ik ook erg goed. Enig idee wanneer Elevation er weer op komt?
 
Ik kijk nou niet bepaald heel veel TMF (TeMuF!!) dus ik heb geen idee. Maar zodra hij de Boxlist (box is ook een of andere muziek zender die volgens mij landelijk is) staat, moet je gewoon een keertje bellen en meteen op video zetten...
 
Originally posted by Consilio Bono:
Wat vond je trouwens van die New Year's Dub??
Geef mij maar het origineel!!
dat is bijna exact de essentie van een review van dit nummer op Ceefax
geweldig nummer + plak er een paar beats onder = verhoogd verlangen naar het origineel

------------------
Salome
Shake it, shake it, shake it
 
Back
Top Bottom