U2 discussies in het nederlands

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Hallo Mr. Mac! ;)

Ehm, nee, ik speel geen gitaar. Ja, in mijn dromen, maar daar heb je waarschijnlijk niet veel aan. :D
 
euhm, nee idd...tenzij jouw dromen ook vertellen hoe ik edge zijn delay goed krijg......maar leuk om met een mede-dutchman te praten op het forum
 
Ik speel op en Hammer met een Marschalll valvestate 8040. Ik gebruik een zoom 505 ( eigenlijk alleen voor de reverb/hall ) een boss GE-7 equalizer, een boss ce-3 Chorus en een Ibanez dml 20 modulation delay ( voor het langere werk ) Ik speel the Edge nooit na maar ik heb gemerkt als je de delay voor de Buizenoverdrive zet dat je een ratlle and hum tijdperk geluidje krijgt.


Siddeburen :hmm: Ongeveer 10 km van mij woonplaats.
 
WOW!!!...........waar woon jij dan?...
Overigens heb je veel apparatuur!!!....speel je al lang??
Ik pas 2 jaar, en ben nou niet echt zeer getalenteerd!!

Misschien een keer jammen???
 
Ik woon in Hoogezand. Ik heb heel lang gespeeld ( waarvan 12 jaar in een band ) en ik ben helemaal niet getalenteerd. Ik heb de marschall vorige week weer eens aangezet ( na 3 jaar of zo ) en hij valt steeds weg. Ik weet niet of ik hem zal repareren maar een jam zit er verlopig niet in.


Wat voor spul heb jij eigenlijk ?
 
Dat hij steeds wegvalt kan komen doordat een snoer niet meer in orde is........gewoon een breuk in de kabel, heb ik ook wel eens.....
 
ik ben ook nederlands


mijn vrienden spelen gitaar
maar dat is niet echt boeiend
 
ik denk niet dat ik dat kan


mijn maatgevoel ligt onder het nulpunt
 
mr mc sarcasm said:
Dat hij steeds wegvalt kan komen doordat een snoer niet meer in orde is........gewoon een breuk in de kabel, heb ik ook wel eens.....
Ik zal dnderdag eens kijken naar een goede kabel, en informatie vragen over een nieuwe buis ( dat kan n.l. ook de oorzaak zijn )

Nu weet ik nog niet wat voor apparatuur jij hebt. Speel je ook gitaar zonder stekker ?
 
Hey Tomer!!.......natuurlijk heb ik msn
op:
aad_edge23@hotmail.com

Zie je daar wel

En Rono.......ik heb een Fender Blues Deluxe versterker....die echt niet te tillen is!!....maar wel een gaaf geluid......en een Boss ME-50 effectenbak met daarbij een Epiphone Les Pauls Black Beauty!!
Leuke apparatuur, als je weet hoe je alles moet instellen!!!

Maar goed, ik speel redelijk vaak dus, de kwaliteit zal ooit wel beter worden........
 
we moeten wel meer posts hebben dan naesten mi her..........
 
mr mc sarcasm said:
Ja, vind ik ook!!!!

Zijn jullie wel eens bij een U2 shows geweest???
en zo ja, HOE KOM IK AAN KAARTJES???
Voor de deur liggen van een voorverkoop adres.
 
nee helaas, maar rono's beleid lijkt me uitermate effectief
 
Het is bij mij altijd gelukt (al was ik niet in 1 keer gelukkig bij de Elevation Tour, waar ik pas bij de 2e voorverkoop aan kaarten kon komen).
 
yep, voorverkoop bij het postkantoor in roosendaal city :D

om de een of andere reden krijg ik vaak nog een kaartje wanneer het volgens de officiele berichten al 10 minuten uitverkocht was

misschien gaat het toch wat trager in braboland
 
ohwohw....dat wordt dus zweten als ik voor de volgende tour aan kaarten wil komen!!

Kunnen we met zijn allen dan niet iets regelen, dat we een soort van georganiseerde kaartenjacht maken???

OHW!!...en goed nieuws, ik heb mijn eigen U2 forum opgezet voor muzikanten....!!!!!

http://s4.invisionfree.com/U2_music_forum/index.php?

Bekijk het eens, en wordt aub een member.....moet het forum nl. een beetje op gang zien te krijgen (dus post ook wat, please)
 
ik ga sinds 1987 hun concerten....
nog nooit problemen geweest met tickets,
alleen tijdens de Elevation tour....
daar heb ik echt moeten voor gaan zweten en overnachten...
ondanks dat toch 6 keer geweest..............
 
Salome said:
yep, voorverkoop bij het postkantoor in roosendaal city :D

om de een of andere reden krijg ik vaak nog een kaartje wanneer het volgens de officiele berichten al 10 minuten uitverkocht was

misschien gaat het toch wat trager in braboland

dat je daar nog aan twijfelt
 
Zoek een Ticketservice punt in een achterafgat waar weinig mensen komen.
Scheelt je zo een paar uur in de rij staan/zitten/ liggen.
Bij Elevation om 7.00 uur naar GWK De Poppe gegaan (grensovergang A1 naar Duitsland), terwijl in Enschede voor GWK en postkantoor toen al gigantische rijen stonden/lagen.

Jammer genoeg is GWK De Poppe alleen geen Ticket Service Punt meer :( :(
Maar het idee blijft, zoek een wat kleinere plaats op, dat scheelt behoorlijk in de wachtrij...
 
Ik speel ook gitaar, heb een les paul en een marshall.
Kan bijna alleen maar U2 nummers, ben nu vooral Vertigo aan het spelen.

Ik wil volgend jaar als ik slaag voor me VWO-examen naar New York om U2 in bijv. Madison Squre Garden te zien. Weet iemand hoe je daarvoor aan kaarten kunt komen?

Bedankt!
 
misschien is het handiger om dat in het Engels te vragen in het "U2 Tour Central - What do you Want"-forum. Daar schijnen soms wel eens wat Amerikanen te komen....

Ticketmaster (www.ticketmaster.com) zal ze vast ook wel in de verkoop gooien en op ebay valt alles wel te krijgen, maar of die laatste optie nou echt voordelig is..:scratch:
 
en oh ja, meestal beginnen ze in het voorjaar in Amerika met de tour, dan een kleine pauze en komen ze in de zomer naar Europa.... Grote kans dus dat ze dan al in Europa zitten...
 
Back
Top Bottom