U2 concert verplaatst naar Gelredome!!

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.

Vorsprung

War Child
Joined
Jun 9, 2000
Messages
976
Location
Netherlands
van http://www.u2fanclub.nl:

U2 concert verplaatst naar Gelredome

18 april 2001

Om productie-technische redenen worden de concerten van U2 die op 31 juli, 1 augustus en 3 augustus zouden plaatsvinden in de Prins van Oranjehal in Utrecht verplaatst naar het Gelredome in Arnhem. De concertdata blijven ongewijzigd!
Vanwege de verplaatsing komen per concert circa 15.000 extra kaarten beschikbaar: de voorverkoop voor deze kaarten begint op zaterdag 12 mei a.s. om 9.00 uur door Ticket Service via de grotere postkantoren, GWK's, VVV's, 0900-300.1250 (99 ct.p.m.) www.ticketservice.nl en de bekende voorverkoopadressen.

Reeds gekochte kaarten blijven geldig voor dezelfde data in het Gelredome en worden veldplaatsen. Een ieder die zitplaatsen prefereert, moet de kaarten v??r 5 mei aanstaande op eigen kosten AANGETEKEND versturen naar: Ticket Service BV
t.a.v. omruilactie
Eisenhowerlaan 118
2517 KM Den Haag





------------------
Vorsprung durch Technik
 
Geweldig nieuws; al kom ik nu wel een beetje met een dilemma te zitten.

Ik heb namelijk ook kaartjes bij Propaganda besteld. Denken jullie dat het nog nodig is 12 mei bij een GWK te liggen of zal ik gewoon vertrouwen op Propaganda? Propaganda zal nu ook wel meer kaarten beschikbaar hebben, denken jullie niet?
 
Wat ik zo van anderen hier op het forum heb gehoord, verstuurd propaganda de kaarten pas heel laat 1 tot 2 weken voor het concert (Waarschijnlijk om zwarthandel tegen te gaan), dus de kans bestaat dat je nog gewoon veldkaarten van hen krijgt. Ik weet echter niks zeker, neem anders contact op met Propaganda of Mojo (die weten er waarschijnlijk meer van dan Ticket Service).....

------------------
Vorsprung durch Technik
 
Trouwens DrTeeth, nog wat gehoord van die Doctor (naam vergeten) over je slakken-onderzoek?

------------------
Vorsprung durch Technik
 
Nee, nog niets gehoord. Zou het wel te druk hebben of zoites. Misschien had ik erbij moeten zeggen dat ik op het Van Hall Instituut zit, die spelen vaak onder ??n hoedje met de WUR. Gelukkig heb ik wel een paar mensen leren kennen op Texel (gisteren geweest), in Frankfurt, Zittau en Muenster. Het zal allemaal wel loslopen.
 
toch snap ik het niet helemaal
eindelijk weer een indoor U2-tour en waar komen ze in Nederland terecht ?
Gelredome !!!!!
word ik toch een tikkeltje verdrietig van

------------------
Salome
Shake it, shake it, shake it

[This message has been edited by Salome (edited 04-19-2001).]
 
Gelredome is waarschijnlijk ook indoor, zeker als het regent, maar je hebt gelijk...

------------------
Vorsprung durch Technik
 
Hoi,

De Utrecht kaartjes worden arena kaartjes, een
leuke bonus. He dr teeth, ga je in Emmen zitten ?

Read you, Rono.
 
Als ik ?berhaupt al ergens ga zitten (i.v.m. propaganda kaartjes) is dat waarschijnlijk het GWK in Zwolle of Groningen. Emmen heeft alleen een groot postkantoor en daar was het de vorige keer al erg druk. Een vriendin van mij woont in Zwolle dus misschien blijf ik daar slapen om op tijd te zijn.

Jij woont toch in Sappemeer? Ga je naar Groningen?
 
In Groningen was het een ramp, zelfs als je er
om 10 uur in de avond in de rij stond ( IK )
no chance. Ik ga al 3 keer ( 2keer Wenen i keer
Arnhem ) . Mijn schoonzus woont in bargercompas
en die wil heen.
Ach zei de gek, Emmen voor mij . Nummer 1 zat er
pas om 2uur.

Read you, Rono.
 
Ik vind het allemaal al lang goed... heb ik toch nog een kans om kaartjes te krijgen!!! Gaan we weer een nachtje slapen in Den Bosch, waarom niet, was best gezellig de vorige keer!
 
Back
Top Bottom