Test

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Hmmm, op sommige boards wordt dit een
duiveltje. Hier dus niet, sorry.
 
Daarom vindt ik dit een leuke.

Nog een test.

------------------
I can`t change the world but i can
change the world in me.

Read you, Rono.
dartboard.gif
 
Ik heb nog steeds een Hyves account, maar doe daar echt niks meer mee. 'k Was een van de eerste 100,000 maar dat zegt ook niks meer...
 
Ik ook, maar hyves is (helaas) echt dood. Ik had in die tijd ook facebook, maar daar keek ik eens in de 2 maanden op. Was verbaasd toen iedereen daar naar overstapte. Eigenlijk jammer, want ik vond de functies leuker dan die van facebook.
 
Ik ook, maar hyves is (helaas) echt dood. Ik had in die tijd ook facebook, maar daar keek ik eens in de 2 maanden op. Was verbaasd toen iedereen daar naar overstapte. Eigenlijk jammer, want ik vond de functies leuker dan die van facebook.

Klopt. Maar ja, al mijn internationale vrienden gebruikten Facebook, dus dan ga je automatisch toch meer tijd daar spenderen.
 
maar tegenwoordig zit iedereen via mobiel op facebook en andere media gedoe......ik behoor nog bij de oude generatie van een mobiel waar je alleen mee kunt bellen en sms.....
 
Tja facebook is toch een stuk groter. En gezien ik enorm veel internationale contacten en vrienden heb is mijn hyves toch vrij snel gedeactiveerd.
 
Back
Top Bottom