't komt steeds dichterbij...

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.

Tobe

The Fly
Joined
Jun 6, 2001
Messages
114
En daarom vroeg ik me af hoe iedereen naar het concert toe gaat. Hoewel de meesten waarschijnlijk wel over eigen vervoer (voor grotere afstanden..)beschikken.

Dit gaat mijn 1e concert worden dus ik heb geen idee van tijden etc.
Ik heb zitplaatsen. Dus mijn plaats ligt min of meer vast... Moet ik toch redelijk op tijd die kant op gaan?
Ik heb ook geen idee tot hoe laat het gaat duren..

Kan iemand mij hiermee helpen? Alvast bedankt..
 
tick tock tick tock......

Ik weet niet precies hoe laat het begint maar als het goed is staat dat zo ongeveer op je kaartje. Bij Popmart had ik veldplaatsen en was ik ongeveer 2 uur van tevoren bij de Kuip. Als je zitplaatsen hebt denk ik dat een uur van tevoren genoeg is. Als je in het hart wilt zou ik er maar gaan ontbijten.

Ik studeer af in Yerseke (zeeland) dus ik ga met de trein denk ik. Mijn zus en zwager gaan ook mee en die komen met de auto uit Drenthe en ik ga 's avonds met hun mee terug.

Ik heb er zin in jongens!!!
 
thx, dus een uur is wel genoeg? en die bussen die naar het gelredome rijden, rijden toch ook wel na het concert?
 
Ja, dan bedoel ik wel een uur voordat de deuren openen als je zeker wilt zijn. De bussen rijden gewoon naar de Gelredome maar of ze ook terugrijden weet ik niet. Dat hangt er ook vanaf hoe laat het afgelopen is maar het kan zijn dat ze speciale bussen inzetten.
 
Originally posted by DrTeeth:
.

Ik heb er zin in jongens!!!

Ik ben een meisje...

De deuren gaan om 18.00 uur open. En als je een zitplaats hebt kun je gewoon om 19.30 binnenkomen want je hebt een vaste plaats. Je mist dan natuurlijk wel de vooropwinding. Ik ga met de trein. Het OV (bus en trein) rijdt extra na een concert (hoewel... met al die uitvallende treinen vraag je het je af)