't komt steeds dichterbij...

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.

Tobe

The Fly
Joined
Jun 6, 2001
Messages
114
En daarom vroeg ik me af hoe iedereen naar het concert toe gaat. Hoewel de meesten waarschijnlijk wel over eigen vervoer (voor grotere afstanden..)beschikken.

Dit gaat mijn 1e concert worden dus ik heb geen idee van tijden etc.
Ik heb zitplaatsen. Dus mijn plaats ligt min of meer vast... Moet ik toch redelijk op tijd die kant op gaan?
Ik heb ook geen idee tot hoe laat het gaat duren..

Kan iemand mij hiermee helpen? Alvast bedankt..
 
tick tock tick tock......

Ik weet niet precies hoe laat het begint maar als het goed is staat dat zo ongeveer op je kaartje. Bij Popmart had ik veldplaatsen en was ik ongeveer 2 uur van tevoren bij de Kuip. Als je zitplaatsen hebt denk ik dat een uur van tevoren genoeg is. Als je in het hart wilt zou ik er maar gaan ontbijten.

Ik studeer af in Yerseke (zeeland) dus ik ga met de trein denk ik. Mijn zus en zwager gaan ook mee en die komen met de auto uit Drenthe en ik ga 's avonds met hun mee terug.

Ik heb er zin in jongens!!!
 
thx, dus een uur is wel genoeg? en die bussen die naar het gelredome rijden, rijden toch ook wel na het concert?
 
Ja, dan bedoel ik wel een uur voordat de deuren openen als je zeker wilt zijn. De bussen rijden gewoon naar de Gelredome maar of ze ook terugrijden weet ik niet. Dat hangt er ook vanaf hoe laat het afgelopen is maar het kan zijn dat ze speciale bussen inzetten.
 
Originally posted by DrTeeth:
.

Ik heb er zin in jongens!!!

Ik ben een meisje...

De deuren gaan om 18.00 uur open. En als je een zitplaats hebt kun je gewoon om 19.30 binnenkomen want je hebt een vaste plaats. Je mist dan natuurlijk wel de vooropwinding. Ik ga met de trein. Het OV (bus en trein) rijdt extra na een concert (hoewel... met al die uitvallende treinen vraag je het je af)
 
alle treinen?? of alleen naar utrecht ofzo... volgens mij gaat er een rechtstreeks naar den bosch, maar dat weet ik niet zeker... en die stomme bussen vanaf CS den bosch gaan volgens mij maar tot half een ofzo...

[This message has been edited by Tobe (edited 07-18-2001).]
 
ik ga toch maar met de auto

echter geen idee waar ik in hemelsnaam het beste kan parkeren

ik heb niet zulke hele positieve verhalen gehoord of die bussen die je naar een (van het stadium afgelegen) parkeerplaats terug zouden dienen te brengen

------------------
Salome
Shake it, shake it, shake it
 
Hoi,

Ik vertrek on 5 uur in de ochtend vanuit het hoge
noorden. Zal wel bekaf zijn want ik kom de 30ste
terug vanuit berlin.

Read you, Rono.

P.S. Wie gaat er naar antwerpen ?
 
Rono schreef:

Zal wel bekaf zijn want ik kom de 30ste
terug vanuit berlin.

P.S. Wie gaat er naar antwerpen ?


IKKE!!! Op 5 augustus ben ik ook nog in Antwerpen. Dat worden dan dus 4 Elevation concerten in 1 week (en met die van vorige week erbij zelfs 6 in 1 maand). En na het concert moet ik meteen weer verder afzakken naar het zuiden, want de volgende ochtend heb ik al weer een afspraak in Maastricht.

Groeten,

Martijn, die de 30e terugkomt van zijn vakantie in Spanje en lekker iedereen gaat pesten met zijn kleurtje


------------------
People criticize me but I know it's not the end
I try to kick the truth, not just to make friends

Spearhead - People In Tha Middle
 
Originally posted by Popmartijn:
Rono schreef:

Zal wel bekaf zijn want ik kom de 30ste
terug vanuit berlin.

P.S. Wie gaat er naar antwerpen ?

Martijn, die de 30e terugkomt van zijn vakantie in Spanje en lekker iedereen gaat pesten met zijn kleurtje



Ik daag je uit, ik werk elke dag in de openlucht. Kom
maar op.



------------------
I can`t change the world but i can
change the world in me.

Read you, Rono.
 
Ehh, nog even oefenen
smile.gif


------------------
I can`t change the world but i can
change the world in me.

Read you, Rono.
 
Even wat antwoorden op de vragen die ik in deze post voorbij heb zien komen:

-Alleen naar de (middel)grote plaatsen rijden er treinen na het concert. Denk aan Hengelo, Deventer, Groningen, Zwolle, Den Bosch, Eindhoven en de Randstad. Het beste kun je even met de NS bellen of je nog thuis kunt komen. Het concert is tegen 23.15 afgelopen dus je kunt om 24.00 uur op het station zijn.

- Er rijden bussen vanaf Gelredome naar het station.

- Vanuit je thuisstation kun je altijd een (trein)taxi nemen.

- Arnhem is ZEEEER slecht bereikbaar met de auto tijdens een concert. Ga dus heeeeeel erg vroeg weg. Ik heb er een keer 4,5 uur over gedaan om Arnhem binnen te komen tijdens een concert van Bruce Springsteen.

- Er is bij het Gelredome een parkeergarage. Tevens op 5 minuten afstand is er nog een parkeergarage. In toaal voldoende plek dus parkeer in de buurt (maar vertrek heel vroeg ivm de drukte)

- Ik ga niet naar Antwerpen en ga pas in oktober op vakantie dus jullie kunnen mij herkennen aan mijn bleke kleurtje :-((

groeten,
 
mmm, de treintaxi is wel leuk om ergens te komen, maarrrr je moet dan wel heel veel geduld hebben om weer thuis te komen (lijkt mij)

------------------
Salome
Shake it, shake it, shake it
 
Het is waarschijnlijk de enige manier (of gewone taxi..) want de laatste bus rijdt meestal om half ??n en die zal ik hoogstwaarschijnlijk niet gaan halen.
 
Originally posted by Gloria:
- Er is bij het Gelredome een parkeergarage. Tevens op 5 minuten afstand is er nog een parkeergarage. In toaal voldoende plek dus parkeer in de buurt (maar vertrek heel vroeg ivm de drukte)
ik weet niet of dit een heel domme vraag is, maarrrrrrr ....
zijn die parkeergarages 's nachts geopend ?

------------------
Salome
Shake it, shake it, shake it
 
Geen domme vraag. Normaal gesproken zijn de parkeergarages dicht, maar na voetbalwedstrijden en concerten blijven ze geloof ik tot een uurtje of 2 's nachts open. En verder zijn er vele velden waar je auto's op kunt parkeren. Het belangrijkste is om te onthouden dat de gemeente Arnhem concertgangers niet door de stad leidt, maar er omheen wat voor gigantische opstoppingen zorgt. Zorg dus dat je op tijd (18.00) bij Arnhem bent, dan heb je kans dat je om 19.30 binnen bent. Succes! Ik ga om 10 uur 's ochtends.
 
ik ga waarschijnlijk vroeg in de middag
ik wil vooral niets missen van het voorprogramma
biggrin.gif


------------------
Salome
Shake it, shake it, shake it
 
Mijn zus en zwager halen mijj rond 5 uur van het station.

Waarom hebben we hier geen andere status?
 
Ah nu wel,

Hij moest waarschijnlijk even worden geactiveerd door DrTeeth
biggrin.gif
.

Trouwens als Kelis uit mocht vallen door bijvoorbeeld ziekte, persoonlijke omstandigheden of een gewelddadige en bloedige aanslag, wie zouden ze dan optrommelen?
 
Originally posted by DrTeeth:
Ah nu wel,

Hij moest waarschijnlijk even worden geactiveerd door DrTeeth
biggrin.gif
.

Trouwens als Kelis uit mocht vallen door bijvoorbeeld ziekte, persoonlijke omstandigheden of een gewelddadige en bloedige aanslag, wie zouden ze dan optrommelen?



Mij!
 
Kun je een beetje zingen dan, of had je iets anders in gedachten? Ik kan me nog een band herinneren (volgens mij was het Hed p.e.) die hadden een goochelaar in het voorprogramma!

Nog wat vraagjes van een praktische aard:
[*] mag je flesjes drinken mee naar binnen nemen?

(Ok?, 1 vraagje dan)
 
U2Holland mailinglist
- er zal goed gefouieerd worden in Arnhem
- er zal streng gecontroleerd worden op opname apparatuur (dus goed
wegstoppen)
- foto camera's tot 50 mm zijn geoorloofd
- het is niet toegestaan drinken mee naar binnen te nemen
- ingang J en E geven toegang tot het veld (M dus niet?)
- er komen ook mensen achter het podium.. 1000 man
- het podium zal iets groter zijn

kweenie of dit legaal is.... :\
 
Aha, dus wanneer ik naar binnen wil zet ik mijn camera gewoon uit (35mm) en als ik eenmaal binnen ben HOPPAAAA 140MM!!!!

Maar geen drinken dus? Da's wel klote want het wordt een warme dag/avond.

Hee Tobe, vooral niet vergeten geen deodorant op te doen!!
wink.gif
 
geen drinken
kan ik zeker weer lauwe cola kopen voor een absurd hoge prijs in het stadium

------------------
Salome
Shake it, shake it, shake it
 
Originally posted by DrTeeth:
Hee Tobe, vooral niet vergeten geen deodorant op te doen!!
wink.gif

mak nie ut, heb toch een tribune kaartje...

gaan ze ook helemaal je tas doorzoeken etc?? want ik was van plan daar toch wel even een flesje in te stoppen..

en Salome, jammer dat we je allemaal gemist hadden toen je in de chat kwam, lol, volgende keer ff een paar mensen wakker schudden..
 
Volgens mij mag je wel drinken meenemen, alleen geen alcoholische drank. En flessen van zacht plastic, niet van die harde. Of alleen kleine flesjes. Dat mag altijd dus zal nu ook wel mogen. En dat van die camera zou ik niet al te hard geloven.

Trouwens, ik kan geweldig piano spelen. October. En als Bono er dan bij zingt hebben we een geweldig voorprogramma :)))
 
Originally posted by Tobe:
en Salome, jammer dat we je allemaal gemist hadden toen je in de chat kwam, lol, volgende keer ff een paar mensen wakker schudden..
ach ja, ik heb soms weinig geduld
biggrin.gif


------------------
Salome
Shake it, shake it, shake it
 
Back
Top Bottom