Prins van Oranje-hal (U2 in Utrecht)

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.

Vorsprung

War Child
Joined
Jun 9, 2000
Messages
976
Location
Netherlands
Nu dus bekend is geworden dat U2 niet in Ahoy, maar in de Prins van Oranje-hal optreedt heb ik een vraagje?
Kent iemand de PVO-hal (tijdens concerten)? Is het een grote beurshal met alleen vloer-plaatsen of zijn er ook tribunes, ik ben er namelijk nog nooit geweest.

------------------
Vorsprung durch Technik
 
ik ben er ook nog nooit geweest
maar ik geloof dat ik ooit van mijn neef heb gehoord, die AC/DC in de Prins van Oranjehal heeft gezien, dat er wel tribunes zijn
ik durf er echter geen geld op in te zetten

------------------
Salome
Shake it, shake it, shake it
 
Well, my parents once brought me a CD from Holland and I wanted to know if they were famous... it is a live CD. I like that "Bloodend hart" song or something like that.
 
I think 'De Dijk' is about the most respected Dutch-singing band in Holland (wouldn't say the most popular) and yes, 'Bloedend Hart' (Bleeding Heart) is a great song...

------------------
Vorsprung durch Technik
 
h? Vorsprung, ik wilde even reageren op jouw idee om het volle aantal (= 6) kaarten te kopen voor het geval iemand hier van ons geen kaartjes moch weten te krijgen (ik heb meerdere keren geprobeerd op die post te antwoorden, maar ik krijg telkens een error wanneer ik dat probeer)
geweldig plan !!!
lijkt me bovendien niet echt oneerlijk, daar ik vermoed dat wel meerdere mensen 6 kaarten zullen kopen om vervolgens weer door te verkopen
veel succes komende zaterdag !!!

------------------
Salome
Shake it, shake it, shake it
 
De all er slik kj?lig. Jeg ikke har noen ide hva De guys er ordspr?k og om denne oversettelsen er all galtikke skylder meg. Skyld oversetteren
 
en deze weer even bovenaan de lijst

------------------
Salome
Shake it, shake it, shake it
 
aldus, nog voorstanders voor het kaartjesplan ?

------------------
Salome
Shake it, shake it, shake it
 
plattegrond.gif
 
Back
Top Bottom