Popmartijn of anderen die al naar Elevation zijn geweest:

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.

Gloria

The Fly
Joined
Apr 3, 2001
Messages
146
Location
The Netherlands
Ik las in U2tours.com de review van Popmartijn. Kun je hier ook wat info geven over bijvoorbeeld hoe in het hart te komen, hoe het klinkt etc etc.???? Alvast bedankt!
 
Hoe je in het hart komt? Kom op tijd!
Dat is echt het enige advies dat ik kan geven. Ik had wat navraag gedaan bij het eerste concert in Keulen. Toen was #240 rond 12:30 aangekomen. Ik sprak ook met twee Nederlanders (hoi Ria en Andre) die #5 & 6 waren en zij waren er vanaf 7:00.
De tweede dag leek het een stuk rustiger. Ik dacht dat er rond 12:00 nog maar +/- 150 man was, maar ik kan me vergissen.
Let er wel op dat dit Keulen was, waar de arena 18.000 man kan bevatten. Het Gelredome is dus ong. 2x zo groot (en komen er zo'n 18.000 man op het veld alleen). Het kan dus totaal anders zijn over 2 weken.

Oh ja, het klinkt ongelooflijk HARD daar in het hart. De eerste dag zat ik redelijk ver achter in de arena en daar was het geluid redelijk goed (niet te hard of te zacht, al had Bono's stem wat duidelijker gemogen). Helemaal vooraan in het hart werd ik haast weggeblazen door het geluid (en zag ik ook enkele mensen met oordopjes in). De helderheid was ook hier redelijk goed (Bono's stem leek mij iets duidelijker).

C ya!

Marty

------------------
People criticize me but I know it's not the end
I try to kick the truth, not just to make friends

Spearhead - People In Tha Middle
 
Bedankt Popmartijn. Ik ga dan maar in de ochtend. Hopelijk regent het niet. Die nummertjes die worden uitgedeeld, garanderen deze je een plek in het hart of is het zodra de deuren opengaan weer rennen voor een plaatsje?
 
Back
Top Bottom