OK, ik weet dat er Nederlanders in de zaal zijn, maar zijn er ook Belgen?

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
hmmm, al een hele tijd geen belg meer gezien hier

ik begon me al af te vragen wara jullie bleven :)
 
Bij gebrek aan andere nederlands schrijvende users reageer ik hier maar op,.....O.Ja morgen ( 7 juni ) op 2 vandaag Bono intervieuw op tv.

Read you, Rono.
 
Bedankt voor de info Rono, alleen jammer dat ik moet werken vanavond en het dus niet kan zien , ook de herhaling. In ieder geval, het was leuk weer eens iets in het Nederlands te posten hier.....
 
Rono said:


Nou ja, ik ben al blij dat Holland een doelpuntje gemaakt heeft :D

Au! Dat doet weer pijn!

Nu ja, ik hou de hoop dat het net zo gaat als in 1986. Nederland had zich ook niet gekwalificeerd voor Mexico. En je weet wat er 2 jaar later gebeurde in Duitsland.

Ik krijg zin in Portugal 2004!

Groeten,

Martijn
 
Om te beginnen: IK HAAT VOETBAL!!!!!
Vooral als het over het Belgische nationale team gaat :)

En ten tweede: ben ik hier nu echt de enige Belgische in heel dit forum?????

Allez dan, dan moet ik de eer hoog houden zeker :)

L
 
Popmartijn said:


Au! Dat doet weer pijn!

Nu ja, ik hou de hoop dat het net zo gaat als in 1986. Nederland had zich ook niet gekwalificeerd voor Mexico. En je weet wat er 2 jaar later gebeurde in Duitsland.

Ik krijg zin in Portugal 2004!

Groeten,

Martijn

Ach, men houd zich vast aan rare dingen, Dave Holland van ierland en Fortune van zuid - Afrika ( fortuin is mijn achternaam :D)
 
laouen said:
Om te beginnen: IK HAAT VOETBAL!!!!!
Vooral als het over het Belgische nationale team gaat :)

En ten tweede: ben ik hier nu echt de enige Belgische in heel dit forum?????

Allez dan, dan moet ik de eer hoog houden zeker :)

L

Yep, laat ons O`llanders maar een poepje ruiken,....:)
 
Rono said:


Yep, laat ons O`llanders maar een poepje ruiken,....:)


Daar kan voor gezorgd worden!!! Hoewel ik die hele toestand tussen Belgen en Nederlanders niet goed snap hoor....
Ik heb helemaal niets tegen 'Hollanders'.

Tenzij misschien de voetballers... :)

Kben ooit op Rock Werchter een heeeeeele knappe en charmante kerel uit Mestreech tegen het lijf gelopen en sindsdien over de 'hollanders' niks dan goeds :love: :D :sexywink:

L
 
laouen said:
Ik heb helemaal niets tegen 'Hollanders'.

Ik heb ook niets tegen Belgen. al ben ik geen fan van die jongen van The Radio's (Peeters??). Ook snap ik niet waarom dat 10 voor taal nou weer in harmonie met de Belgen moet worden gespeeld. Vlaams is toch geen echte taal h??

:evil:
 
DrTeeth said:


Ik heb ook niets tegen Belgen. al ben ik geen fan van die jongen van The Radio's (Peeters??). Ook snap ik niet waarom dat 10 voor taal nou weer in harmonie met de Belgen moet worden gespeeld. Vlaams is toch geen echte taal h??

:evil:


Ok, don't get me started on this one...

Dat van Bart Peeters... volledig akkoord!
Ook wat die stomme spelletjes als 'Tien voor taal' betreft, ben ik volledig met je akkoord...

Maar met dat laatste heb ik het toch ff moeilijk..
Ik studeer namelijk talen en het Vlaams-Nederlands conflict is bij ons een gevoelig punt. Daarover kan ik uuuuuuren doorgaan.

Het Vlaams is WEL een taal.
Het is een variant van het Nederlands die algemeen in Vlaanderen wordt gesproken en niet alleen door 'de man in de straat' maar ook door 'toonaangevende' schrijvers, journalisten en politici.

Wij zouden ons moeten richten naar het Nederlands dat in Nederland gesproken wordt maar dat is een andere variant van wat er hier in Vlaanderen gesproken wordt. Officieel spreken we wel dezelfde taal omdat een paar politici het jaren geleden zo gewild hebben en de taal hier in Vlaanderen offici?el hebben omgedoopt tot 'Nederlands' maar eigenlijk zijn het dus gewoon twee verschillende varianten die allebei hun status zouden moeten krijgen.
Het is zoiets als het Frans in Frankrijk en dat in Quebec, of het verschil tussen het Duits in Duitsland en dat in Zwitserland of Oostenrijk... Dat zijn ook allemaal varianten van het Frans of het Duits die wel aanvaard zijn.

Nu ja, zoals ik al zei, ik kan er nog uren over doorgaan en ik zou jullie niet willen vervelen met een droge uiteenzetting over integrationisten en particularisten enzo.

:)

L
 
Last edited:
Peter said:
en hier is er nog een Belg...

regenachtige groeten uit West-Vlaanderen!


JAAAAAAH!!!!!!!!!

Gevonden!!!!

Hoi btw :)
Waar precies in West-Vlaanderen? Kortemark? Waar ligt dat?
Ik zit in het bewolkte Leuven :)

L
 
Last edited:
Back
Top Bottom