O.a. politiek ge?ngageerd vermaak

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
ook politief vermaak: de beruchte stemwijzer

bij mij kwam LPF uit de bus als de partij waar mijn visies het meest op aansluiten
ik denk dat het tijd is dat ik eens een paar dagen vakantie krijg



ik vraag me af of de fotograaf die de foto's van Winnie heeft moeten maken een gevarenvergoeding heeft ontvangen
 
Salome said:
ook politief vermaak: de beruchte stemwijzer

bij mij kwam LPF uit de bus als de partij waar mijn visies het meest op aansluiten
ik denk dat het tijd is dat ik eens een paar dagen vakantie krijg

Kan ik je dan een andere site aanbevelen die ook stemadviesen geeft. Volgens een onderzoek(je) van Trouw afgelopen zaterdag is nl. de stembox (http://www.stembox.nl) de beste stemadviessite (leuk woord!). Niet geheel toevallig raad ik je ook deze aan omdat hij wordt gemaakt door het bedrijf waar ik bij werk (nee, ik heb er zelf niet aan gewerkt). Een extra voordeel van deze site is dat je ook je algemene stemadvies kan opsplitsen in verschillende deelgebieden. Ik heb hem gisteravond zelf ook ingevuld en de PvdA kwam er bij mij als eerste keuze uit (met de VVD als 2e). Nu is dat niet echt de partij van mijn voorkeur op dit moment en ik weet ook niet precies waar dat advies op gebaseerd is. Maar op het gebied van de economie kwam de VVD bij mij als eerste uit de bus, met de PvdA ergens ver onderaan (ik had helaas geen tijd om alle deelgebieden te bekijken). Dus je kan ook zien wat je voorkeur is op gebieden die jij belangrijk vindt.

OK, genoeg reclame. Het werk roept weer!

Groeten,

Martijn
 
Kennen jullie die mop van de CDA- er Rietkerk die, toen hem gevraagd werd tijdens het studentendebat op hogeschool Windesheim waarom het CDA bereid was een astronomisch bedrag voor de JSF uit te trekken en geen cent voor onderwijs, ons op het belang van onze Amerikaanse bondgenoten wees die ons in '40-'45 zo goed geholpen hadden?

Dat was een leuke... :|
 
Last edited:
ah ja, bij de stembox test kwam CDA als nr. 1 uit voor mij


gebaseerd op de afgelopen verkiezingscampagne ben ik tot de conclusie gekomen dat we snel al het geld dat we nog hebben in onderwijs moeten gaan stoppen
dat kan zo echt niet meer
 
Back
Top Bottom