Nog een weekje.....

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.

Vorsprung

War Child
Joined
Jun 9, 2000
Messages
976
Location
Netherlands
en dan rijdt de Tour van Courchevel naar Briançon!!

Over de vermaarde Col de la Madeleine, de Télegraphe en de Galibier.....









Toch???? :wink:
 
has anyone of you an idea where to stay for really cheap in A'dam from the 13th to the 16th? The youth hostels are kinda expensive with 20€ a night and I am with a friend :sad:
 
Don't you know anybody in Amsterdam (or Utrecht, Rotterdam, The Hague, since there are night trains running all night) that you can stay with? I really think that 20 euro is the minimum. Or maybe you should try the Salvation Army! :wink:
 
it is ok.. we found a solution

*packs backpack*

1 MORE DAY!!!!! :dance:

Guys... we have to give them one hell of a welcome so they are gonna rrrrrrrrrrrrrock till we drop :rockon:

:larry: :adam: :bono: :edge:
 
Jaja, wrijf het er maar allemaal in dat ik nog drie dagen moet wachten en notabene op mijn verjaardag (morgen dus) niet kan gaan... :wink:

Veel plezier morgen!
 
Nog ff en ik kan voor t eerst van mn leven naar n U2 concert....

Ik moet wachten tot zaterdag.........maar ik ben nu al nerveus. Wacht 's, ik was vorige week al nerveus..
Hoe kom ik de komende dagen door...zucht
 
in de ingang G rij voor het veld was ook een meisje die voor het eerst ging. Ze had iets met dr enkel (zwaar gekneusd of gebroken geweest of zoiets) Ze was een jaar of 17 denk ik en ze had 1 normale schoen en een grote, soort van werkschoen met verband eronder zodat ze toch kon rennen om vooraan te staan (ze was er al om een ur of 8 of half 9). Vond ik echt cool
 
Back
Top Bottom