Nog een weekje.....

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
heb nog 2 X kaarten kunnen kopen voor MSG in NY op 21 & 22 november......(waren wel duur) :sad: :sad:
 
ik heb nog 2 X kaarten kunnen kopen voor MSG in NY op 21 & 22 november......(waren wel erg duur) :sad: :sad:

ga nog naar :

31-07-05 Copenhagen
03-08-05 Munchen
07-10-05 New York
08-10-05 New York
21-11-05 New York
22-11-05 New York
 
Ook Bladel kan erg leuk zijn hoor. (Al kan ik me niet herinneren dat ik er erg van onder de indruk was toen ik er was, maar ja, ik moet toch iets zeggen om je op te vrolijken)
 
Dutch Partygirl said:
Ook Bladel kan erg leuk zijn hoor. (Al kan ik me niet herinneren dat ik er erg van onder de indruk was toen ik er was, maar ja, ik moet toch iets zeggen om je op te vrolijken)

ben jij ooit in bladel geweest :eyebrow:
 
Ik ben daar niet zo heel ver vandaan geboren. Bovendien heb ik voor Omroep Brabant gewerkt, dan kom je ook nog wel eens ergens (in Brabant dan)... :|
 
Omroep Brabant omdat ze zo'n 25 euro per uur betaalden. Best veel voor een student (trouwens ook voor een niet-student!). Ik ben geboren in Beek en Donk. Vlakbij de Bavaria brouwerij :drool: (die in Lieshout staat, maar dat is echt op een steenworp afstand van waar mijn ouders wonen).
 
Dutch Partygirl said:
Moet ik me nu gaan schamen of wat?? :reject:

Nee hoor, dat niet.
Ik leefde gewoon met je mee, dat je Hapert moest doorstaan. :)

*is zelf nog nooit in Hapert geweest*
 
:ohmy: Dat ze me dat nie hebben geleerd op de Middelbare School! En hier op mn universiteit hoor ik er ook niks over... Schande!


Ach, ik denk nie dat ik er ooit heen ga.. Waarschijnlijk niet....
 
Back
Top Bottom