[NL] Wat vinden jullie van m'n site??

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.

Wat vinden jullie van U2 bag?

  • Geweldig!

    Votes: 3 33.3%
  • Best Goed!

    Votes: 6 66.7%
  • Redelijk!

    Votes: 0 0.0%
  • Slecht! boooeee!

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    9
Jahooooooo, ik ben een echte U2 fan. Alle 5 goed,........

Ziet er prima uit ( moet nog beter kijken )


Read you,...
 
Ook alle 5 goed ook al moest ik bij vraag 1 gokken tussen a en b. :wink:

Leuke site, ben vooral blij met de shop :up:

't Is nu 3:02, tijd voor bedje!!!

Daaag!!!
 
ik denk dat ik de jongste fan in nederland heb gevonden,....

Mij nichtje,......geloof het of niet. Ze begint te kirren in de maat met de gitaar solo in Bullet the blue sky. :D sorry vliegend hollander ze is 6 maand oud.

Hoeveel U2 fans van jou leeftijd zijn er eigenlijk ? Heb je enig idee ?

Read you,...
 
Rono said:

Hoeveel U2 fans van jou leeftijd zijn er eigenlijk ? Heb je enig idee ?

Ik heb na 9 maanden zoeken 2 fans van mijn leefgtijd gevonden, 1 van 14, en een iemand die ze best wel goed vinden van 12...
NA 9 MAANDEN ZOEKEN HE? 9 MAANDEN!!!:huh:
Nou jah..... tenminste wat...
 
twee ? dat is al meer dan onder mijn vriendenkring :) Heb je al eens gedacht aan een oproep in het fanclub blad ( exit ) ?
 
flyingdutchman said:
Nee ik doe daar geen oproepje voor....

Trouwens over de EXiT gesproken, ik kom daar in te staan!! Met een verhaal hoe het is om een jonge U2 fan te zijn (tenminste bij mij)!! Leuk he?? :yes:

Nou zeg, ik was 15 toen ik U2 ontdekte. En ik heb nog nooit in een fanclubblad gestaan :sad: Maar dit was wel 22 jaar geleden :D. Ik verheug me op de volgende EXIT.
 
Heb je ook al gehoord over die sleutelkoorden?? Ze zijn nu bezig met U2 sleutelkoorden!! Kan ik mijn klasgenoten terugpesten als ik de hele tijd daarmee rondloop, worden ze helemaal GEK!!!:evil: :eeklaugh:

Trouwens 3 mensen hebben gestemd: Best Goed... maar dan is het niet perfect, kom op met die tips!! Als je dat stemt denk ik dat je dan ook wel tips hebt...
 
Last edited:
sleutelkoorden zijn voor mietjes

Ja, dat is zo'n rage die is overgevlogen van buitenlandse studenten. Ik haat die dingen...!!!

Jammer dat nou nooit eens niemand zichzelf eraan ophangt.
:mad:
 
Re: sleutelkoorden zijn voor mietjes

DrTeeth said:
Ja, dat is zo'n rage die is overgevlogen van buitenlandse studenten. Ik haat die dingen...!!!

Jammer dat nou nooit eens niemand zichzelf eraan ophangt.
:mad:


Ik heb er nog nooit van gehoord,...een rage bij sleutelkinderen zeker ?


Is er ergens ook een plaatje van? Of een website ?
 
Nee er bestaan nog geen U2 sleutelkoorden, zodra de U2 fanclub ze heeft, komen ze in de shop!!:yes:

maar ik ga nu op vakantie voor 2 weken naar LANZAROTE dusss, byebye!!!:p :laugh: :D :happy: :) :up:
yay.gif
biggrin.gif
 
yep,. ik heb ze gezien. Ik was vandaag bij een oefenpartijtje tussen Hoogezand 1 en Fc Groningen. Voldoende jeugd met zo een koord,....geen gezicht.
 
Back
Top Bottom