[NL] Wat vinden jullie van m'n site??

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.

Wat vinden jullie van U2 bag?

  • Geweldig!

    Votes: 3 33.3%
  • Best Goed!

    Votes: 6 66.7%
  • Redelijk!

    Votes: 0 0.0%
  • Slecht! boooeee!

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    9
Rono said:
....geen gezicht.

Nou, dan moet je vooral naar FC Groningen gaan. Dat zijn me
een stelletje losers bij mekaar. Dan zal de aanhang niet veel
beter zijn.

Ik neem aan dat je voor Hoogezand bent trouwens... :D
 
Heee, we hadden het over sleutelkoorden.Nu wordt je opeens persoonlijk. Gelukkig hebben we een nederlands sprekende moderator,......


Men laat zich niet dolle bij FC Zwolle,....bwahahahahaha:laugh: :banghead: :lol:
 
Wat voor een wanbeleid voert men toch daar bij FC Zwolle. hebben ze eindelijk een trainer uit een fantastisch plaatsje (lees: Losser), brengt die ze na 13 jaar eindelijk weer terug in de eredivisie... sturen ze hem de laan uit...Rara jongens....
 
FC Zwolle is denk ik voornemens in de Eredivisie te blijven. Misschien past iemand uit Losser niet in dat plaatje? :scratch:

Maarre Rono, kom jij niet uit Sappemeer? En dan juich je niet voor Hoogezand? Judas! :shrug:
 
Last edited:
Rono said:
Jahooooooo, ik ben een echte U2 fan. Alle 5 goed,........

Als ik eerlijk moet zijn... zo moeilijk was het nu ook niet h? :)

Maar wel een leuke site!
Keep up the good work!!!!

Greetz,
L
 
Last edited:
DrTeeth said:


Of misschien had hij andere bezigheden?

Goh hebben ze ook al een website tegenwoordig???
tja, ik zal me dit weekend maar weer moeten vermaken met Eik Diceb's Fl?gel Tour en Arie Ribbens en Miss Universe Nederland (komt ook uit Losser) die een liedje gaat zingen :banghead: yay!!!!
Gelukkig is er genoeg Grolsch en komen er ook nog wel een paar aardig bands langs....
 
Vorsprung said:

En dan vraag ik me morgen waarschijnlijk weer af waar die kater nou weer vandaan komt....maar gelukkig heeft interference.com op alles al een antwoord.

Oh ja, ga vooral zo door met je site (anders raken we wel weer heel erg off-topic :D :D )
 
DrTeeth said:
FC Zwolle is denk ik voornemens in de Eredivisie te blijven. Misschien past iemand uit Losser niet in dat plaatje? :scratch:

Maarre Rono, kom jij niet uit Sappemeer? En dan juich je niet voor Hoogezand? Judas! :shrug:

Nou, er was niks te juichen. Het is 0-11 geworden,...0 voor Hoogezand is 0 keer juichen.
 
laouen said:


Als ik eerlijk moet zijn... zo moeilijk was het nu ook niet h? :)

Maar wel een leuke site!
Keep up the good work!!!!

Greetz,
L
En wanneer ga jij weer op vakantie ? :(
 
Ziet er goed uit DutchFly...

Ik zou alleen nog eens een spelcheck/zinsbouwcheck doen...sommige zinnen lopen niet helemaal lekker...maar ik zal niet nitpicken...'sNice ;)

Oh ja...nog een ding...vermeld in de bio erbij dat Dick wegging in de zomer van '78, en dat ze toen U2 werden (want ik ben toen geboren, dus even oud als U2 ;) ).

Thanx, Dee.
 
Back
Top Bottom