[NL] Ieder1 haat me...

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.

flyingdutchman

The Fly
Joined
Jun 9, 2002
Messages
54
Location
Zwijndrecht, The Netherlands
Hoi allemaal!!

Ik heb een probleem op school... iedereen haat me omdat ik U2 fan ben. Maar 2 zijn redelijk aardig tegen me. Wat moet ik doen om hun uit te lullen, zodat hun niks meer te zeggen hebben? Of hebben jullie nog tips voor me?

dankje.:lemon:
 
Eindelijk weer een nederlander erbij!!!

Welkom Vliegende!

Ik zou me niet zo druk maken om wat mensen op school
over U2 te zeggen hebben. Ik zie ook niet in waarom je
de moeite zou willen nemen om ze eruit te lullen.

Je wilt toch niet echt dat mensen zoals die klasgenoten
van jou het laatste restje hersenen dat ze nog hebben
verspillen aan het doorgronden van een vorm van kunst
van deze hoogstaande kwaliteit?

U2 is alleen voor de intellectuele elite man!!! :sexywink:
 
Well I said that everybody at school hates me because I love U2... (not gay offcourse :no:). And I asked if some body has a idea for me....

Maar bedankt Drteeth... maar het voelt gewoon niet goed, als iedereen loopt te roepen dat ik homo ben omdat ik fan ben van een mannenband (tis onzin, maar ze zeggen het wel) en mij er met tijdelijke grapjes mee belachelijk maken...

[Translate for English] Thanx DrTeeth... But it doesnt feel good if everybody is saying that I'm gay because I'm fan of a menband (it's strange but they say it) and that they make me stupid with other "jokes".
 
flyingdutchman said:

als iedereen loopt te roepen dat ik homo ben omdat ik fan ben van een mannenband (tis onzin, maar ze zeggen het wel)

Wat kan de wereld toch veranderen in 4 jaar tijd (sinds ik van de middelbare school af ben, ervanuit gaande dat jij daar op zit). toen was je namelijk nog homo als je fan van een vrouwen/meisjesgroep was, ik voel me al bijna een hele ouwe lul (HEEELP!!!!!!!)
Ach ja, U2 zal wel een ouwe-lullen-band aan het worden zijn en daarom niet meer zo geliefd op middelbare scholen. Ik heb sowieso al een tijdje het gevoel dat ik bij de laatste generatie hoorde voor wie U2 nog als een algemeen geaccepteerde en gerespecteerde band gold (ik kom dan ook uit Twente, daar lopen ze met alles iets achter).
En zoals DrTeeth al zei, ze eruit lullen of overhalen heeft geen zin, als zij U2 kut vinden dan is dat mooi kut voor hen. Naturlijk zal het voor jou misschien ook niet altijd al te gemakkelijk zijn, maar zolang je nog niet met een T-shirt van de Kelly Family aan loopt is er nog niks aan de hand (ik hoop niet dat ik iemands tere ziel hiermee vertrap). Ik vond het sowieso al nooit leuk iets mooi te vinden wat iedereen mooi vond (behalve voetbal dan), daarom ben ik misschien ook wel blij dat ik niet tien jaar eerder ben geboren en al fan was tijdens het Joshua Tree-tijdperk.
 
Ach, je groeit er wel overheen. Er komt een moment in je leven, fuck you, i love U2.
 
inderdaad
smaak voor muziek is bij sommige mensen zo ver te zoeken dat het geen enkele zin heeft om hun van gedachte te doen veranderen

gewoon doen wat jezelf leuk vind
(al klinkt dat makkelijker dan dat het soms is)
 
Back
Top Bottom