Nederlands draadje 3 - Die rare hollanders

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
tjonge jonge,... Heerenveen, bremerhaven, utrecht, Hamburg, zoetermeer. Wat een tour. dit jaar nog in Dordrecht, Nijmegen, Den Haag, Eindhoven, Dallas, Allen, San Antonio. Ik heb helemaal geen tijd om naar bands te kijken :hyper:

:heart: ijshockey
 
We komen nog een keer in Utrecht ( Ik rij altijd mee met de spelersbus )

Kate Hudson ? De enige sterren die ik Groningen gesproken heb Kurt Russel en Goldie Hawn. Hun zoon heeft een jaartje bij Groningen gespeelt.
 
Het weer is perfect hiervoor.

agepage-bottle.jpg
 
We komen nog een keer in Utrecht ( Ik rij altijd mee met de spelersbus )

Kate Hudson ? De enige sterren die ik Groningen gesproken heb Kurt Russel en Goldie Hawn. Hun zoon heeft een jaartje bij Groningen gespeelt.

Ja, als paps en mams langskomen voor hun zoon, dan had ik wel verwacht dat zij zou langskomen voor haar (half?) broer. Maar ik begrijp dat hij al weer weg is?
 
Ja, als paps en mams langskomen voor hun zoon, dan had ik wel verwacht dat zij zou langskomen voor haar (half?) broer. Maar ik begrijp dat hij al weer weg is?

Yep,..maar dat is al weer 2 jaar geleden. Hij wou wel terugkomen maar er is geen geld.
 
haha, was ook na de zomervakantie 8 weken werkeloos, nu weer gelukkig werk, maar voor hoe lang ...........
 
Is helemaal waar.
Bedenk me altijd maar dat ik mij in mijn handjes mag knijpen met de baan die ik heb!
 
Zoals het er nu naar uitziet wel!
Al zal ik rond die koers nog wel een keertje naar Italie gaan.
 
Voor degene die Belgie 2 hebben , en Anton Corbijn tof vinden, vanavond is Inside Out op tv.
De docu over Anton , bevat o.a. beeldmateriaal en interviews van Anton,
U2, met name Bono, Depeche Mode (Martin Gore, Dave Gahan), Brandon Flowers van the Killers,
Samantha Morton (de actrice uit de clip van Electrical Storm) en nog veel meer.
 
Voor degene die Belgie 2 hebben , en Anton Corbijn tof vinden, vanavond is Inside Out op tv.
De docu over Anton , bevat o.a. beeldmateriaal en interviews van Anton,
U2, met name Bono, Depeche Mode (Martin Gore, Dave Gahan), Brandon Flowers van the Killers,
Samantha Morton (de actrice uit de clip van Electrical Storm) en nog veel meer.

Dank je. Goede docu. Ik zag 'm een paar weken geleden op het Nederlands Film Festival hier in Utrecht.
Hoe laat komt 'ie?
 
Dat bedoel ik ja :) Maar ik neem aan dat je die voor gister bedoelde :lol:
 
Back
Top Bottom