Nederlands draadje 3 - Die rare hollanders

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Ja C1000 heeft vogels ofzo. Stuk leukere actie dan voetbalplaatjes:yawn:!

We hebben er al drie, waaronder 1 dubbele. Hoe krijgen we 't ook voor elkaar he. :D

En da's zeker waar. ;) Vooral omdat het Duitsland is. Met mijn activiteitencomissie organiseer ik een barbecue / Ek kijk evenement tijdens NL-DU, dus dat wordt lachen.


Als er een Bommeltje tussenzit , you know where to find me :wink:
Ik vond de mini's ook al minder , maar dat kwam omdat het op de kleintjes is gericht.
 
Ik spaar ze voor m'n oppaskindje. ;) Net als de Mini's en alle andere acties he.

Maar als ik Robben krijg blijft ie!
 
Ik spaar ze voor m'n oppaskindje. ;) Net als de Mini's en alle andere acties he.

Maar als ik Robben krijg blijft ie!



Word NL - IE uitgezonden ?

En ja je mag Robben hebben , hoewel ik hem wel een van de beste voetballers vond tijdens het WK ! Hoop dat ie het weer zo goed gaat doen dit jaar.

Bommeltje is gewoon fotogeniek xD
 
Ja op SBS6, voorbeschouwing 19u, wedstrijd 20. ;) En het is Noord-Ierland, niet Ierland. Die zitten zelf wel in het EK namelijk.
 
Nou , dat was niet bijster moeilijk :D 6-0 :love: dat zijn scores.
 
1000x.jpg



Snorlax attacked with Body Slam :wink:... Talking about flying dutchman!
 
Ja die was wel erg overdreven, leek of ze in het eerste half uur kaarten aan 't verzamelen waren. Daarna gedroegen ze zich opeens wel.
 
Ja die was wel erg overdreven, leek of ze in het eerste half uur kaarten aan 't verzamelen waren. Daarna gedroegen ze zich opeens wel.

Jup zaten echt een paar vuile tackles tussen. Althans bij Bommeltje was het niet eens een tackle meer xD.Gelukkig geen blessures.


Trouwens , weet je nog dat ik je in hannover zo uitlachte toen je die plens water over je heen had gekregen ?
I got my payback. Vanochtend moesten we marktstandjes opbouwen voor iets van school. Ik pakte zon zeilen dak op alleen hij was opgerold. Bleek dat er nog water in zat, en degene die hem aan de andere kant oppakte is langer, dus gevolg is dat ik meer als 2 liter water vanaf m'n schouder tot mn tenen over m'n heen kreeg. :p Zeiknat van top tot teen. :lol: Wel gelachen.
 
HA. In your face biatch! :mac:

Weet je ook eens hoe het voelt. :p Het was echt niet fijn. Dat doet me eraan denken, ik moet nog steeds mijn nieuwe vlag beverven. Hmm, denk toch dat ik weer voor t mac batsignal ga, gezien ik de enige was met zo'n vlag blijft het herkenbaar.
 
Voor de nieuwe U2 tour die in geen jaren gaat komen ?:wink: Succes met je fuckin batsign GG
 
Tja je moet toch wat he. ;) Ik zat te twijfelen, misschien ook een Snow Patrol flake, gezien we daar ook nog wel vaker heengaan. Hehe.
 
Myeah , word wel wachten op een nieuw album dus kans op nwe artwork.

Flore
 
U22 is nog steeds niet hier. :grumpy:
Toch wel opvallend hoe al die heisa er om heen mij meer doet uitkijken naar deze CDs dan normaal.
 
Heisa?

/onwetend

Ik heb geen membership , lekker rustig. :D Geen gezeik over U22
 
Die Mannschaft??? Dat nooit!
Ik zeg, Olé España!
(Moeten die natuurlijk wel eerst nog de kwartfinale halen)
 
Dude , Spanje is nog 3 keer zo erg!!!
Ik ga een milljoen keer liever voor ze germans rooten!
 
Haat aan Spanje! :wink: Egotripper Torres is bijna net zo erg als Ronaldo.

Spanje en Portugal moeten neeerrrrrr.

Go die Mannschaft en vive les coqs.
 
ik ben nog steeds aan het werk in Sri Lanka
we kunnen niet allemaal alleen maar voetbal kijken en naar concerten gaan ;)
 
Back
Top Bottom