Nederlands draadje 3 - Die rare hollanders

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Net één van de officiële remixen van Magnificent onder TVOH. Zapte ik toevallig langs. Er zijn meer mensen die het kennen :)
 
Nee. Wel wat andere dingen gevonden in de tweedehands bakken bij de Plato. O.a. oud werk van The White Stripes, The Frames en Daryll-Ann. Plus een album van Jools Holland waar Bono ook op meedoet (een versie van If You Wear That Velvet Dress).
 
wil graag de nieuwe Jon Spencer Blues Explosion horen
verder weinig gaande op muziekgebied (zover ik weet)
 
White Stripes :drool::drool: Lekker! Ik heb ook nog niet echt iets boeiends gezien, tot nu toe kunnen het nieuwe album van Muse en the Killers me nog niet raken. Jammer!
Ik wacht op het nieuwe Editors album.. Ze hebben live op Werchter nieuw spul laten horen en dat klonk echt fucking hemels!
 
Hoop inderdaad dat het album van Muse niet alleen maar bestaat uit nummers à la "Madness". vond het meer een intronummer in plaats van een single, dus als dat dubstep-achtige hun 'main theme' op hun nieuwe album gaat worden... Ach ja, live zijn ze in ieder geval supergaaf, en ik heb tickets voor Muse in Ziggo Dome!:hyper:
 
Ik geloof ik ook ? Toch GG? Heb ze al op werchter gezien maarjah , als je ze kwijt moet!:D
Misschien dat het live allemaal wel mee valt dat nieuwe spul.
 
:tongue: Als je braaf bent!

Madness begin ik aan te wennen, het is niet wat ik van ze verwacht, maar op zich wel oke. Dat Olympische spelen nummer? Vuilnisbak!!!!


Iemand nog de opening van FC Twente - Heerenveen gezien? :D Tutu blijft geweldig, wat een vrolijke man!
 
:tongue: Als je braaf bent!

Madness begin ik aan te wennen, het is niet wat ik van ze verwacht, maar op zich wel oke. Dat Olympische spelen nummer? Vuilnisbak!!!!


Iemand nog de opening van FC Twente - Heerenveen gezien? :D Tutu blijft geweldig, wat een vrolijke man!

Lol tis niet alsof ik moet :p heb ze al een keer gezien.

Tutu is awesome.
 
Is idd oud nieuws. ;) Gisteren kwam ie op de eigen site uit, maar omdat het eerder gisteren was in Australie, stond ie al eerder op het net.
 
goed gedaan!
al is werk overrated :D

zit nu in Jakarta voor 2 weken voor m'n werk
in ieder geval is het eten dus goed te doen :D
 
Griekenland natuurlijk... Ik bedoel waarom zou je werken als je kunt frauderen of lenen.:D:|
 
:applaud: die is goed,
laten de Gyros stinkers maar eens werken voor hun geld en aan NL terug betalen....schijnt dat Griekenland een F1 circuit willen bouwen ??
van welke geld !! o ja waarom geld innen bij de Grieken als je bij Rutte gratis kunt pinnen :applaud:
 
Whaha, euh :p ik denk dat ik het beter in het potje Eigen huis voor GG kan stoppen, dat is waarschijnlijk sneller gerealiseerd.
 
Back
Top Bottom