Nederlands draadje 3 - Die rare hollanders

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Zo het is idd stevig mooi weer aan het worden. :D Die BBQ komt er morgenavond wel denk ik zo.

Nu eerst een eitje met spek. :drool:
 
Ziek... Grrrrrr uitgerekend vandaag als het mooi weer is.
 
Achter het raam gezeten maar alsnog genoten zan het zonnige uitzicht. :D
 
vandaag lekker weertje, straks lekker BBQ, maar eerst even in zwembad liggen achterom m'ne tuintje....
 
Gewerkt! Maar ik werk op een eiland met strand. Heerlijk.
 
Met de nieuwe Ziggo Dome heeft Nederland eindelijk ook een zaal die klein genoeg is voor een arena tournee en groot genoeg voor Bono's ego. Natuurlijk, de Ahoy is ook prima voor mij, maar wellicht iets te klein voor de productie die U2 normaal gesproken meeneemt. Plus, met een capaciteit van 10.000 zal het een drama zijn om aan kaarten te komen (niet dat het met de 15.000 van de Ziggo Dome zoveel makkelijker zal zijn).
 
nee inderdaad De Kuip behoordt tot het verleden :sad: maar Ziggo Dome is weer de toekomst voor de Hallen tournee
 
Ik heb daar Pearl Jam gezien in juni en dat beviel prima. Binnen lijkt het toch niet super groot (dus ook zicht als je achter in de zaal zit) en het heeft een goed geluid.
Nadeel is wel weer dat ook bij de Ziggo Dome ze een eigen muntsysteem hebben. :down:
 
Yup, en dat je het geld van die card nooit exact opmaakt, en als je de restanten terug wilde moest je uren in de rij staan. Idioot systeem!
 
No way dat almost bejaarde Bono 4 nachten achter elkaar doet. Dan zie ik ze eerder 1 x 2 nachten en dan na een tussenpoos weer 1 x 2 nachten doen.
Hij trok het vorige tour al amper qua stem om 3 dagen vol te houden.
Ik gun het hem wel maar denk niet dat het erg verstandig is.


Voor mij lijkt het iig wel tof om ze eens in ahoy of ziggo te zien. Gewoon even wat anders dan al die stadions afgelopen jaren.
 
No way dat almost bejaarde Bono 4 nachten achter elkaar doet. Dan zie ik ze eerder 1 x 2 nachten en dan na een tussenpoos weer 1 x 2 nachten doen.
Hij trok het vorige tour al amper qua stem om 3 dagen vol te houden.
Ik gun het hem wel maar denk niet dat het erg verstandig is.


Voor mij lijkt het iig wel tof om ze eens in ahoy of ziggo te zien. Gewoon even wat anders dan al die stadions afgelopen jaren.


ik bedoelde ook eigenlijk, dat ze niet meer 4 dagen achter elkaar spelen, meestal 2 dagen en dan 1 dag rust
 
als ze al avonden in Nederland gaan spelen,
dan moet die tour ongeveer 7 1/4 jaar gaan duren!
 
Back
Top Bottom