Nederlands draadje 3 - Die rare hollanders

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
En dat zeg je nu! :)




:sigh:

:tongue: Tja, jij moest zonodig langer blijven! Het schijnt volgende week hier zomer te worden!


Moet zeggen dat ik die Olympische Spelen single van Muse echt helemaal niks vindt. :reject: Ik hoop niet dat het album vol staat met dit soort troep.

De nieuwe van The Killers is wel vet. :D
 
it zit de komende 2 weken in Polen
dus het zal inderdaad wel eens kunnen zijn dat het in Nederland eindelijk zomers weer gaat worden :mad:
:D
 
:tongue: Tja, jij moest zonodig langer blijven! Het schijnt volgende week hier zomer te worden!


Moet zeggen dat ik die Olympische Spelen single van Muse echt helemaal niks vindt. :reject: Ik hoop niet dat het album vol staat met dit soort troep.

De nieuwe van The Killers is wel vet. :D

Meh, mee eens .. Dislike .. Editors materiaal is goud waard tough,
No Doubt single moet ik nog ff luisteren,
 
ik dacht meer aan veel alcohol drinken en rellen beginnen :D

Das ook inspanning toch?


Heb net HTDMAAB-vinyl op de kop getikt! Laatste LP die ik wou! :hyper:
Moeilijkst te vinden. Heel blij mee!
 
Bommeeeltjeee bommetljeee !!! Die schaal is voor Bommeeltjeeee :)
 
neuh, geen echte plannen
als het weer een beetje mee wilt werken dan doen we nog wel wat dagtripjes en misschien een weekendje weg
reis voor mijn werk al genoeg dit jaar, haha
 
Wees blij dat jullie vakantie hebben! Zit er voor mij helaas niet in vanwege het hoogseizoen. :sad:
Volgend jaar ergens in maart, april, mei naar Australie proberen te gaan, met een goede vriendin om te roadtrippen.
:D Heb mijn ticket al bij elkaar gespaard. Nu nog zakgeld voor een maandje daar.
 
Iemand bekend met de coverband "Achtung Baby"? Ik zat drie dagen in Zeeland -donders goed weer- en toevallig traden zij op bij een strandtent in de buurt. Het is geen straf om in de zon te liggen met leuke covers op de achtergrond :)
 
Iemand bekend met de coverband "Achtung Baby"? Ik zat drie dagen in Zeeland -donders goed weer- en toevallig traden zij op bij een strandtent in de buurt. Het is geen straf om in de zon te liggen met leuke covers op de achtergrond :)

Oeh waar zat je? Pantha Rei?
Tis hier nu superlekker weer dus je hebt de dagen goed uitgekozen!
 
iemand interesse in een U2 Tour poster uit 1987,

billboard U2 Live Rotterdam De Kuip 1987 (met lichte beschadigingen)
 
ik probeer soms mede u2 vrienden te helpen, maar wordt waarschijnlijk niet altijd gewaardeerd:crack:
 
Back
Top Bottom