Nederlands draadje 3 - Die rare hollanders

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
:yes:

Maar eerst vandaag (en morgen): Pearl Jam! :rockon:

Uberfijnste band! PJ :drool::drool: Zeg Martijn, als de Limited Edition tourposter die ze verkopen mooi is,
zou je er een voor mij willen nemen? Ze zijn als het goed is 25,- Dat kan ik van nu gelijk naar je overschrijven?
 
ik ben nog steeds aan het werk in Sri Lanka
we kunnen niet allemaal alleen maar voetbal kijken en naar concerten gaan ;)

Tja, iemand moet er natuurlijk voor zorgen dat de economie blijft draaien. Voetbal en concerten zijn daar alleen maar afleiding voor.
Veel succes dus! :)
 
Uberfijnste band! PJ :drool::drool: Zeg Martijn, als de Limited Edition tourposter die ze verkopen mooi is,
zou je er een voor mij willen nemen? Ze zijn als het goed is 25,- Dat kan ik van nu gelijk naar je overschrijven?

Ik zal het dan proberen. Die van gisteren vond ik eigenlijk niet zo mooi, dus die heb ik ook niet gekocht.
BlgsF.jpg


Ze verkopen trouwens ook vlaggen (en T-shirts) die specifiek zijn aan de locatie. Hier is die van de Amsterdam shows:
06QDb.jpg


Laat me maar weten of je anders liever een vlag wil. Poster of vlag kosten trouwens 30 euro per stuk.
 
Ik zal het dan proberen. Die van gisteren vond ik eigenlijk niet zo mooi, dus die heb ik ook niet gekocht.
BlgsF.jpg


Ze verkopen trouwens ook vlaggen (en T-shirts) die specifiek zijn aan de locatie. Hier is die van de Amsterdam shows:
06QDb.jpg


Laat me maar weten of je anders liever een vlag wil. Poster of vlag kosten trouwens 30 euro per stuk.


Ah teleurstellende poster inderdaad... Jezus... Ze hebben zulke mooie posters, en precies krijgen wij die van MUNK ONE...
Naja , gaat om de muziek , geniet van je concert.
Ik hoef gaan een van beide, hoewel die vlag er 10 x beter uit ziet.
 
599834_10150994113047485_1118158064_n.jpg
459043_10150989741132485_1574095207_o.jpg


Check die vergeleken van 1 gig geleden. :drool: Isle of Wight Man daar had ik goud voor betaald. Zulke mooie prints.
 
En wat vind je van die van vandaag?
cede1f92c07511e1abd612313810100a_7.jpg


Laat me maar effe weten, anders hou ik 'm zelf. :)
Zeker al mooier maar nog niet helemaal wat ik verwachte.
Ik denk dat je hem zelf wilt houden :D
Wel al leuker met echte nederlandse dingen er in. Maar ik zoek gewoon hetwerk van 2 bepaalde artiesten, maar die hebben gewoon toevallig niet voor NL ontworpen. Balen!


Hebbie nog leuke verhalen ? Of foto's :D
 
Zeker al mooier maar nog niet helemaal wat ik verwachte.
Ik denk dat je hem zelf wilt houden :D
Wel al leuker met echte nederlandse dingen er in. Maar ik zoek gewoon hetwerk van 2 bepaalde artiesten, maar die hebben gewoon toevallig niet voor NL ontworpen. Balen!

OK, is prima. :)
Naar het werk van welke artiesten ben je specifiek op zoek?
Trouwens, kijk eens in de webshop van de Pearl Jam site, daar hebben ze nog wat posters over van vorige concerten. Pearl Jam

Die van deze tour zijn nog niet verkrijgbaar, wellicht over een paar weken als bekend is wat er nog over is.
 
Popmartijn said:
OK, is prima. :)
Naar het werk van welke artiesten ben je specifiek op zoek?
Trouwens, kijk eens in de webshop van de Pearl Jam site, daar hebben ze nog wat posters over van vorige concerten. Pearl Jam

Die van deze tour zijn nog niet verkrijgbaar, wellicht over een paar weken als bekend is wat er nog over is.


Thnx marty !
 
Overigens je vraag gemist... Ben erg fan van het werk van Brad Klaussen. :D
 
toll!
ik zal eens praten met m'n baas om Duitsland op het programma voor volgend jaar te zetten :D
 
Haha, ook echt in de baas zijn tijd . Naja , ik moet niet zeueren, als iedereen aan het ploeteren is in de hitte , kan ik zwemmen :wink: betaald en wel.
 
Kijk maar niet al te veel uit naar het weer. Het is er zeiknat. :wink: En blijf uit de buurt van Phoenix park... tenzij je kaplaarzen hebt.
 
haha we gaan ook gelukkig niet voor de zon, wel lekker voor de U2 shigtings en lekkere pubs.....
 
De band zal je niet vinden komende tijd, maar Dallas was vorige week wel drie dagen in de studio. Sam was er van het weekend maar die bleef niet lang.
 
Stel je voor dat ze werk moeten doen om een nieuw album te maken, ze hebben er tenslotte al 3, maar uitgeven? Achjah , Edge is on fire , bla bla :wink:

#sarcasme ruleert!


Ik ben plannen aan het smeden om naa rAustralie te gaan volgend jaar.
Echt zin in!
 
Stel je voor dat ze werk moeten doen om een nieuw album te maken, ze hebben er tenslotte al 3, maar uitgeven? Achjah , Edge is on fire , bla bla :wink:

#sarcasme ruleert!


Ik ben plannen aan het smeden om naa rAustralie te gaan volgend jaar.
Echt zin in!

Komende tijd niet. Het rommelt nogal bij de band, vooral tussen Adam en Larry op dit moment. Maargoed, daarover hebben we het later wel een keertje. ;)

Hopelijk gaan ze binnenkort weer de studio in.

Australie zou wel vet zijn. Ik denk dat ik een jaartje oversla om te gaan sparen voor een toekomstige U2 tour, dan kan ik misschien tegen die tijd naar Australie. :D



Hier ook geen U22, nog niemand in NL heeft 'm voor zover ik weet. Echt bizar, zijn ze ons vergeten ofzo?
 
Komende tijd niet. Het rommelt nogal bij de band, vooral tussen Adam en Larry op dit moment. Maargoed, daarover hebben we het later wel een keertje. ;)

Hopelijk gaan ze binnenkort weer de studio in.

Australie zou wel vet zijn. Ik denk dat ik een jaartje oversla om te gaan sparen voor een toekomstige U2 tour, dan kan ik misschien tegen die tijd naar Australie. :D



Hier ook geen U22, nog niemand in NL heeft 'm voor zover ik weet. Echt bizar, zijn ze ons vergeten ofzo?


Niet zo geheimzinning doen tegen je Guru.
 
Hurrr hurr, nieuwe singles van de Killers, No Doubt, Muse en Editors.
My ears are satisfied deze weken.
 
Back
Top Bottom