Nederlands draadje 3 - Die rare hollanders

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
na 2 weken in vietnam, 1 weekje thuis, nu alweer een week in india
maar na volgende week ben ik weer een weekje of 4 in nederland
dus dan dutchify ik het weer op!
 
noch immer in Delhi, ja!
nog 3 daagjes

over een maandje staat Colombo op de planning
en dan bedoel ik niet de detective
 
Ik houd het bij nederlands weer en zeehondjes, zeeleeuwtjes... :drool:
Begin al lekker te bakken hier.
 
Pff het is weer echt extremen zeg. Opeens zo pleurisheet. Ik vond het heerlijk de hele ochtend op m'n diepvriesafdeling, heb de hele middag thuis op de bank gelegen. :crack: Mijn lijf is ongeschikt voor dit weer.
 
Pff het is weer echt extremen zeg. Opeens zo pleurisheet.

Zeg dat wel. Vorige week lag ik nog in een tentje in een dubbele slaapzak, want het was maar een paar (3?) graden boven nul. Nu ben ik al blij als het maar een paar graden afkoelt.
:crack:
 
En heel Nederland eet opeens weer ijsjes. Normaal heb ik een paar weken om een voorraadje aan te bouwen zodat ik in de vriescel altijd wat heb liggen, maar nu is het niet aan te slepen. :crack: Had gisteren 60 dozen Raketjes, vandaag weer 60, alles weg, pleite, nada. Hebben ze ook nog eens de Chantilly's en Cornetto's niet geleverd, feeeeest. Hopelijk krijg ik morgen alles binnen, er komt als het goed is een belachelijke levering aan. Ben normaal tot 13u bezig, vandaag al tot 16u, morgen wordt het nog langer.

Ach, krijg ik wel een fatsoenlijk salaris voor de verandering. :D
 
Gister emt collegaatjes naar Blijdorp geweest, damn ik geloof dat het dik 30 graden was. :drool:Zonnnnnnn.

Ik denk dat ik vandaag toch echt ga zwemmen :hmm: Gellukig kan ik dat prima combineren met mijn werk :wink:

Ben by the way erg kippig bezig vandaag, ik werd wakkergebeld door iemand, en toen dacht ik SHIT wekker vergeten te zetten.
Ik dus snel aankleden voor werk want ik had nog maar een halfuur.
Ik echt exact klaar op dat half uur kijk ik nog eens op de klok : een uur te vroeg!


Bwhahaha, faal!
 
D'oh :lol: Doe je goed!

Op dit soort dagen heb je echt geluk met je werk zeg. Veel plezier met de hondjes! ;)


*zucht* Ik wiiiil nieeeet. Bleh, geen zin in m'n werk vandaag. ik weet gewoon dat het een enorm intensieve rotdag wordt.
 
:crack: En natuurlijk mocht ik nog langer blijven ook doordat anderen niet hun zooi op tijd afhadden. Pfff, eindelijk thuis.
 
was je mooi op tijd om de blamage tegen Bulgarije te kijken
of de Eurovisie, waarbij vergeleken zelfs die wedstrijd nog wel meeviel :sad:
 
:doh: Hoe kunnen ze nou verliezen van Bulgarije. Ugh, dit belooft weinig goeds. Nou had ik al niet veel vertrouwen dat we de eerste ronde doorkomen(Hallo Duitsland en Portugal), nu is het wel heel erg gekelderd.
 
Uhm , Nederlands elftal faalt altijd wel in friendly match... Doen ze expres... :wink:
Heb het niet gezien maar ik kan me herinneren dat de vriendelijke wedstrijden voor het WK ook ruk waren.

Ik moest helaas mijn examenopdracht afmaken :( hij is nu klaar, maar ik had liever Iron Man gekeken. :shifty::fist::nerd:
 
:doh: Hoe kunnen ze nou verliezen van Bulgarije. Ugh, dit belooft weinig goeds. Nou had ik al niet veel vertrouwen dat we de eerste ronde doorkomen(Hallo Duitsland en Portugal), nu is het wel heel erg gekelderd.

Je bedoelt het Duitsland dat met 5-3 verliest van Zwitserland? En het Portugal dat niet verder komt dan 0-0 tegen Macedonië? Nou, dan zie ik nog wel kansen hoor. :)
 
Seriously? :lol: Ik heb de rest niet echt gevolgd, dat wist ik niet. Wauw, dan zijn ze net zo hard aan het falen als wij!
 
Ik denk dat ze dat energie besparen noemen. Waarom zou je moeite doen als je zulke bedragen verdient met een potje voetbal ?
 
Moeten we in het Sports forum zeker wel even een EK draadje maken.:drool:
 
als het voetbal de komende wedstrijden wat beter wordt, moeten we dat inderdaad doen :D

al zit ik bijna het hele EK in Sri Lanka :(
 
Da's waar, Oranje heeft aardig wat fans op dit forum. :D Niet alleen Nederlanders!

Op zich heb ik er wel zin in, maar ik ben echt bang dat we er de 1e ronde uitliggen. En de Ek actie van AH stelt me diep teleur, :( Nou heb ik niks pluizigs om te verzamelen.


:mac: Maar goed dat ik nog een zak vol beessies heb!
 
:D
Da's waar, Oranje heeft aardig wat fans op dit forum. :D Niet alleen Nederlanders!

Op zich heb ik er wel zin in, maar ik ben echt bang dat we er de 1e ronde uitliggen. En de Ek actie van AH stelt me diep teleur, :( Nou heb ik niks pluizigs om te verzamelen.


:mac: Maar goed dat ik nog een zak vol beessies heb!


Ik hoorde dat ze bij de C100 anders hele aparte verzamelobjecten hadden :lol:
Maar ik ga thuis even wat shoppen voor een mooi EK thread. :D
Al is het alleen voor de voorrondes , wat maakt het uit. Samen schelden op andere landen verbroederd.:wink:
 
Ja C1000 heeft vogels ofzo. Stuk leukere actie dan voetbalplaatjes:yawn:!

We hebben er al drie, waaronder 1 dubbele. Hoe krijgen we 't ook voor elkaar he. :D

En da's zeker waar. ;) Vooral omdat het Duitsland is. Met mijn activiteitencomissie organiseer ik een barbecue / Ek kijk evenement tijdens NL-DU, dus dat wordt lachen.
 

Latest posts

Back
Top Bottom