Nederlands draadje 3 - Die rare hollanders

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Nee, ik hoef ze niet meer te zien. Zo'n 10 jaar geleden zag ik ze voor het laatst en vond dat wel mooi zo.
De eerste keer dat ik ze zag was trouwens op dezelfde locatie als dat ze nu gaan spelen, want dat was met de Voodoo Lounge Tour (toen heette het nog Megaland, Landgraaf volgens mij).
 
Hier vannochtend een artikel in de krant over Stones fans die nog actually gaan klagen dat ze op PP staan. De Reden ?

Omdat ze dan moeite moeten doen om vooraan te kunnen staan.
En ook een groot probleem was : Je moest wat andere bandjes zien. Oh dear. Wat erg. Nieuwe muziek ontdekken!!!
1458.gif
 
gelukkig is de Stones mania voorbij op Pinkpop:applaud: heb nu ook geruchten gehoord dat U2 en Muse op PP2015 staan ?
 
:giggle: Yep , nog wel. Maar heel interference is pas sinds deze week een beetje gaan ontdooien. :up: Welkom terug.
 
Hi mede NL-ers,
Ben nieuw hier en vind het leuk om ook op een draadje in mijn eigen taal van gedachte te wisselen over muziek en met name U2!
Verder zoek ik nog wat rond welke onderwerpen onder welke rubrieken staan......


Sent from my iPhone using U2 Interference
 
Hoi, en welkom. :wave: Ik zou zeggen een week lang dagelijk een half uurtje bezoeken en je word vanzelf wegwijs!

Succes.
 
Oké domo-kun, je hebt gelijk: na wat rondkijken zie ik al aardig waar je wat vindt.
Tips van ervaren forumbezoekers zijn altijd welkom!


Sent from my iPhone using U2 Interference
 
Nou,.... allemaal op appel. Mijn vrouw heeft twee kaartjes voor de eerste dag in Amsterdam te pakken. Een rib uit mijn lijf,....:reject:
 
Nou,.... allemaal op appel. Mijn vrouw heeft twee kaartjes voor de eerste dag in Amsterdam te pakken. Een rib uit mijn lijf,....:reject:

Gefelicteerd met je tickets! (Vloer?/seats?) gecondoleerd i.v.m. je bankacount :wink:
Ik ga het morgen voelen... ugh. ..
 
ging super makkelijk vanmorgen,binnen 10 minuten kaarten,eerst poosje in de wachtrij en eenmaal binnen gaat t vanzelf.
morgen voor dag 2 en parijs.
 
ik wens iedereen succes die nog kaarten gaan bestellen via presale of reguliere verkoop.
 
nee met 1 code kun jij max 2 kaarten kopen voor 1 concert of 2 1 kaart

wij hebben dus meerdere acounts aangemaakt
 
Gefelicteerd met je tickets! (Vloer?/seats?) gecondoleerd i.v.m. je bankacount :wink:
Ik ga het morgen voelen... ugh. ..
Haha, staan doe ik niet meer. lekker met een biertje op een stoel in vak 209 ( de tweede rij zodat er niet al te veel mensen voor me zitten ) Misschien ga ik wel helemaal niet heen, tegen die tijd komt er ook bezoek uit the USA als het bij de gewone voorverkoop niet werkt, dan sta ik misschien wel mijn plekje af.
 
:up: Wat tof en lief van je familie en vrienden! Leuk Sinterklaas-cadeautje.

Ik ga zelf naar San Jose 1 en 2.
Ik ben Nederlands, maar woon sinds 2001 in de San Francisco Bay Area.
 
Back
Top Bottom