Nederlands draadje 3 - Die rare hollanders

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Ohh al aan het sparen voor de tour? Zou ik ook moeten doen, hihi!

En Salomé: Wat vervelend dat je moet reizen voor je werk!:wink::hyper:

Ik ga eind augustus nog 2 weekjes naar Griekenland (Chios). Lekker chillen, eten, drinken en cultuur snuiven! :)
 
Niet op vakantie... Ik heb op werk nog een hoogseizoen dat aan het afronden is..
Toe aan vakantie : Jazeker! Ben aan het sparen , maar gaat niet vlug als je nog rijlessen hebt :D... Maar als ik straks een autotje heb, kan ik makkelijker reizen naar U2 en anderen.

Ieder nadeel heb z'n voordeel. :wink:
 
We maken er gewoon een militaire cologne van, jij , viv en mau, A+R , marty, ik en die engelsen sleuren we ook wel mee :D


Make way for the Dutch invasion. :wink:
 
Ik ben voorrr! :D


Hoewel ik geen auto heb, maarja :p

Ik ook nog niet maar ga er wel een kopen denk ik.
Gewoon een kek ragbakje waaraan je zelf ook nog wat kan sleutelen,
i.p.v. dat je alles door een veel te dure garage moet laten doen.

Maarja misschien is het dan al zodanig crisis dat het gewoon te duur is en heb ik voor niks mijn rijbewijs gehaald ~!

Martijn, houd je die economie nog een beetje draaiende AUB?
 
Haha van welk geld Martijn? :wink: Ben weer een arme student de komende twee jaar he.

Lowlands ga ik niet heen, mijn fragiele lijf is niet geschikt voor de festivals. :p
 
:wink: Tja ik ben ook al weer bijna een kwart eeuw oud he...

Nee je hebt me meegemaakt in Ierland bij Snow Patrol met m'n rug, dat ga ik niet nog eens doen.
 
Heerlijk trouwens om zon jong broekie te zijn vergeleken met jullie :wink:
 
Liever een smurf die festivals kan doen dan een niet smurf die uit elkaar valt :p
 
Liever een smurf die festivals kan doen dan een niet smurf die uit elkaar valt :p

Dan voel ik me best wel goed, als niet-jong broekie die ook festivals kan doen (en doet). En die de wereld over kan reizen om leuke concerten bij te wonen. En die ook al geweldige concerten heeft meegemaakt van bands/artiesten die nu wellicht niet meer op hun top zijn. Of er helemaal niet meer zijn. (Zooropa Tour, anyone? Bruce Springsteen & The E Street Band met Clarence Clemons en Danny Federici, The Rolling Stones voor hun AOW tijdperk.) :happy:
 
Bruce + Clarence niet meer kunnen zien, net een half jaartje te laat. Echt zwaar klote was dat. Danny F nooit echt meegemaakt dus die mis ik eerlijk gezegd niet zo.
Clarence maakte altijd veel meer indruk.

R.I.P. Clarence :(
 
Over oud worden gesproken,... het ziekte seizoen is weer geopend. :wink: Neem maar van deze bejaarde aan, als je eenmaal oud bent heb je altijd wel wat!
 
Bruce + Clarence niet meer kunnen zien, net een half jaartje te laat. Echt zwaar klote was dat. Danny F nooit echt meegemaakt dus die mis ik eerlijk gezegd niet zo.
Clarence maakte altijd veel meer indruk.

R.I.P. Clarence :(

*luistert op dit moment naar een live versie van Jungleland (R&R HOF concert)*
The Big Man was zeker indrukwekkend!
 
Mondkapjes en insta-handcleaner inslaan GG. :wink:
Ik heb mijn medische gezeik voor dit jaar weer achter me liggen.
Zal altijd meer problemen hebbne in de zomer dan in de herfst :p Met m'n gezwem.
 
Tss... Lichamelijk gaat het zo te zien steeds slechter met de jeugd van tegenwoordig. :tsk:
Vroeger, toen schepen van hout waren en mannen van staal.


:p
 
Ach, ik geloof ook dat je wat meer risico loopt als dierverzorger die 24/7 per jaar buitenwerkt, zwemt , schoonmaakt, :shifty:
Misschien ooit eens tijd voor een "normale" job.
 
:wink: Je loopt ook meer risico met een verpest immuunsysteem en allergische astma in combinatie met hooikoorts. Ik vang zo'n beetje elke ziekteverwekker wel op.
 
Astma is klote, jammer dat de pharmaceutische wereld het vertikt om permanente oplossingen op de markt te brengen omdat ze anders teveel inkomen mislopen.


Nu verder met wereldproblemen :

Waarom lacht niemand om de grumpycat. Waar is de photoshop humor gebleven van IF?
Sowieso is er niks grappig/humoristisch te vinden op dit moment.
Beetje zonde.
 
Och het leuke is dat ze best die oplossingen op de markt willen brengen, maar dat die ziekte zo raar is dat ie niet begrepen wordt. De medicatie die er is is symptoombestrijding, maar de ziekte zelf is niet te genezen. Net als Kanker. Maar daar wordt hard aan gewerkt hoor, die laatste ga ik zelf nu aan meewerken. :wink:

Omdat het enige waar PLEBA nog voor leeft het kwijlen over onze bejaarde bandleden is. De humor is er volledig weggegaan. Ze maken zich druk om verkeerde namen, wat verwacht je er nog van?
 
Je weet dat er in hennep en taxol al middelen zijn die kanker -wetenschappelijk onderzocht- en tumoren bestrijden en kleiner kunnen maken. Zelfs genezen in sommige gevallen? Maar ze zoeken uiteraard een goedkoper middel. Al zie ik niet waarom Hennep zo duur zou zijn. Ze maken het alleen illegaal. HEUL toevallig :D.

En je hebt gelijk. Pleba faalt hard. Maarjah. Dingen veranderen zo te zien.
Gellukig gaat dit draadje nog een beetje :D
 
Taxol is zeker een middel wat kanker bestrijdt, en dit is allang op de markt gezien Taxol de merknaam is. :wink: De reden dat het niet vaak voorgeschreven wordt is dat de farmacologische effectiviteit van het middel erg laag is, waardoor je hoge doses nodig hebt. En met die hoge doses krijg je heftige side effects waardoor het een groot risico meebrengt bij patienten die al een verneukt immuunsysteem hebben door kanker.

Je treft het dat ik hier van de week college over had. :wink:

Cannabis of cannabis olie is overigens geen medicijn maar een pijnverlichter voor zover ik weet. Ter vervanging van morfine zou het goed werken, maar in vergevorderde stadia van kanker zal het weinig doen ter genezing.

Ik geloof dat k maar in dit draadje blijf, over dat gebrek aan humor gesproken elders :lol: Wat een gezeik weer. Je mag hier ook niks negatiefs zeggen over die ouwe lummel.
 
Whaha nu in 't nieuwe album draadje ook nog eens, jeetje wat een gezellige week is dit. :D Maar goed dat het morgen borreldag is! Eerste van 't nieuwe collegejaaar, zin an! :drunk:


:love: TUF op 3FM!
 
Taxol is zeker een middel wat kanker bestrijdt, en dit is allang op de markt gezien Taxol de merknaam is. :wink: De reden dat het niet vaak voorgeschreven wordt is dat de farmacologische effectiviteit van het middel erg laag is, waardoor je hoge doses nodig hebt. En met die hoge doses krijg je heftige side effects waardoor het een groot risico meebrengt bij patienten die al een verneukt immuunsysteem hebben door kanker.

Je treft het dat ik hier van de week college over had. :wink:

Cannabis of cannabis olie is overigens geen medicijn maar een pijnverlichter voor zover ik weet. Ter vervanging van morfine zou het goed werken, maar in vergevorderde stadia van kanker zal het weinig doen ter genezing.

Ik geloof dat k maar in dit draadje blijf, over dat gebrek aan humor gesproken elders :lol: Wat een gezeik weer. Je mag hier ook niks negatiefs zeggen over die ouwe lummel.

Wat leuk, dat zijn echt wel de leuke dingen om een college over te hebben.
Toevallig ook. Maarjah, het punt wat ik dus wou overbrengen is dat pillenshit niet altijd de oplossing hoeft te zijn.


Mag je weer niks zeggen over die ouwe lul?
Waar nu weer niet? Lol gewoon doorgaan.




Whaha nu in 't nieuwe album draadje ook nog eens, jeetje wat een gezellige week is dit. :D Maar goed dat het morgen borreldag is! Eerste van 't nieuwe collegejaaar, zin an! :drunk:


:love: TUF op 3FM!


Snap ook niet waarom we uberhaupt dat draadje nog hebben :cute: Denk dat het net als U2 voorlopig wel even met pensioen kan gaan.


Oke , genoeg rotopmerkingen voor vandaag. :wink:
 
Ja daarom heb ik de richting van medicinale chemie ook gekozen :p

Nja je mag weer niks negatiefs over Bono zeggen, zoals gewoonlijk krijg je dan de standaard schaapjes op je dak. :rolleyes:

Als ze niet permanent met pensioen gaan. :wink:
 
Ja daarom heb ik de richting van medicinale chemie ook gekozen :p

Nja je mag weer niks negatiefs over Bono zeggen, zoals gewoonlijk krijg je dan de standaard schaapjes op je dak. :rolleyes:

Als ze niet permanent met pensioen gaan. :wink:

Wat een maatschappelijk belang ook weer!


Nou , als ik de tokkies op de Ziggodome facebook zie, word er morgen aangekondigd dat U2 in de ziggodome komt :lol: Bwhahaa.

Ze gaan morgen weer 2 nieuwe namen op de agenda gooien.
En mensen konden uiteraard raden. Zoveel mensen die werkelijk denken dat U2 en Coldplay (uiteraard in dezelfde adem zoals jij ervan houd hé ?!) komen.

:rockon: Dream on.


Zeu, morgen weer rijlessen. 2 dagen achter elkaar. Dus hopelijk kunnen we weer lekker vooruitgang boeken.
Hopelijk ben ik niet zo afgeleid als de laatste paar dagen dankzij het geweldige nieuws dat ik kreeg.
 
Back
Top Bottom