Nederlands draadje 3 - Die rare hollanders

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Overgehaald om 25/6 mee te gaan naar Iron Maiden @ Ziggo Dome. Ben redelijk onbekend met hun werk en volgens mij veel te hard voor mij, maar toch wel zin in eigenlijk:up:
 
Ik ben overgehaald om over 2 weken naar The Killers te gaan (ook in de Ziggo Dome). :D Moet nog wat verder in hun repertoire duiken, ken voornamelijk hun hits.
 
Evelyn wil een keer meemaken hoe wij dat als U2 fans doen, haha. Dus ik denk het wel. :p niet kapot vroeg ofzo, maar vroeg genoeg voor een non u2 concert. ergens uurtje of 11-12 gok ik zo.
 
Evelyn wil een keer meemaken hoe wij dat als U2 fans doen, haha. Dus ik denk het wel. :p niet kapot vroeg ofzo, maar vroeg genoeg voor een non u2 concert. ergens uurtje of 11-12 gok ik zo.

Alvast oefenen voor volgend jaar dus. :)
Nou, dan vrees ik dat ik jullie niet zal zien voor/tijdens het concert.
 
ik heb via een kennis gehoord dat er enkele U2 medewerkers naar diverse locatie in Europa hebben/gaan bezoeken.... waaronder Nederland en Belgie....
 
Overgehaald om 25/6 mee te gaan naar Iron Maiden @ Ziggo Dome. Ben redelijk onbekend met hun werk en volgens mij veel te hard voor mij, maar toch wel zin in eigenlijk:up:

Hoe vond je het? Ik ben echt een die hard fan, heb Maiden nu al 7x gezien en kan er geen genoeg van krijgen, vond het super gaaf! :rockon:
Alleen vond ik het geluid in Ziggodome wat tegenvallen, misschien lag het aan het feit dat we midden in de zaal stonden? Ben benieuwd of het 19 nov. bij Avenged Sevenfold beter zal zijn.
 
Alleen vond ik het geluid in Ziggodome wat tegenvallen, misschien lag het aan het feit dat we midden in de zaal stonden? Ben benieuwd of het 19 nov. bij Avenged Sevenfold beter zal zijn.

De keren dat ik in de Ziggo Dome ben geweest vond ik het geluid wel prima. Al stond ik wel een aantal keren ver vooraan. :) Maar ook bij Muse was het goed te doen en toen stond ik ook midden in de zaal. Ik denk dat geluidsproblemen in de Ziggo Dome nu meer liggen aan de band (en dan vooral hun geluidsinstallatie/geluidsman) dan aan de zaal.
 
alleen Jef Dunham en 4 daagjes naar Eurodisney, ben alweer aan het sparen voor de komende U2 tour
 
Ben maarliefst een hele week naar Belfast geweest :D

Voor mijn werk heb ik Moskou, Bonn en Barcelona voor de komende 3 maanden ingepland staan. Zal dus wel een drukke tijd worden.
 
Back
Top Bottom