Nederlands Draadje! - U2 Feedback

Go Back   U2 Feedback > Lypton Village > Lemonade Stand > Viva el Feedback. Vive le Feedback. Langes lebendes Feedback.
Click Here to Login
Closed Thread

Thread Tools Search this Thread Display Modes

Old 03-26-2010, 12:25 PM   #1
TM
Acrobat

TM's Avatar

Local Time: 11:01 AM
Nederlands Draadje!

Vorig draadje: Welkom U2C
Hyves draadje: Wie staat er op Hyves? (voor zover dat nog over hyves gaat...)

Speciaal voor Bonoa blijven we het draadje noemen tot ze er aan gewend is

Hoelang hebben we hier naar uitgekeken?

Edit: Ik probeer er nog een leuke nederlandse U2 photoshop bij te maken, maar ik ben er achter gekomen dat mijn nieuwe pc (onderdelen) héél snel moeten komen. Het gaat wat traaaaag. Maar hij komt er wel.
Edit2:

Old 03-26-2010, 03:16 PM   #2
ONE
love, blood, life

domo-kun's Avatar

Local Time: 10:01 AM
meer dan geslaagd , gefeliciteerd met het nieuwe draadje en een avondje samen drinken houden we nog te goed

Old 03-26-2010, 03:37 PM   #3
you are what you is

Salome's Avatar

“Some scientists claim that hydrogen, because it is so plentiful, is the basic building block of the universe. I dispute that. I say there is more stupidity than hydrogen, and that is the basic building block of the universe.”
~Frank Zappa
Salome is offline  
Old 03-27-2010, 06:00 AM   #4
ONE
love, blood, life

domo-kun's Avatar

En nu maar wachten op de Pasadena DVD en Juli
Old 03-27-2010, 06:04 AM   #5
Blue Crack Supplier

Popmartijn's Avatar

Ach, dat gaat mij wel lukken.
Old 03-27-2010, 09:12 AM   #6
ONE
love, blood, life

domo-kun's Avatar

Mij als het goed is ook wel anders moet er wel iets heel vaags gebeuren
Old 03-27-2010, 11:59 AM   #7
Galeonbroad

Galeongirl's Avatar

Prachtige photoshop!

En nee, ik zit dus NIET pokemon te spelen nu. M'n amerikaanse preorder ligt bij de douane, ze laten het 5 dagen liggen voor een of andere idiote reden. Komt maandag of dinsdag. Dus, backup plan, ik koop t andere deel in de winkel. NOU MOOI NIET DUS. Nintendo heeft ze ALLEMAAL teruggehaald omdat er een bug in een paar Heart Gold versies is gevonden... nu heb ik dus nog niks. asdassadasd
Don't worry baby, it's gonna be all right. Uncertainty can be a guiding light...
Galeongirl is offline  
Old 03-27-2010, 12:16 PM   #8
Rock n' Roll Doggie
FOB

JanuaryStar's Avatar

Local Time: 11:01 AM
Nieuw... Draadje!! Ik kan niet wennen aan het woord maar daar doen we het dan maar weer mee Leuke photoshop

Enne GG, leuk he douanes?
Old 03-27-2010, 12:32 PM   #9
ONE
love, blood, life

domo-kun's Avatar

Quote:
Originally Posted by Galeongirl View Post
Prachtige photoshop!

En nee, ik zit dus NIET pokemon te spelen nu. M'n amerikaanse preorder ligt bij de douane, ze laten het 5 dagen liggen voor een of andere idiote reden. Komt maandag of dinsdag. Dus, backup plan, ik koop t andere deel in de winkel. NOU MOOI NIET DUS. Nintendo heeft ze ALLEMAAL teruggehaald omdat er een bug in een paar Heart Gold versies is gevonden... nu heb ik dus nog niks. asdassadasd
Zijn ze bang dat ie een besmettelijke ziekte overbrengen? Zet ze dan gelijk 2 weken in quarantaine net zoals alle honden en katten
Baluh.
Old 03-27-2010, 12:36 PM   #10
Galeonbroad

Galeongirl's Avatar

Quote:
Originally Posted by JanuaryStar View Post
Nieuw... Draadje!! Ik kan niet wennen aan het woord maar daar doen we het dan maar weer mee Leuke photoshop

Ik vind het nog steeds raar ja. Draadje...

Geweldig. Ik heb dus nog NOOIT met pakketjes uit Amerika gehad dat ze bij de douane verplicht 5 werkdagen moesten blijven liggen. En dan nu opeens wel? Ik zit verdomme al 9 maanden op dit spel te wachten, en dan moet ik nu dus NOG langer wachten?
De gewone versie hier komt waarschijnlijk over 1 a 2 weken.. *zucht*
Don't worry baby, it's gonna be all right. Uncertainty can be a guiding light...
Galeongirl is offline  
Old 03-27-2010, 01:29 PM   #11
ONE
love, blood, life

domo-kun's Avatar

ik ook niet.. Echt vaag. Heb zelfs met japanse import nog nooit problemen gehad.
Echt bizar.
Old 03-27-2010, 02:54 PM   #12
Galeonbroad

Galeongirl's Avatar

Mja, wees blij. De rom kan ik ook niet gebruiken, daar zit kopieerbeveiliging op zodat ie vastloopt het moment dat je n gebouw ingaat of een wilde pokemon tegenkomt. Terwijl ik, gezien ik het spel legaal gekocht heb, een rom als backup legaal zou mogen hebben.

Dan wel weer wat positiefs, mijn HGSS Guidebook(vet mooie foto's,screenshots e.d.) en Accessory kit met lugia en ho-oh styli(meervoud van stylus?), schoonmaakdoekje met Lugia&Ho-Oh print en HGSS themed game cases zijn al aagekomen. Dat guidebook blijft alleen in het pakketje totdat ik het spel heb.
Galeongirl is offline  
Old 03-27-2010, 02:58 PM   #13
Blue Crack Supplier

Popmartijn's Avatar

Quote:
Originally Posted by JanuaryStar View Post
Vertel mij wat...
Pas geleden een bestelling ontvangen waarvoor ik een importheffing moest betalen. Nu had ik daar niet zoveel problemen mee (het was nog steeds een stuk goedkoper dan hier in Nederland), maar wel dat ik daardoor twee maanden (!) moest wachten op mijn bestelling. Ik had ondertussen al contact gehad met Amazon.com (want ik dacht dat de bestelling was kwijtgeraakt) en zij stuurden mij een vervanging toe. Die dus ook pas 2 maanden later arriveerde...
Old 03-27-2010, 03:12 PM   #14
Galeonbroad

Galeongirl's Avatar

Haha oh die ken ik ook Martijn. Ik kocht van een forummember hier een Armani zonnebril voor 150 dollar. Kwam er een meneer van TNT aan de deur die ook even importheffing a 50 euro wilde hebben. De eikel had op het pakket aangegeven dat de waarde van de zonnebril 150 EURO was, en dat het een commercieel iets was. Terwijl het gift had moeten zijn omdat het een privezaak is. En hij claimde dat een vriend het had gedaan omdat hij in verhuizing zat, en zou me 60 dollar terugbetalen. Nooit een cent van gezien.

Netjes dat Amazon.com het wel je nagestuurd heeft, beetje apart dat het zo lang duurde!
Galeongirl is offline  
Old 03-27-2010, 03:22 PM   #15
ONE
love, blood, life

domo-kun's Avatar

Fijn al die bestelverhalen. Wel gaaf dat je je boek hebt GG, Ik ga maandag nog even navragen of ze er nog over hebben , maar ik vrees het ergste. Ik kon er vandaag echt niet om.
Baluh

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules