Nederlands Draadje!

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
En er zijn mensen die echt niet kunnen wachten op dat fucking club album :hyper:
 
Waarom zouden ze kanye erbij halen.... Die is echt aan het einde van zijn latijn na Taylor swift....

Eerder weer naar Jay-Z maar dat zie ik ook niet gebeuren.
 
Hmm , empire state of mind vond ik erg goed live :drool: Go Jay-Z,

echt slechter als Interpol kan niet...
Behalve Suckvegas , volgens iedereen :giggle: Gellukig heb ik die niet hoeven zien.
 
Hmm , empire state of mind vond ik erg goed live :drool: Go Jay-Z,

echt slechter als Interpol kan niet...
Behalve Suckvegas , volgens iedereen :giggle: Gellukig heb ik die niet hoeven zien.

NOTHING beats Crapvegas. :scream::yuck::sad: Wat een traumatische ervaring was dat zeg. Hoewel Biffy Clyro vorig jaar ook behoorlijk zoog.



Ik heb echt helemaal niks met rap, dus hoop op niks van jay Z. Waar haal jij Gaga vandaan Jorinde? Daar heb ik nog niks over gehoord. :hmm:
 
Galeongirl said:
NOTHING beats Crapvegas. :scream::yuck::sad: Wat een traumatische ervaring was dat zeg. Hoewel Biffy Clyro vorig jaar ook behoorlijk zoog.

Ik heb echt helemaal niks met rap, dus hoop op niks van jay Z. Waar haal jij Gaga vandaan Jorinde? Daar heb ik nog niks over gehoord. :hmm:
Red one zou een van de producers zijn,
Hij heeft ook voor gaga geproduceert. En David guetta, das de enige link die ik zou snappen.

Biffy clyro is idd kut .... Ze stonden op rockwerchter voor arcade fire. Hoe bedoel je groot contrast :p
 
Red one zou een van de producers zijn,
Hij heeft ook voor gaga geproduceert. En David guetta, das de enige link die ik zou snappen.

Biffy clyro is idd kut .... Ze stonden op rockwerchter voor arcade fire. Hoe bedoel je groot contrast :p

Mja dat is het enige wat ik ook gehoord heb. Maar dat heeft op zich toch niks met de artiesten te maken?

opener voor Muse vorig jaar. Echt het was alleen maar herrie. Geen muziek, je kon geen gitaar van de bas onderscheiden, alleen maar n muur van geluid. En hij sloopte z'n gitaar op 't podium. Ik heb een pleurishekel aan artiesten die dat doen.
 
Galeongirl said:
Mja dat is het enige wat ik ook gehoord heb. Maar dat heeft op zich toch niks met de artiesten te maken?

opener voor Muse vorig jaar. Echt het was alleen maar herrie. Geen muziek, je kon geen gitaar van de bas onderscheiden, alleen maar n muur van geluid. En hij sloopte z'n gitaar op 't podium. Ik heb een pleurishekel aan artiesten die dat doen.

Nee inderdaad dat was mijn punt ook uiteindelijk. Sure hij Kent gaga maar dat haar producer zich er mee bedoeld , betekent niet dat gaga zelf helpt.

En die soortvan "muziekanten" zijn het ergst, gewoon goede instrumenten kapotslaan is een fucking Schande .. Hoeveel mensen Zijn er wel niet die zo'n instrument niet eens kunnen betalen.
 
Ben je trouwens ik hou van holland aan het kijken ? Spellen was echt slecht, had er zelf 3 fout :p
 
Duuude waarom ben je niet meer op msn? :sad: Ik wou je gaan IHVH spammen!


Mja precies, er zijn zoveel mensen die graag een instrument zouden willen hebben en de makers hebben er hun hart in gestoken. En dan ros je het zo kapot op het podium. :| A'holes.
 
Antwoord op post van vorige page: ik heb hier op het forum meerdere malen zien staan dat ze waarschijnlijk/misschien iets samen met GaGa zouden doen...:hmm: Achja, zal wel een rumor geweest zijn!


Oeh, met mijn taalgevoel heb ik eigenlijk alle woorden altijd goed.:wink: Maar hou niet zo van Ik Hou van Holland..
 
Jay-z moeten ze er ook niet weer bijhalen.:| Al erg genoeg dat hij meetourt

Ik moet zeggen dat Jay-Z echt geweldig is als voorprogramma. Hij heeft er zin in, veel van zijn hits en wij zijn enthousiast. En zo bouncen we lekker door totdat U2 begint.

Over voorprogramma's gesproken, Crapvegas mag dan wel erg zijn, maar volgens mij komt niets in de buurt van Kelis. Wat was dat tering-slecht zeg!
 
In other news: Van de week ben ik weer eens in Rotterdam geweest en heb daar de gelegenheid gepakt om bij de Plaatboef te kijken en die vinyltoko daar aan de overkant. Beide hadden Zooropa in het schap liggen (resp. €15 en €18). Bij de tweede was het rood vinyl, de eerste heb ik niet bij gekeken.
Tot zover de voorraad update.

Over mijn VV order:

"Your order has been updated to the following status:

Shipped"
:applaud::hyper::rockon::dancing::bonodrum::yippie::happydance::loveshower:
 
Duuude waarom ben je niet meer op msn? :sad: Ik wou je gaan IHVH spammen!

Mja precies, er zijn zoveel mensen die graag een instrument zouden willen hebben en de makers hebben er hun hart in gestoken. En dan ros je het zo kapot op het podium. :| A'holes.

Precies kan je nog meer hypocriet zijn ? En dan als ze geinterviewd worden " jaah ik leef voor de muziek etc... ben er voor geboren... :eyebrow:
Mag ik een zakje ? of een hele emmer ?

Whaha great minds think alike. Ik had ze allemaal goed, zoals gewoonlijk. ik ga echt stuk over sinterklaas z'n opmerkingen.

Sinterklaas ruleerde deze aflevering wel , ook al heeft ie niet eens gewonnen.

Ik moet zeggen dat Jay-Z echt geweldig is als voorprogramma. Hij heeft er zin in, veel van zijn hits en wij zijn enthousiast. En zo bouncen we lekker door totdat U2 begint.

Over voorprogramma's gesproken, Crapvegas mag dan wel erg zijn, maar volgens mij komt niets in de buurt van Kelis. Wat was dat tering-slecht zeg!

Ja , precies , je kan zien dat hij er zelf van geniet en op muzikaal gebied
kan je niet kennen dat ie briljant is, want hij krijgt je gewoon mee.

In other news: Van de week ben ik weer eens in Rotterdam geweest en heb daar de gelegenheid gepakt om bij de Plaatboef te kijken en die vinyltoko daar aan de overkant. Beide hadden Zooropa in het schap liggen (resp. €15 en €18). Bij de tweede was het rood vinyl, de eerste heb ik niet bij gekeken.
Tot zover de voorraad update.

Over mijn VV order:

"Your order has been updated to the following status:

Shipped"

Gefeliciteerd! Hun hadden dan wel veel copy's! Ben benieuwd welk nummer je krijgt.
Trouwens , zo'n Zooropa vinyl klinkt nu ook wel als muziek in de oren nu de platenspeler weer werkt :D

Ingrid , gaan we samen die winkels beroven?
 
Mmm ja, je hebt gelijk. Hij is tenminste niet zo'n vreselijke rapper die alleen maar zingt over 'mah bitches' enzo.:wink:

Inderdaad.
If you're having girl problems, I feel bad for you son
I got 99 problems, but the b**** ain't one
Hit me!


:rockon:
 
Best hillarische teksten eigenlijk,
ow en Ingrid , ik zag je papiertje op hyves,
gefeliciteerd :)
 
Gefeliciteerd! Hun hadden dan wel veel copy's! Ben benieuwd welk nummer je krijgt.
Trouwens , zo'n Zooropa vinyl klinkt nu ook wel als muziek in de oren nu de platenspeler weer werkt :D

Ingrid , gaan we samen die winkels beroven?

Hun hadden? HUN HADDEN? :tsk: Sheeeeeeeeeeeesh.

:tongue: Kon het niet laten. oh en in het engels is het meervoud van een Y een ie. Baby, babies, copy, copies.

/mierenneuker

Klinkt als een plan! Ik krijg alleen altijd als ik in Rotterdam de neiging om keihard Ajax te gaan schreeuwen... :shifty: Weet jij de weg in die stad trouwens? Anders schieten we er weinig mee op. :p Zullen we Tom eerst moeten ontvoeren!

Best hillarische teksten eigenlijk,
ow en Ingrid , ik zag je papiertje op hyves,
gefeliciteerd :)

:D Danku.


En Jay-Z is inderdaad niet zo erg qua teksten. Het is de muziek die me niet echt veel doet, maar ik waardeer zijn inzet.
 
Galeongirl said:
Hun hadden? HUN HADDEN? :tsk: Sheeeeeeeeeeeesh.

:tongue: Kon het niet laten. oh en in het engels is het meervoud van een Y een ie. Baby, babies, copy, copies.

/mierenneuker

Klinkt als een plan! Ik krijg alleen altijd als ik in Rotterdam de neiging om keihard Ajax te gaan schreeuwen... :shifty: Weet jij de weg in die stad trouwens? Anders schieten we er weinig mee op. :p Zullen we Tom eerst moeten ontvoeren!

:D Danku.

En Jay-Z is inderdaad niet zo erg qua teksten. Het is de muziek die me niet echt veel doet, maar ik waardeer zijn inzet.

*heeft de eerste paar regels niet gelezen, ontkent het bestaan van etc etc *

Née ik weet de weg daar niet maar er is zoiets als een kaart of plattegrond. Okee , Tom ontvoeren is veel Makkelijker
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom