Nederlands Draadje!

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Hoe weet je dat?? Die baggersite zegt al weken dat ze vanaf de 15e zouden "beginnen met versturen" maar NIEMAND heeft nog iets. Ik raak hier dus echt giga gefrustreerd van. Heb verdomme die tickets in OKTOBER besteld en betaald en krijg ze waarschijnlijk een week of twee voor het concert? :| Dit is belachelijk. En gaat scalperij dus ECHT niet tegen. Dat explodeert alleen in de laatste week voor het concert. Of mensen maken reserveringen en krijgen hun tickets zodra ze verstuurd worden. Het probleem verplaatsen is echt geen oplossing.

:crack: En twee van mijn tickets zijn voor een vriendin en haar oom, die NIET met mij meereizen. Mijn vierde is voor een Britse van dit forum. Die ga ik dus niet meer kunnen opsturen.

:scream:

Thank god dat mijn extra kaartje vooor jou is :huh: Damn.
 
Is alles dan goed gekomen? :)



hoi domo-kum

ik vond de show geweldig!
ook volgens mij is hannover een mooie stad

:wave: aan de andere Cloggies

Hannover hebben we niet echt verkend, Frankfurt wel, was ook wel leuk om een keer te zien. Veel daklozen. Veel lekker en goedkoop eten! :drool:
 
Thank god dat mijn extra kaartje vooor jou is :huh: Damn.

Daar ben ik dus ook blij om! Als die van ver had moeten komen had ik ook een probleem gehad. :/ Ben benieuwd of die vriendin van me mijn 2 kaartjes nog wil, ik ga echt janken als die ze opeens niet meer wilt. :crack: Ik kan dus niet tegen dit soort dingen, moet alles ruim van te voren op orde hebben. En dat gaat hier dus NIET gebeuren!
 
Daar ben ik dus ook blij om! Als die van ver had moeten komen had ik ook een probleem gehad. :/ Ben benieuwd of die vriendin van me mijn 2 kaartjes nog wil, ik ga echt janken als die ze opeens niet meer wilt. :crack: Ik kan dus niet tegen dit soort dingen, moet alles ruim van te voren op orde hebben. En dat gaat hier dus NIET gebeuren!

Moeten ook nog steeds de trein boeken.. damn
 
ik heb vernomen van iemand die het mij vertelde dat het komende week allemaal verstuurd zal worden
 
En die werkt bij Proximus ? Anders neem ik echt niks meer aan...
 
En die werkt bij Proximus ? Anders neem ik echt niks meer aan...

Ik heb dit vandaag in mijn mail gehad, (iemand van u2vlaanderen)

Mijn vrouw heeft juist gebeld naar de dienst die de U2 tickets "versturen "
en ze hebben daar gezegd dat ze deze week beginnen te versturen , het wordt
wel eens tijd !

dus, komt wel in orde ;) wat niet wil zeggen dat ik deze werkwijze goedkeur hoor.. :|
 
heb mijn kaarten ook binnen, alleen hebben ze de verkeerde geleverd.....

dus ik heb nu 4 x zitplaatsen voor 22 september 2010 die ik te koop zet.....
 
Wow, post. :| ik heb een compleet verkreukelde verfrommelde enveloppe, EINDELIJk.

Briljant. De tickets staan op mijn moeders naam met MR ervoor. :| Dit wordt leuk als ze dus gaan controleren. Ik had specifiek MIJN naam doorgegeven, maar ik had indertijd nog geen creditcard dus die heeft m'n moeder me geleend. Fijn dat ze dit ook doorgenomen hebben.

Het zijn wel mooie tickets, dat moet ik ze nageven.
 
achter het podium
toppie!
als je er daar 2 van over hebt ben ik wel geinteresseerd
gek genoeg zijn dat mijn favoriete plaatsen in het stadion!

dus mocht dit het geval zijn dan hoor ik het graag
 
Last edited by a moderator:
@Salome, ik laat je vanmiddag weten of er 2 kaarten voor je beschikbaar zijn,
heb nu namelijk kopers en die zouden vandaag komen halen...
 
geen probleem!
ik hoor het wel
top dat je het in ieder geval in gedachten houdt

ga ik nu maar weer eens van het kloteweer buiten genieten :D
 
Onze Wenen kaarten zouden in het hotel in Wenen bezorgd worden en waren daar pas vrijdag! Grote stress, want wij waren er eerder dan TNT. Gelukkig arriveerden ze kort nadat wij gearriveerd waren, maar ik hoop de Brussel kaartjes toch wel voor vertrek thuis te hebben :)
 
tickets voor dag 2..... nog niet binnen :| die mooie tickets moet ik eerst zien dan geloven.:wink:
 
wegens omstandigheden kunnen wij niet naar Brussel gaan :huh: gelukkig hebben we Frankfurt & Hannover mee kunnen maken :applaud: nu nog alleen Parijs,
jammer dat het op de 18e is, want de 19e ben ik jarig :wink:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom