Nederlands Draadje!

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
dat ook :D
maar omdat ik toch geen dag voor een stadium ga liggen voor een concert en ik anders altijd tegen achterhoofden aankijk, geef ik tegenwoordig de voorkeur aan zitplaatsen
helpt ook goed tegen voorprogramma's! :D
 
Oudje!:lol: Achja , kan ook zo zijn voordelen hebben.. Zoals Zootv meemaken!:drool:
 
Vroeger...
In de goede ouwe tijd, toen de dagen nog slecht waren. :)


De Zooropa opening in Rotterdam was mijn eerste U2 show


*wacht totday Rene langskomt* :)
 
Ik weet niet, Ik heb het allemaal niet Live kunnen meemaken , maar U2 trekt me nu het meest aan in de periodes van ZOOTV en Elevation. Ik baal als een stekker dat ik die niet heb meegemaakt. Ik zou er heeeeeeeeeel veel voor over hebben.
U2 is niet slechter als vroeger , dat kan niet.
 
Briljant, mailtje van Brussel. Je krijgt MIDDEN augustus pas de tickets, MAAR er zit een speciaal trein/metroticket bij! Gratisjh OV bij de concerten! :D Dat vind ik dan wel weer erg sjiek.

Anton was erg aardig, hoewel hij op het VIP deck stond en wij op de rail ernaast. Ik riep 'm en vroeg of hij mijn ticket wilde signeren, vond ie prima. :)

Oh doh ik zie net dat ik het verkeerd gelezen heb. :doh: Je krijgt informatie over dat speciale ticket, ipv het erbij te krijgen. Ugh ik ben te moe om simpele zinnetjes te begrijpen.
 




U2 op woensdag 22 september in Brussel



Beste U2-liefhebber,

U2 hervat op vrijdag 6 augustus zijn wereldtournee in Turijn.

Ongeveer anderhalve maand later laten frontman Bono, The Edge, Adam Clayton en Larry Mullen Jr. het Koning Boudewijnstadion in Brussel op zijn grondvesten daveren.

Om de illegale doorverkopers van tickets de wind uit de zeilen te nemen, starten we midden augustus met het verzenden van de tickets.

We willen kost wat kost vermijden dat U2-liefhebbers de dupe worden van malafide doorverkopers en bezorgen u daarom uw officiële tickets ongeveer een maand voor aanvang van het concert. We rekenen op uw begrip voor deze aanpak, want het is veruit de meest efficiënte manier om deze misdadige praktijken een halt toe te roepen.

Belangrijk bericht als u bent verhuisd of gaat verhuizen. Als u inmiddels verhuisde of u hebt verhuisplannen, vergeet dan niet om uw nieuwe postadres te melden bij Tele Ticket Service. Hou uw klantnummer binnen handbereik en klik hier om uw adresgegevens te wijzigen. U kunt uw naam en geboortedatum niet wijzigen, zo proberen we de doorverkoop van tickets tegen te gaan.

Maak gebruik van het openbaar vervoer! Samen met uw ticket(s) ontvangt u meer informatie over een speciaal U2 trein/metroticket. We raden sterk aan gebruik te maken van het openbaar vervoer om naar en van het Koning Boudewijnstadion te reizen op woensdag 22 september.

Hartelijk dank voor uw begrip!

Met vriendelijke groet,

Live Nation Belgium
Tele Ticket Service

070 345 345 (België)
0900 45 000 45 (Nederland)
+32 34 0000 34 (Internationaal)

Contactformulier


Belangrijk! Op een aantal malafide sites en op sommige veilingsites worden tickets voor de concerten van U2 aangeboden en dit aan de meest gekke prijzen. Deze op de secundaire markt aangekochte tickets geven echter geen enkele garantie. De toegang tot het concert kan worden ontzegd indien men zich aanbiedt met zo'n ticket. De woekerhandel wordt namelijk, dankzij de technologische vooruitgang, intensiever aangepakt. Op alle tickets prijkt een barcode die bij de ingang van het stadion gescand zal worden. Tickets waarvan kan worden vastgesteld dat deze opnieuw te koop werden aangeboden, zullen op een blacklist terechtkomen en geven bijgevolg geen toegang tot het concert. Tickets via veilingsites of tweedehandsticketsites aankopen wordt bijgevolg ten stelligste afgeraden.

Bent u het slachtoffer geweest van doorverkopers, laat het ons weten. Zo kunnen we andere muziekliefhebbers op de hoogte brengen en een pak mensen nog meer ellende besparen.

Meer informatie: ilovemyticket.com

Strenge controle aan de ingang van het Koning Boudewijnstadion

De houder van elk verdacht en uit winstoogmerk doorverkocht ticket zal zich aan de ingang aan het Koning Boudewijnstadion moeten identificeren. De concertbezoeker waarvan het ticket niet meteen gekoppeld kan worden aan de originele ticketbesteller wordt op basis van een gentlemen's agreement tussen Live Nation Belgium, Tele Ticket Service en de overheid en de algemene verkoopsvoorwaarden de toegang geweigerd.


 
ik zou wel iets willen roepen, maar heb geen idee
ook weer een reden om zitplaatsen te kopen :D
 
wij gaan ook met 3 man naar Frankfurt,
wat is nu de beste tijd om al daar te zijn....

Ik ga niet naar Frankfurt, maar waar wil je terechtkomen op het veld? Helemaal vooraan? In de 'inner circle'? Ergens op het veld?
 
Dan zou ik toch al vanaf vroeg in de ochtend in de rij gaan staan. Ik heb alleen geen idee hoe 'die hard' die Duitsers zijn, gezien de concerten moeilijk uitverkochten en er best veel in Duitsland alleen zijn.
 
Ga dan zo vroeg als je kunt. Want er zijn maar een beperkt aantal plaatsen op de voorste rij. :) Als alleen inner circle voldoende is dan zal het ook nog lukken als je rond 13:00 er bent (misschien zelfs nog later). Want er kan zo'n 1500 man in de inner circle (of was het nog meer?). En in Duitsland zijn ze volgens mij ook niet zo vroeg, dus dan maak je een goede kans.
 
ok, dan zijn we er vroeg bij, zijn er nog fans van hier die daar vroeg aanwezig zijn ???
 
Parijs heeft iets van 6 GA ingangen, dus daar waren wij om 10u vooraan. Het is alleen genaaid dat de ene ingang eerder opengaat dan de ander. :|
 
Okee , ik heb echt 5 dagen zonder internet gezeten , alle rehearsal updates gemist.... DAMN nwe nummers klinken vet.:drool: Ik word geeeeeek
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom