Nederlands Draadje!

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
538 draait NOOIT U2, behalve als ze net een nieuwe single hebben OF in ons land zijn. Dit is een teken van de apocalypse!!! :panic::panic::panic::panic::panic::panic::panic:


ETA Pride op 3FM :love:
 
:lol: Ik mis het natuurlijk weer. Had afgelopen zaterdag wel ABOY gehoord.. Heerlijk. die gil int midden :up:
 
:wink: Nee Ik weet 110 % zeker dat ik zaterdag moest werken...
Gister ook wel maar niet daar waar ik altijd 3fm luister.
 
ik verkoop U2 audio opnamen op CD-R, allemaal op Philips CD-R.
ik heb meer dan 1000 opnames van 1978 tot 2009.
de prijzen hou ik SUPER laag, 5 euro voor elke CD-R.
wil je een cd-jewel case erbij met hoesje kost je dat 2 euro extra. (excl. Verzending)

stuur voor interesse stuur mij een mail
 
Hey folks!

Ik hoor U2 ook bijna nooit op de radio.. Nouja, aantal dagen geleden City of Blinding Lights @ Q-Music, maar da's alles.. :) Maar aan het eind van het concert in Juli werd er alleen maar U2 gedraaid door 3fm! Dat was echt heel leuk.:wink:
 
/je moet gewoon overschakelen naar een echt radiostation! :wink:
3fm for the win. Arrow Classic rock draait bijna alleen elevation en vertigo...
 
En ik zet verdomme net 3fm uit
LarryfacepalmPopGrandmadnessDOL13.gif
 
Electric Storm vindt ik niet een van de mooiere songs, (mijn mening)
ik luister ook alleen maar naar 3FM en RadioParkstad en daar draaien ze ook vaak U2 :applaud:
 
Electrical storm vind ik echt een stukje meesterwerk :p maarjah smaken verschillen
 
Ja het is inderdaad stil, wij liggen ook 10 tot 8 uur op hun voor :wink:.
MAar het is zowiezo stil de laatste tijd... Pas als de tour begint zul je merken hoe druk het hier kan zijn, setlist party's , foto threads, fan reviews, en heeeel veel gezeik over de setlists :p Want niemand is helemaal tevreden. No matter wat ze spelen.
 
Ja het is inderdaad stil, wij liggen ook 10 tot 8 uur op hun voor :wink:.
MAar het is zowiezo stil de laatste tijd... Pas als de tour begint zul je merken hoe druk het hier kan zijn, setlist party's , foto threads, fan reviews, en heeeel veel gezeik over de setlists :p Want niemand is helemaal tevreden. No matter wat ze spelen.

Haha, ben benieuwd naar de drukte. :D Ik vind het wel heel, heel, heeel jammer dat ik ze niet zal zien dit jaar..:crack: Maar ja, keep the faith!
 
MAar het is zowiezo stil de laatste tijd... Pas als de tour begint zul je merken hoe druk het hier kan zijn, setlist party's , foto threads, fan reviews, en heeeel veel gezeik over de setlists :p Want niemand is helemaal tevreden. No matter wat ze spelen.

Het zal ook wel een stuk drukker worden als ze een nieuw album uitbrengen. Verzoeken of iemand de nummers gratis naar ze toe kan sturen, fan reviews, professionele reviews en heeeeel veel gezeik over de nummers. :p Want nieuw U2 materiaal kan voor sommigen gewoon niet goed zijn.
:D


En in de tussentijd vermaakt iedereen zich maar met wat hypothetische scenario's, verhalen hoe het vroeger allemaal beter was en natuurlijk met meteen conclusies trekken op basis van de lichtste geruchten. :p


[/oud]
 
Precies :giggle: Tijdens de JT was hun hoogtepunt ,, zullen zo nooit meer halen , bono's stem is niet meer wat het geweest is bla bla.
Dit album lijkt op .... Edge moet zus..zo.. :lmao:

Maarjah, de setlist party's zijn wel heel erg spannen . vooral de eerste nacht van de tour. Zeker nu er steeds vaker live Audio feed is, en ook nog beeldmateriaal kan worden gepost binnen enkele seconden. :hyper:\

Verder lekker gek doen: Heerlijk
 
Ik vind het altijd vervelend als mensen gaan zeiken dat U2 "niet meer is wat het geweest is" enzo, jammer dan, het is nog steeds U2, dan hou je gewoon niet van hun nieuwere muziek. :) Ik snap ook niet was er zo erg is aan bijvoorbeeld Get On Your Boots/Stand up Comedy/Fez Being Born, ik vind het zelf heel goede nummers..
Ach ja, mensen vinden altijd wel iets om over door te zaniken. :)

I vind alles best, als U2 maar NOOIT EN DAN OOK NOOIT MEER met Black Eyed Peas en Jay-Z optreedt...
 
Jay z vind ik persoonlijk echt wel gaan, vanaf toen ie met linkin park Numb/Encore deed. Ik houd alleen niet van de Peas. Fergie is te overdreven in alles voor mij.
Beetje met dr reet schudden , over het podium springen
,haar zingen nijgt meer naar gillen. Ik zou er betaald nog niet eens naar toe willen gaan.

Doe mij maar Kasabian en Muse en Snow Patrol.
:DNo Doubt had ik ook graag willen zien, maar heb ELevation nooit kunnen meemaken. Helaas want dat is mijn favo. tijdperk :reject:

Heb net trouwens gecheckt hoeveel posts ik in de andere thread had : 231 :giggle:
wist niet eens dat dat kon.
 
Jay z vind ik persoonlijk echt wel gaan, vanaf toen ie met linkin park Numb/Encore deed. Ik houd alleen niet van de Peas. Fergie is te overdreven in alles voor mij.
Beetje met dr reet schudden , over het podium springen
,haar zingen nijgt meer naar gillen. Ik zou er betaald nog niet eens naar toe willen gaan.

Doe mij maar Kasabian en Muse en Snow Patrol.
:DNo Doubt had ik ook graag willen zien, maar heb ELevation nooit kunnen meemaken. Helaas want dat is mijn favo. tijdperk :reject:

Heb net trouwens gecheckt hoeveel posts ik in de andere thread had : 231 :giggle:
wist niet eens dat dat kon.


Jay-Z is wel een van de betere rappers.. maar ik hou niet van rap. :B En Fergie is gewoon een schreeuwende kgjhsdfklgj nevermind. :shifty:
Jaaaa Muse & Snow Patrol! En No Doubt is ook wel leuk, helaas had ik Elevation ook niet mee kunenen maken..

Mijn favo tijdperk is Zzzzzooo Tv : D
 
Ik ken haar niet dus dat zou ik wel een beetje ver vinden gaan. Ik zal wel even uitkijken met wat je typt. Nou ben ik hier niet door beledigd en je mag je eigen mening delen, maar andere mensen kunnen hier niet van gediend zijn. :reject:

Zootv was ook gaaf. Voor mij toch wel een beetje het toppunt van u2.:applaud:
 
doe mij maar die :hyper:
ik heb eens naar Kasabian op youtube gekeken en vindt ze best wel aardig,
Snow Patrol blijft toch wel mijn favoriet.....
 
Hmm, kan ik zeker mee eens zijn, twee totaal verschillende bands qua performance en spel. Maar bijde geweldig. Snow Patrol zou ik eerder kiezen omdat ze echt een groep zijn.
JE ziet dat ze lol hebben en je merkt dat ze er dankbaar voor zijn. Gary is een goede frontman.En toch heeft Kasabian het ook op hun eigen manier. :up:
 
Gisteren hoorde ik One op Q-music. An sich niet zo bijzonder, maar het was de originele versie! Geheel MJB-loos!
 
Whaha, dat was een knipoog naar Veronica? Die draaien altijd de MJB versie.
Niks mis mee , maar draai ook eens de originele idd.
 
Electrical storm vind ik echt een stukje meesterwerk :p maarjah smaken verschillen

Ik vind nog steeds de BBC demo versie het beste, maar ze zijn alledrie echt goed. Staat solide in mijn top 3 van favo U2 nrs.


En helaas draaien ze op de satteliet radio op m'n werk die MJB versie vaak. ELKE KEER IS TE VAAK ASASLDKSJl`dsf.

Echt, ik haat dat nummer nog erger dan ik Chris Martin haat! En dat zegt veel. :scream:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom