Nederlands Draadje!

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.

TM

Acrobat
Joined
Jun 22, 2009
Messages
486
Location
Utrecht, Holland
Vorig draadje: http://www.u2interference.com/forums/f215/welkom-u2c-91553.html
Hyves draadje: http://www.u2interference.com/forums/f215/wie-staat-er-op-hyves-197357.html (voor zover dat nog over hyves gaat...)

Speciaal voor Bonoa blijven we het draadje noemen tot ze er aan gewend is :)

Hoelang hebben we hier naar uitgekeken?

Edit: Ik probeer er nog een leuke nederlandse U2 photoshop bij te maken, maar ik ben er achter gekomen dat mijn nieuwe pc (onderdelen) héél snel moeten komen. Het gaat wat traaaaag. Maar hij komt er wel.
Edit2:

draad.jpg
 
:applaud: meer dan geslaagd , gefeliciteerd met het nieuwe draadje en een avondje samen drinken houden we nog te goed:rockon:
 
Mij als het goed is ook wel anders moet er wel iets heel vaags gebeuren :giggle:
 
:lol: Prachtige photoshop!



:grumpy: En nee, ik zit dus NIET pokemon te spelen nu. M'n amerikaanse preorder ligt bij de douane, ze laten het 5 dagen liggen voor een of andere idiote reden. Komt maandag of dinsdag. Dus, backup plan, ik koop t andere deel in de winkel. NOU MOOI NIET DUS. :doh: Nintendo heeft ze ALLEMAAL teruggehaald omdat er een bug in een paar Heart Gold versies is gevonden... nu heb ik dus nog niks. asdassadasd
 
Nieuw... Draadje!! Ik kan niet wennen aan het woord maar daar doen we het dan maar weer mee :wink: Leuke photoshop :up:

Enne GG, leuk he douanes? :grumpy:
 
:lol: Prachtige photoshop!



:grumpy: En nee, ik zit dus NIET pokemon te spelen nu. M'n amerikaanse preorder ligt bij de douane, ze laten het 5 dagen liggen voor een of andere idiote reden. Komt maandag of dinsdag. Dus, backup plan, ik koop t andere deel in de winkel. NOU MOOI NIET DUS. :doh: Nintendo heeft ze ALLEMAAL teruggehaald omdat er een bug in een paar Heart Gold versies is gevonden... nu heb ik dus nog niks. asdassadasd

Zijn ze bang dat ie een besmettelijke ziekte overbrengen? Zet ze dan gelijk 2 weken in quarantaine net zoals alle honden en katten :doh:
Baluh.
 
Nieuw... Draadje!! Ik kan niet wennen aan het woord maar daar doen we het dan maar weer mee :wink: Leuke photoshop :up:

Enne GG, leuk he douanes? :grumpy:

Ik vind het nog steeds raar ja. :lol: Draadje...


Geweldig. Ik heb dus nog NOOIT met pakketjes uit Amerika gehad dat ze bij de douane verplicht 5 werkdagen moesten blijven liggen. En dan nu opeens wel? :scream: Ik zit verdomme al 9 maanden op dit spel te wachten, en dan moet ik nu dus NOG langer wachten?
De gewone versie hier komt waarschijnlijk over 1 a 2 weken.. *zucht*
 
ik ook niet.. Echt vaag. Heb zelfs met japanse import nog nooit problemen gehad.
Echt bizar.:angry:
 
Mja, wees blij. De rom kan ik ook niet gebruiken, daar zit kopieerbeveiliging op zodat ie vastloopt het moment dat je n gebouw ingaat of een wilde pokemon tegenkomt. Terwijl ik, gezien ik het spel legaal gekocht heb, een rom als backup legaal zou mogen hebben. :crack:


Dan wel weer wat positiefs, mijn HGSS Guidebook(vet mooie foto's,screenshots e.d.) en Accessory kit met lugia en ho-oh styli(meervoud van stylus?), schoonmaakdoekje met Lugia&Ho-Oh print en HGSS themed game cases zijn al aagekomen. :) Dat guidebook blijft alleen in het pakketje totdat ik het spel heb.
 
Enne GG, leuk he douanes? :grumpy:

Vertel mij wat... :|
Pas geleden een bestelling ontvangen waarvoor ik een importheffing moest betalen. Nu had ik daar niet zoveel problemen mee (het was nog steeds een stuk goedkoper dan hier in Nederland), maar wel dat ik daardoor twee maanden (!) moest wachten op mijn bestelling. Ik had ondertussen al contact gehad met Amazon.com (want ik dacht dat de bestelling was kwijtgeraakt) en zij stuurden mij een vervanging toe. Die dus ook pas 2 maanden later arriveerde...
:grumpy:
 
Haha oh die ken ik ook Martijn. Ik kocht van een forummember hier een Armani zonnebril voor 150 dollar. Kwam er een meneer van TNT aan de deur die ook even importheffing a 50 euro wilde hebben. :| De eikel had op het pakket aangegeven dat de waarde van de zonnebril 150 EURO was, en dat het een commercieel iets was. Terwijl het gift had moeten zijn omdat het een privezaak is. En hij claimde dat een vriend het had gedaan omdat hij in verhuizing zat, en zou me 60 dollar terugbetalen. Nooit een cent van gezien.

Netjes dat Amazon.com het wel je nagestuurd heeft, beetje apart dat het zo lang duurde!
 
Fijn al die bestelverhalen. Wel gaaf dat je je boek hebt GG, Ik ga maandag nog even navragen of ze er nog over hebben , maar ik vrees het ergste. Ik kon er vandaag echt niet om.
Baluh
 
Ik was het vergeten :lol: Kreeg een smsje van mij colega: AAAAAAAHHH KUTKLOK VOORUIT
Was het dus ook vergeten. :wink:
 
Oh en GG , hier in Middelburg was Heartgold gewoon gehaald... Niks teruggehaald, niks geen bug.?
 
Oh en GG , hier in Middelburg was Heartgold gewoon gehaald... Niks teruggehaald, niks geen bug.?

Wat wat wat????? Waar??? welke zaak?

Hier niks te vinden. :grumpy:

ugh ik heb slaap nodig. Vrijdag was het 3u geworden, gisteravond besloten 2 vriendinnen langs te komen en te blijven 'slapen', werd 3.30.... :crack: en dan nog eens dat uur draf, :yawn:.
 
Wat wat wat????? Waar??? welke zaak?

Hier niks te vinden. :grumpy:

ugh ik heb slaap nodig. Vrijdag was het 3u geworden, gisteravond besloten 2 vriendinnen langs te komen en te blijven 'slapen', werd 3.30.... :crack: en dan nog eens dat uur draf, :yawn:.
Ik was gister tot 2 uur op , moest er om 8 uur weer uit :angry: BAH!
Bart Smit.
 
Ik was gister tot 2 uur op , moest er om 8 uur weer uit :angry: BAH!
Bart Smit.

Wat??????

Bartsmit.nl:


In verband met een mogelijk software probleem is de release helaas uitgesteld. U kunt de game opnieuw reserveren. Een nieuwe releasedatum is nog niet bekend.


:angry: Dan hebben ze het in Zeeland nog niet doorgekregen zeker!
 
Tis tenslotte het gat van nederland ( naast de wadden) , heeft het toch nog zijn voordelen.
Ik kan een foto posten als je me niet gelooft :shifty:
 
:sad: Wrijf het er maar in met beeldmateriaal.


Ik hoop echt dat TNT het pakketje met de Amerikaanse spellen morgen bij mn vriendin langsbrengt. Dan ga ik gelijk vanuit college daarheen!
 
:sad: Wrijf het er maar in met beeldmateriaal.


Ik hoop echt dat TNT het pakketje met de Amerikaanse spellen morgen bij mn vriendin langsbrengt. Dan ga ik gelijk vanuit college daarheen!
:hug: Ik hoop het ook voor je. Stelletje Knobheads bij de duane.
 
Vorig draadje: http://www.u2interference.com/forums/f215/welkom-u2c-91553.html
Hyves draadje: http://www.u2interference.com/forums/f215/wie-staat-er-op-hyves-197357.html (voor zover dat nog over hyves gaat...)

Speciaal voor Bonoa blijven we het draadje noemen tot ze er aan gewend is :)

Hoelang hebben we hier naar uitgekeken?

Edit: Ik probeer er nog een leuke nederlandse U2 photoshop bij te maken, maar ik ben er achter gekomen dat mijn nieuwe pc (onderdelen) héél snel moeten komen. Het gaat wat traaaaag. Maar hij komt er wel.
Edit2:

draad.jpg


:D Maar ik ga jullie allemaal nog wel Brabants leren!

En leuk gedaan die foto!

:crack:
Er ontbreekt een uur in mijn weekend... :|

:yawn:

Ja, klote man, ik heb er echt wel een paar dagen last van.

Helemaal na 2 feesten die ik in het weekend heb gehad. Ik ben vanmorgen om half 7 opgestaan en dat is dan eigenlijk half 6. En dat zijn echt geen tijden voor mij... :crack:
Gelukkig hebben ze hier op mijn werk goede koffie! :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom