Nederlands Draadje!

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Ben geen fan , ben geen hater. Ik luister teveel u2 om coldplay zat te zijn, of om er van te houden.
 
Hier wel een Coldplayfan. :)

(En m'n vader kan het niet laten om steeds te zeggen dat hun muziek te mainstream en te soft is haha:D)

Je vader is een wijs man. :wink:

En ik vind de muziek van coldplay prachtig. Ik kan alleen niet tegen die mongool die over de muziek heen jankt. Alsof je een hond schopt. :scream:

Coldplay met een fatsoenlijke zanger zou echt geweldig zijn. :up:
 
Je vader is een wijs man. :wink:

En ik vind de muziek van coldplay prachtig. Ik kan alleen niet tegen die mongool die over de muziek heen jankt. Alsof je een hond schopt. :scream:

Coldplay met een fatsoenlijke zanger zou echt geweldig zijn. :up:
M'n pap weet veel van muziek (gelukkig, want ik zit dus nooit zonder muziek thuis:wink:)

Mm, ja.. Chris Martin vind ik ook niet altijd even goed zingen, en live klinkt hij ook precies hetzelfde. Maar Coldplay blijft toch nog een goede band in mijn ogen. :)
 
Ik vind het goede muziek. En hoe irritant zijn stem dan kan zijn voor sommige. Het lijkt me wel een toffe gozer.

Met de nadruk op lijkt. Want ik ken em niet.
 
Coldplay is inderdaad niets mis mee, alleen ook ik vind zijn stem echt verschrikkelijk :crack: Mijn vader vindt t nogal geweldig, dus als ze op de radio komen, moet ie natuurlijk erg hard gezet worden. En er moet nog even bij verteld worden hoe goed hij ze wel niet vindt :wink:
 
Whaha , mijn vader toont dezelde verschijnselen :wink: Hij heeft zelfs een DVD die hij regelmatig uit de kast trekt. Zeker als clocks speelt gaat alles keihard.
 
Haha , ik krijg de superdeluxe editie van de JT voor maar 20 euro , terwijl die op Bol.com 49 is, en in Amerika zelfs nog duurder :giggle: Meneer had verkeerd aangeslagen op de computer.
 
Maar nu kan ik hem nergens meer goedkoper vinden. :wink:
Dus is het toch nog leuk :D
 
Voor degenen die de zender Het Gesprek kunnen ontvangen, vanavond is er weer een aflevering van Elvis Costello's Spectacle. Te gast zijn Bono & The Edge. Deze aflevering was opgenomen vorig jaar juli in Toronto.
Elvis zal ze interviewen en ze zullen ook enkele nummers spelen.
Vanavond wordt het uitgezonden om 22:00 en morgen is de uitzending om 23:30.

Meer info op Het Gesprek ? Home
(ik weet dat Het Gesprek te ontvangen is in Utrecht, maar ik weet niet waar nog meer)

:)
 
'Jaah! Die heb ik :hyper: Als het in Zeeland word uitgezonden is het waarschijnlijk wel overal.
Ik denk wel dat het opnemen word... Mn ouders willen zo graag Andre Rieu kijken :huh::sad::lol:
 
Ik denk wel dat het opnemen word... Mn ouders willen zo graag Andre Rieu kijken :huh::sad::lol:

Gelukkig is morgen de herhaling. :)
Best een leuke show, Spectacle. Ik heb de afgelopen weken ook gekeken. Het hangt wel een beetje af van de artiest, maar de uitzendingen met Elton John, Smokey Robinson, Diana Krall en de jonge garde (o.a. She & Him en Neko Case) waren erg goed. :up: Ik vind alleen de editing soms een beetje raar.
 
het word al opgenomen dus kan het na andre rieu (als ik het door kan zitten) kijken.
Echt bedankt voor de tip! Ik was er niet achter gekomen.
 
Nou, het was dus niet met Bono & The Edge, maar met Elvis Costello zelf. De info op de site van Het Gesprek was dus niet correct. Nu hoop ik dat het niet vorige week was dat het was uitgezonden (want toen heb ik het gemist). Maar ik ga proberen morgen ook te kijken, voor het geval dat...
 
Idd! Ik keek even door de reclame door en zag idd hun instrumenten dus ook nergens staan. alleen de gitaar van Elvis en de drumstel van zijn band. Dus ik naar hun site surfen , en daar staat gewoon Bono en The Edge... Lekkere faal :| Is er een manier waarop je ze een mailtje kan sturen.
 
Ik ook! Wie komen er bij jullie? Bij ons is het enigste wat leuk is C-mon en Kypski.
Voor de rest alleen rap :| en Boris die gast van idols:huh:.
Heb er toch zin in , want ik neem altijd mijn camera mee ,
concertfotografie is echt geweldig om te doen!
Hoop wel dat het beter weer word als vorig jaar. Toen was het constant miezerweer.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom