Nederlands Draadje!

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
Nee! Niet mij ontvoeren. Alhoewel, voor een goede U2-activiteit zal ik minder tegenspartelen :)

De route met OV is in Rotterdam vrij makkelijk. Vanaf het centraal station met lijn 4, halte Nieuwe Binnenweg. En dan is het nog 20 meter verder in die straat naar Plaatboef. Die andere zaak zit weer ietsje verder schuin aan de overkant!
Simpel toch?
 
Hm handig. Naja het klinkt wel als een strak plan. Ik wil Zooropa echt hebben.

Gefeliciteerd met je 6800ste post btw. :wink:

Mjah , ben nu zelf ook wel een beetje verslaafd geraakt aan het kopen van vinyls, Gotta catch em all enzo :wink:

Nee! Niet mij ontvoeren. Alhoewel, voor een goede U2-activiteit zal ik minder tegenspartelen :)

De route met OV is in Rotterdam vrij makkelijk. Vanaf het centraal station met lijn 4, halte Nieuwe Binnenweg. En dan is het nog 20 meter verder in die straat naar Plaatboef. Die andere zaak zit weer ietsje verder schuin aan de overkant!
Simpel toch?

Dat valt idd reuze mee :D
Dat klinkt nog wel te doen.. weet je heel zeker dat we je niet mogen ontvoeren? :mac:

Hij word vast afgeschrikt door je siggy :tongue:

Mag ik het nieuwe draadje maken ? Het is echt pure noodzaak!
 
Angel of Harlem op 3FM! Die heb ik een tijd niet gehoord.

:p Na aper dat je ook bent. Heh. Naja gaan we samen uit jagen toch? Ik zoek nog Zooropa en WAIA, naja en ATYCLB en Bomb heb ik ook niet, same met de best ofs. Maar die hoef ik niet per se.

Wat is er mis met mijn sig? :sad: it haz leather!

Maakt mij niet uit, maar wellicht moet je het aan ons aller forumvader Martijn vragen. Hij was hier het eerst, after all. ;)
 
Damn net gemist ik zet echt net 3fm aan.

Nou Martijn je heb nog 1 reply de tijd :evil:
 
*ping* 1000!

Wie de volgende maakt zal me spreekwoordelijke worst zijn, deze heb ik al gemaakt. Op naar de volgende 1000 :)

Zooropa op vinyl is aan te raden. Je ziet de plaat eerst een minuut obsessief rondjes draaien voordat zooropa zelf echt begint!
 
:wave:

Giel noemde One vond One vannochtend een nummer voor mensen met wansmaak. Duurde even voordat ik doorhad dat hij 'one'smaak bedoelde :lol:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom