Nederlands Draadje! - Page 58 - U2 Feedback

Go Back   U2 Feedback > Lypton Village > Lemonade Stand > Viva el Feedback. Vive le Feedback. Langes lebendes Feedback.
Click Here to Login
Closed Thread

Thread Tools Search this Thread Display Modes

Old 11-19-2010, 05:20 AM   #856
TM
Acrobat

TM's Avatar

Local Time: 07:43 PM
Dit weekend wordt Utrecht weer overspoeld door kilo's vinyl. Platenbeurs in de Jaarbeurs! Nog mensen die gaan zoeken?
Ik ben er vorig jaar geweest... Echt úren wezen flipperen door de bakken. Op U2 gebied niet zoveel gekocht maar wel heel wat speciale U2-items tegengekomen die je in een gewone platenzaak niet zo snel tegen zal komen. (Sommige dingen way overpriced, maargoed)

Old 11-19-2010, 05:40 AM   #857
Galeonbroad

Galeongirl's Avatar

Local Time: 06:43 PM
Is die beurs alleen in het weekend? Ik wil namelijk er wel heen, moet Zooropa nog ergens vinden. En nu ik WAIE krijg heb ik eigenlijk z'n broertje ook nodig om aan de muur ernaast te hangen! Ik ben alleen bang dat ik dit weekend niet kan.

Don't worry baby, it's gonna be all right. Uncertainty can be a guiding light...
Galeongirl is offline  
Old 11-19-2010, 05:49 AM   #858
Blue Crack Supplier

Popmartijn's Avatar

Quote:
Originally Posted by TM View Post
Dit weekend wordt Utrecht weer overspoeld door kilo's vinyl. Platenbeurs in de Jaarbeurs! Nog mensen die gaan zoeken?
Ik ben er vorig jaar geweest... Echt úren wezen flipperen door de bakken. Op U2 gebied niet zoveel gekocht maar wel heel wat speciale U2-items tegengekomen die je in een gewone platenzaak niet zo snel tegen zal komen. (Sommige dingen way overpriced, maargoed)
Sinds ik 'm een paar jaar geleden heb ontdekt ga ik er elke keer heen. Deze keer dus ook. Muziek! Ik vind er altijd wel leuke dingen. Meestal geen U2, want ik heb haast alles, maar er is zoveel andere leuke muziek! Alleen mijn portemonee vind het nooit leuk.

Quote:
Originally Posted by Galeongirl View Post
Is die beurs alleen in het weekend? Ik wil namelijk er wel heen, moet Zooropa nog ergens vinden. En nu ik WAIE krijg heb ik eigenlijk z'n broertje ook nodig om aan de muur ernaast te hangen! Ik ben alleen bang dat ik dit weekend niet kan.
Ja, de Mega Platen & CD Beurs (als onderdeel van de Verzamelaarsbeurs) is alleen dit weekend. Maar hij wordt 2x per jaar gehouden, dus in april is er weer een kans.
Meer info hier: The most impressive record fair of the world!
Old 11-19-2010, 05:57 AM   #859
Galeonbroad

Galeongirl's Avatar

Ah bedankt voor de info. Dan wordt het april voor mij. Ook geen straf. Veel plezier morgen!
Don't worry baby, it's gonna be all right. Uncertainty can be a guiding light...
Galeongirl is offline  
Old 11-19-2010, 06:06 AM   #860
ONE
love, blood, life

domo-kun's Avatar

Ik moet dit weekend werken helaas. Dus dat word hem niet
Old 11-19-2010, 07:51 AM   #861
TM
Acrobat

TM's Avatar

Quote:
Originally Posted by Galeongirl View Post
Ja, ik moet ook nog een mooie WAIA variant hebben idd. Zooropa zie ik toch nog regelmatig in de winkel liggen hier opzich... Als ik m weer eens tegenkom zal ik het zeggen.
Old 11-20-2010, 06:28 AM   #862
ONE
love, blood, life

domo-kun's Avatar

Noujah zeg, stond opeens het nederlandse draadje niet meer vanboven!
Dan maar even een bump
Old 11-20-2010, 06:55 AM   #863
ONE
love, blood, life

domo-kun's Avatar

PHOTOS: Wide Awake In Europe Seen 'In the Wild'

Posted: November 19, 2010
By: m2 / @mattmcgee

We've reported, and you likely know by now, that U2 is issuing a limited-edition vinyl next week called Wide Awake In Europe. The three-track record is being sent to independent record stores across North America as part of Record Store Day; some UK and Ireland stores are also expected to have it. The release date is Friday, November 26th. But U2 fan Mike S. has managed to get his hands on a couple copies of the record already, and took the photos below. (thx to Jose for help)
Our question: If this record is said to be limited to 5,000 pressings, how come Mike has numbers 5500 and 5501? (see third picture below)
UPDATE: A contact at Universal Music has answered this question for us. Here's why:
"During the manufacturing process, some jackets get damaged during the numbering process. These jackets are destroyed, but we do not go back and re-set the numbering machine for each damaged jacket. We simply run numbers past 5,000. If we didn’t do this, we would end up with much less than 5,000 total units."
So now we all know!

Wat de fuck!? Hoe flikt ie dat!
Old 11-20-2010, 11:11 AM   #864
TM
Acrobat

TM's Avatar

Hebben! hebben! hebben!

In other news: Vandaag op de platenbeurs geweest (gelukkig woon ik in Utrecht )Ik heb eindelijk mijn puzzel compleet!

Veel andere platen in mijn handen gehad die ik toch wat duur vond. Drie keer "Three" voorbij zien komen. En er was een kerel met alleen maar U2 platen en cd's... Echt een complete collectie. Als ik rijk was had ik die Best of singelboxen meegenomen... (€350 /box). Maar zo verwoed verzamelaar ben ik nog niet...
Old 11-20-2010, 11:29 AM   #865
Galeonbroad

Galeongirl's Avatar

Omg envy! Ik heb die vier alleen op cd. ook mooi hoor.

Ik zat er nog even aan te denken vandaag te gaan, maar er reed geen trein naar Utrecht dus dan kom je nie ver.
Galeongirl is offline  
Old 11-20-2010, 12:44 PM   #866
ONE
love, blood, life

domo-kun's Avatar

*kijkt naar de foto's van schreeuwende mensen op utrecht CS *

Hoe kom je daar nou bij :P
Old 11-20-2010, 02:08 PM   #867
U2C
War Child

U2C's Avatar

Quote:
Originally Posted by TM View Post
Hebben! hebben! hebben!

In other news: Vandaag op de platenbeurs geweest (gelukkig woon ik in Utrecht )Ik heb eindelijk mijn puzzel compleet!

Veel andere platen in mijn handen gehad die ik toch wat duur vond. Drie keer "Three" voorbij zien komen. En er was een kerel met alleen maar U2 platen en cd's... Echt een complete collectie. Als ik rijk was had ik die Best of singelboxen meegenomen... (€350 /box). Maar zo verwoed verzamelaar ben ik nog niet...
ik vraag me af of er ook een website zijn waar je boots LP en boots CD van U2 kunt kopen.
Old 11-21-2010, 07:08 AM   #868
ONE
love, blood, life

domo-kun's Avatar

TM , nice ! Ik ben blij dat ik dit weekend geen poging heb gedaan om te gaan.
Old 11-21-2010, 07:13 AM   #869
Galeonbroad

Galeongirl's Avatar

Mja ben benieuwd hoe veel de beurs te lijden heeft gehad onder het treinverkeer.
Galeongirl is offline  
Old 11-21-2010, 07:33 AM   #870
Blue Crack Supplier

Popmartijn's Avatar

Het was er gisterochtend een stuk rustiger dan andere keren. En ik hoorde dat ze ook een uur langer zijn open gebleven. Maar in de loop van de dag leek het ongeveer net zo druk als anders.
Vandaag rijden de treinen weer normaal (zegt de NS), dus misschien dat het vandaag drukker is.

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules