Nederlands Draadje!

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
WAIE staat nu ook op Bol en diverse andere vinylsites. Blijkbaar zit het nu in één of andere database...
 
Dat er nog steeds te koop zijn verbast me, 5000 kopies zijn zo verkocht lijken mij.
 
Maar hij is nog niet officieel uitgebracht (dat is vrijdag pas). Dus bij die webwinkels kan je 'm wel bestellen (in de voorverkoop). Maar of zij hem ook kunnen leveren...
 
:rockon:Ik heb in ieder geval mijn copie veilig gesteld .
Pre order is nu geconfirmeerd en hij werd end deze week verzonden ,
wa dus vrijdag is.

Anyway.. Ben superblij dat de mercy van Brussel er op staat.
 
En hoe was HP :D
Awesome! :D Knijster is echt geweldig.

WAIE staat nu ook op Bol en diverse andere vinylsites. Blijkbaar zit het nu in één of andere database...

Dan hebben ze 'm gewoon blind overgenomen van de basisdatabase die ze krijgen. Er stond specifiek bij voor "indie" record stores. Hij heeft ook kort op Amazon.com gestaan maar daar werd ie afgehaald. Lezen is zo verdomt moeilijk. :p
 
Knijster_full.jpg


Whut? A mudblood! where?
 
De studioversie vind ik toch wel aardig eigenlijk. :reject:

En zo erg faalt 3FM niet: vanmorgen draaide Giel Mysterious Ways. Dat nummer heb ik dit jaar echt zwaar herontdekt en leren waarderen.
 
Ikke! Inderdaad ook via Vintage Vinyls, die tot nu toe nog niks gecanced heefd en alles geconfirmeerd. En mijn geld heeft :hyper:


Je moet ook niet op amazon kopen als het een limited edition is.
 
Helaas de setlist party moeten missen ... Was echt kapot van de koppijn gister avond :sad: Ik wou zo graag one tree hill horen...
 
Dat nummer is echt de heilige graal voor mij naast Bad :drool: Zo irritant dat het alleen word gespeeld in NZ , Aus en af en toe Japan :|
 
Naja daar is het nummer over geschreven he, ik snap het wel een beetje. Maar het is wel zonde. :)

:heart: Mercy live from Brussel klinkt echt zo fucking fijn. Blij dat we eindelijk een soundboard versie hebben van dat nummer. Zoveel jaar geleden dat ik die muffled wma versie kreeg van t origineel. Ben blij dat het nummer nog bestaat, vind het nieuwe arrangement grotendeels een stuk fijner dan 't origneel(minder pijnlijk aan de oren).


Hebben jullie de schaatsen al uit het vet gehaald? :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom