Nederlands Draadje!

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
En Ja hoor , U2 nummer van de dag : The Saints are comming!!!!! :drool::love:
Mary me 3fm!!!!
En Gerard Ekdom mag het glazen huis weer in !!!!!! :love:
 
En dan lees ik ook dat de white lies naar NL komen!!
30075yu908.gif
 
Kan je voor Serious Request ELK nummer aanvragen, of alleen singles? :shifty: Want anders wil ik wel een aardige donatie doen om Acrobat op de radio te krijgen...
 
Kan je voor Serious Request ELK nummer aanvragen, of alleen singles? :shifty: Want anders wil ik wel een aardige donatie doen om Acrobat op de radio te krijgen...

Zover ik weet elk nummer , want ik geloof niet dat het snackbarlied van 2 jaar geleden een single was.
 
En dan lees ik ook dat de white lies naar NL komen!!

White Lies? Zacht gezegd niet mijn kopje thee :wink: Dat overdreven gelikte druipt er vanaf. Wat erg zonde is want in de basis zitten er goede nummers bij (wat hun eerste cd betreft, ik neem aan dat er met het optreden ook een album aankomt?). Bovendien zijn ze me te donker qua tekst. Cheer up!

Kan je voor Serious Request ELK nummer aanvragen, of alleen singles? :shifty: Want anders wil ik wel een aardige donatie doen om Acrobat op de radio te krijgen...

:drool:
 
White Lies? Zacht gezegd niet mijn kopje thee :wink: Dat overdreven gelikte druipt er vanaf. Wat erg zonde is want in de basis zitten er goede nummers bij (wat hun eerste cd betreft, ik neem aan dat er met het optreden ook een album aankomt?). Bovendien zijn ze me te donker qua tekst. Cheer up!


:drool:

Prima , dat kan mij niet erg veel schelen :wink:
Want ik vind ze nameijk, hoezo overdreven gelikt ?
Ik snap dat je het depressieve muziek vind , maar als je dan zulke nummer kan schrijven,
muziekaal en textueel. Want ze zijn dan wel deprimerend voor sommige mensen, maar ze zijn wel goed.
Weinig zonde te vinden aan dit bandje. Zeker hun drummer niet :drool:
Ik word zowiezo blij van mooie muziek en dat maken ze zeker!
En de single is volgens mij al uit. Dinsdag komt de 2e.
 
Het kan je niet schelen.. goed zo! :lol: Het zou wat zijn zeg...

Het zijn zeker goede muzikanten -ik ben dan wel weer zo genuanceerd om dat te horen- het geheel is alleen zo... hoe zeg je dat... Moddervet. Te dik. Maar dat komt misschien ook dat ik niet zo'n fan ben van dat type zangers (Editors...)

Over mooie muziek om blij van te worden gesproken: Volgende week Vampire Weekend en Le Guess Who festival :hyper: Dat wordt een hele volle week!
 
Het kan je niet schelen.. goed zo! :lol: Het zou wat zijn zeg...

Het zijn zeker goede muzikanten -ik ben dan wel weer zo genuanceerd om dat te horen- het geheel is alleen zo... hoe zeg je dat... Moddervet. Te dik. Maar dat komt misschien ook dat ik niet zo'n fan ben van dat type zangers (Editors...)

Over mooie muziek om blij van te worden gesproken: Volgende week Vampire Weekend en Le Guess Who festival :hyper: Dat wordt een hele volle week!

Ik hou van dik , en moddervette muziek :tsk:
Editors zijn ook SUPER , beter live als op hun albums, en die zijn al geweldig.
Je bent dan zeker ok geen Joy division fan :wink:

Vampire weekend is te....... vrolijk:lol: Nee ik vind ze wel leuk ,
maar heb ze een keertje gezien en dat is dat.
 
Editors waren live echt gaaf. :up: Prima voorprogramma voor Muse!


Alleen een beetje jammer dat de zanger voor onze neus ging staan bij U2 in Brussel. :wink:
 
Editors waren live echt gaaf. :up: Prima voorprogramma voor Muse!


Alleen een beetje jammer dat de zanger voor onze neus ging staan bij U2 in Brussel. :wink:

Nou , vond ik niet erg :drool: Nice view.
Hij voelde zich wel schuldig :cute:
 
Dit weekend wordt Utrecht weer overspoeld door kilo's vinyl. Platenbeurs in de Jaarbeurs! Nog mensen die gaan zoeken?
Ik ben er vorig jaar geweest... Echt úren wezen flipperen door de bakken. Op U2 gebied niet zoveel gekocht maar wel heel wat speciale U2-items tegengekomen die je in een gewone platenzaak niet zo snel tegen zal komen. (Sommige dingen way overpriced, maargoed)
 
Is die beurs alleen in het weekend? Ik wil namelijk er wel heen, moet Zooropa nog ergens vinden. En nu ik WAIE krijg heb ik eigenlijk z'n broertje ook nodig om aan de muur ernaast te hangen! Ik ben alleen bang dat ik dit weekend niet kan.
 
Dit weekend wordt Utrecht weer overspoeld door kilo's vinyl. Platenbeurs in de Jaarbeurs! Nog mensen die gaan zoeken?
Ik ben er vorig jaar geweest... Echt úren wezen flipperen door de bakken. Op U2 gebied niet zoveel gekocht maar wel heel wat speciale U2-items tegengekomen die je in een gewone platenzaak niet zo snel tegen zal komen. (Sommige dingen way overpriced, maargoed)

Sinds ik 'm een paar jaar geleden heb ontdekt ga ik er elke keer heen. Deze keer dus ook. Muziek! :drool: Ik vind er altijd wel leuke dingen. Meestal geen U2, want ik heb haast alles, maar er is zoveel andere leuke muziek! Alleen mijn portemonee vind het nooit leuk. :)

Is die beurs alleen in het weekend? Ik wil namelijk er wel heen, moet Zooropa nog ergens vinden. En nu ik WAIE krijg heb ik eigenlijk z'n broertje ook nodig om aan de muur ernaast te hangen! Ik ben alleen bang dat ik dit weekend niet kan.

Ja, de Mega Platen & CD Beurs (als onderdeel van de Verzamelaarsbeurs) is alleen dit weekend. Maar hij wordt 2x per jaar gehouden, dus in april is er weer een kans.
Meer info hier: The most impressive record fair of the world!
 
Is die beurs alleen in het weekend? Ik wil namelijk er wel heen, moet Zooropa nog ergens vinden. En nu ik WAIE krijg heb ik eigenlijk z'n broertje ook nodig om aan de muur ernaast te hangen! Ik ben alleen bang dat ik dit weekend niet kan.

Ja, ik moet ook nog een mooie WAIA variant hebben idd. Zooropa zie ik toch nog regelmatig in de winkel liggen hier opzich... Als ik m weer eens tegenkom zal ik het zeggen.
 
Noujah zeg, stond opeens het nederlandse draadje niet meer vanboven!
Dan maar even een bump :shifty:
 
PHOTOS: Wide Awake In Europe Seen 'In the Wild'

Posted: November 19, 2010
By: m2 / @mattmcgee

We've reported, and you likely know by now, that U2 is issuing a limited-edition vinyl next week called Wide Awake In Europe. The three-track record is being sent to independent record stores across North America as part of Record Store Day; some UK and Ireland stores are also expected to have it. The release date is Friday, November 26th. But U2 fan Mike S. has managed to get his hands on a couple copies of the record already, and took the photos below. (thx to Jose for help)
Our question: If this record is said to be limited to 5,000 pressings, how come Mike has numbers 5500 and 5501? (see third picture below)
UPDATE: A contact at Universal Music has answered this question for us. Here's why:
"During the manufacturing process, some jackets get damaged during the numbering process. These jackets are destroyed, but we do not go back and re-set the numbering machine for each damaged jacket. We simply run numbers past 5,000. If we didn’t do this, we would end up with much less than 5,000 total units."
So now we all know!
5190384598_41f461a74f_o.jpg

5190384688_cf4f8d4886_o.jpg

5189786419_8ecb8d7c19_o.jpg




Wat de fuck!? Hoe flikt ie dat!
 
Hebben! hebben! hebben! :drool:

In other news: Vandaag op de platenbeurs geweest (gelukkig woon ik in Utrecht ;) )Ik heb eindelijk mijn puzzel compleet!

img0724jq.jpg


Veel andere platen in mijn handen gehad die ik toch wat duur vond. Drie keer "Three" voorbij zien komen. En er was een kerel met alleen maar U2 platen en cd's... Echt een complete collectie. Als ik rijk was had ik die Best of singelboxen meegenomen... (€350 /box). Maar zo verwoed verzamelaar ben ik nog niet...
 
Omg envy! :( Ik heb die vier alleen op cd. ook mooi hoor.

Ik zat er nog even aan te denken vandaag te gaan, maar er reed geen trein naar Utrecht dus dan kom je nie ver. :lol:
 
*kijkt naar de foto's van schreeuwende mensen op utrecht CS *


Hoe kom je daar nou bij :p
 
Hebben! hebben! hebben! :drool:

In other news: Vandaag op de platenbeurs geweest (gelukkig woon ik in Utrecht ;) )Ik heb eindelijk mijn puzzel compleet!

Veel andere platen in mijn handen gehad die ik toch wat duur vond. Drie keer "Three" voorbij zien komen. En er was een kerel met alleen maar U2 platen en cd's... Echt een complete collectie. Als ik rijk was had ik die Best of singelboxen meegenomen... (€350 /box). Maar zo verwoed verzamelaar ben ik nog niet...

ik vraag me af of er ook een website zijn waar je boots LP en boots CD van U2 kunt kopen.
 
TM , nice ! Ik ben blij dat ik dit weekend geen poging heb gedaan om te gaan.
 
Het was er gisterochtend een stuk rustiger dan andere keren. En ik hoorde dat ze ook een uur langer zijn open gebleven. Maar in de loop van de dag leek het ongeveer net zo druk als anders.
Vandaag rijden de treinen weer normaal (zegt de NS), dus misschien dat het vandaag drukker is.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom