Nederlands Draadje!

The friendliest place on the web for anyone that follows U2.
If you have answers, please help by responding to the unanswered posts.
Status
Not open for further replies.
ben net 2 dagen uit t ziekenhuis na mijn hernia operatie en die dagen waren een living hell. heb nog nooit zo veel pijn gehad en ze hebben me plat moeten spuiten.w`schijnlijk de zenuw geraakt tijdens de operatie die gecompliceerd was omdat de zenuw heel strak stond en nu is alsnog mijn hele been een doof geheel met tintelingen. of t ooit nog helemaal goed komt zal de tijd leren en heel veel geduld.
erg blij met mijn laptop en kon zo gisteravond t concert volgen, werd ik tenminste weer blij van.
nu maar hopen op een klein europees vervolg volgend jaar.
 
ben net 2 dagen uit t ziekenhuis na mijn hernia operatie en die dagen waren een living hell. heb nog nooit zo veel pijn gehad en ze hebben me plat moeten spuiten.w`schijnlijk de zenuw geraakt tijdens de operatie die gecompliceerd was omdat de zenuw heel strak stond en nu is alsnog mijn hele been een doof geheel met tintelingen. of t ooit nog helemaal goed komt zal de tijd leren en heel veel geduld.
erg blij met mijn laptop en kon zo gisteravond t concert volgen, werd ik tenminste weer blij van.
nu maar hopen op een klein europees vervolg volgend jaar.


Damn, dat zal je dan altijd weer zien, na zon te gekke tijd afgelopen zomer.
Ben je de hernia nu wel kwijt?
Hopelijk ga je Bono achteraan, en sta je binnen enkele weken rechtop.
De setlist party was erg goed, ik was blij dat we feed hadden.
Toppers van u2tours.de . Ik hoop inderdaad op nog een keertje Dublin.
 
baalde wel vreselijk dat de feed net met mercy eruit knalde, maar heb vanmorgen groot deel via youtube terug gekeken. gaaf met Bad en still havent found.

in principe is de hernia weg, maar ze hebben heel ruim moeten snijden en zo`n geraakte zenuw kan wel blijvend schade geven. bij een eerdere hernia operatie links ben ik ook last blijven houden. dus ik hoop heel erg dat t nu hersteld. maar dat blijft afwachten en kan maanden duren :huh:
maar weer naar dublin zou wel te gek zijn, staat nog steeds op 1 als de beste gigs ever.
 
Bad / AIWIY klonk echt geweldig, zelfs op crappy feed! En die flashmob tijdens I still haven't found was echt gaaf. :up:

Klinkt riskant, naja je hebt een jaar om erbovenop te komen he. ;)
 
Dublin word waars. waar, ik heb zojuist een confirm van een tamelijk betrouwbare Ierse nieuwszender gevonden, zie het tourfurum.

 
ja die had ik gister al ergens gezien, maar eerst zien en dan geloven ;) en dan nog tijd hebben ook.
hen nestje met mijn hond gepland staan voor volgend jaar.
maar alles valt of staat met die rug. bono had t geluk meteen geopereerd te worden. ik kreeg mijn hernia een week voor hem en werd 5 maanden later pas geholpen.
 
ja die had ik gister al ergens gezien, maar eerst zien en dan geloven ;) en dan nog tijd hebben ook.
hen nestje met mijn hond gepland staan voor volgend jaar.
maar alles valt of staat met die rug. bono had t geluk meteen geopereerd te worden. ik kreeg mijn hernia een week voor hem en werd 5 maanden later pas geholpen.

Dat is dan weer het voordeel van een flinke bankrekening en wat contacten.
 
Ik zit een beetje noodgedwongen Radio 2 te luisteren ipv 3fm. Binnen twee uur toch al twee keer U2 gekregen (Beautiful Day & Sweetest thing) plus David Bowie's Let's Dance. Die laatste tel ik dan maar als snippet :hmm:
 
Is jou app van 3fm ook naar de klote :angry: mijne doet het niet meer sinds de laatse 2 updates , heb ze even een bug report gestuurt.
Laatste keer had ik , SHFWILF , Bad , en ABOY op 1 dag!
Bad dankzij 3fm <3
 
Hm nee, het bereik op de fm is hier gewoon niet al te best van 3fm. Gelukkig werkt de radio app op mijn telefoon wel. (Radio 1 applicatie, maar hij vangt gewoon alle publieke zenders) Dát bereik is hier wel goed!

//Edit: Lol. Met dat ik op post duwde draaien ze Vertigo op 3fm. Prima dagje zo hoor!
 
Dus ik kan die ven radio 1 downloaden en 3fm luisteren ? even proberen...
 
Ook niet , volgens mij loigt het gewoon aan het feit dat het een Ipod is en geen Iphone...:angry: Die zijn al helemaal kut.
 
Ja maar die werken dus verdorie nooit als ik ze nodig heb. :grumpy: Ik zocht t op m'n moeders school toen ik daar aan het helpen was, heb echt super voorzichtig zitten draaien maar hij kon t NIET vinden.
 
Vanmorgen op mn werk aangekomen. Radio 3 aan... Gelijk ISHFWILF. Mijn dag is er verder niet veel beter van geworden, maar de start was goed. Ik luister persoonlijk nooit radio, maar tijdens het werk 3fm is toch geen straf wat mij betreft.

Ondertussen ontploft elders het forum met wazige nieuwsberichten over een EP en album. Het is hier nog relatief rustig :)
 
Mwoah, Hollandse nuchterheid he?

McGuinness heeft wel vaker gezegd dat we wat nieuws krijgen en het is tot nu toe nog niet uitgekomen..
 
Daarom , eerst zien dan geloven... geruchten die nu lopen maken me nou ook niet echt heel erg enthousiast
 
Asjeblieft U2, ALS jullie naar NL komen, denk aan de arme kindertjes die niet op een doordeweekse dag kunnen, en stimuleer het naar school gaan. Doe het in het weekend/ de vakantie.:pray:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom